Schei eens uit zeg, het is al zo,n kutavondquote:Op woensdag 17 december 2014 23:53 schreef Maastoren het volgende:
Ach, nu op 22-03 maar van Psv winnen zodat Ajax kampioen wordt
Doe ik wel vaker hoor.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:05 schreef Elan het volgende:
[..]
nog nooit zoveel zien posten hier als vanavond.
wel lief van je hoor die bezorgdheid
Lekker vuurwerk afgestoken en WC's gesloopt?quote:Op donderdag 18 december 2014 00:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben er al een keer geweest. Die wedstrijd was ik graag uit mijn geheugen.
Dat is toch al jaren standaard een 1 bij unibetquote:Op woensdag 17 december 2014 23:53 schreef Maastoren het volgende:
Ach, nu op 22-03 maar van Psv winnen zodat Ajax kampioen wordt
Dat na de 4-3 had ik ff gemistquote:
Jas ging uit vandaag. Tering wat een hitte, man.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze zetten die kachels ook altijd te hard daar, val je vanzelf wel in slaap.
Schoen ook neem ik aan.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jas ging uit vandaag. Tering wat een hitte, man.
Weet je wie ook altijd de kachels te hoog zette?quote:Op donderdag 18 december 2014 00:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze zetten die kachels ook altijd te hard daar, val je vanzelf wel in slaap.
Hahaquote:
Godverdommequote:Op donderdag 18 december 2014 00:12 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Weet je wie ook altijd de kachels te hoog zette?
quote:Op donderdag 18 december 2014 00:12 schreef Pascalus het volgende:
[..]
[..]
Bij Ajax wel in het stadion.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]alleen in de bus. Ken je tradities.
[..]
poehoe daar kiezen mensen toch echt zelf voor.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:08 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Poe hee. Er wordt wat gezongen.
En gek dat mensen snel naar huis willen als ze nog met de trein naar Rotterdam moeten en daarna naar huis. Op een woensdagavond.
Oh, dat is wel het laatste wat ik wil beweren. Ik verbaasde me alleen over de mate van bezig zijn met het thuispubliek aan Feyenoordkant. Dat me dat verbaasde. Verder mogen ze van mij alles zingen en roepen naar mensen die na de 88e minuut 3-3 gelijkmaker vertrekken.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:11 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Dat na de 4-3 had ik ff gemist![]()
Maar wat is nu precies je punt. Welke supportersschare bestaat alleen uit nette mensen die hoog opgeleid zijn?
Jullie hebben makkelijk praten. Met die 3 bussen of 1 trein waarmee je naar uitwedstrijden triest ben je zo wegquote:Op donderdag 18 december 2014 00:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
poehoe daar kiezen mensen toch echt zelf voor.
Er zijn altijd mongolen die zich daarmee bezighouden. Net zoals er in elk stadion mongolen zitten die vanuit 8 vakken verder op hun middelvinger opsteken naar het uitvak en gaan zitten uitdagen. Wat moet je ermeequote:Op donderdag 18 december 2014 00:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Oh, dat is wel het laatste wat ik wil beweren. Ik verbaasde me alleen over de mate van bezig zijn met het thuispubliek aan Feyenoordkant. Dat me dat verbaasde. Verder mogen ze van mij alles zingen en roepen naar mensen die na de 88e minuut 3-3 gelijkmaker vertrekken.
Niks, maar dat is niet wat ik bedoel. Ik verbaas me over de hoeveelheid Feyenoorders wat dit doet. Dat het doorgaans minder gebeurt en dat ik mij daarover verbaas. Da's alles.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:21 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Er zijn altijd mongolen die zich daarmee bezighouden. Net zoals er in elk stadion mongolen zitten die vanuit 8 vakken verder op hun middelvinger opsteken naar het uitvak en gaan zitten uitdagen. Wat moet je ermee
Misschien omdat andere clubs niet zoveel supporters meenemen? Ik weet het ook niet hoor. Ik probeer je ook alleen te helpen om deze lastige kwestie op te lossen.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Niks, maar dat is niet wat ik bedoel. Ik verbaas me over de hoeveelheid Feyenoorders wat dit doet. Dat het doorgaans minder gebeurt en dat ik mij daarover verbaas. Da's alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |