Hartstikke mooiquote:Op woensdag 17 december 2014 23:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Onze haat is nou eenmaal niet zo groot.
Kom je een keer mee met Inso naar De Kuip.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jensie is wel een wereldspeler zeg.
Mja, ik zie je er nog wel voor aan dat je serieus bent ookquote:Op donderdag 18 december 2014 00:01 schreef Smoofie het volgende:
Grasmat was wel in het voordeel van Feyenoord hoor. PSV wilde zichzelf een handicap geven.
Ik ga niet naar de kuip.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Kom je een keer mee met Inso naar De Kuip.
Of heb je hier ook een stadionverbod
Het gebeurde toch schuin voor 'm?quote:Luuk de Jong maakte kort voordat hij PSV op 1-1 zette een overtreding op Terence Kongolo. Arbiter Björn Kuipers heeft deze overtreding echter niet waargenomen en dus telde het doelpunt. De scheidsrechter geeft na afloop van het duel toe dat het een overtreding was.
"Ik zie het moment dat Kongolo wordt vastgehouden door De Jong niet", vertelt Kuipers. Je kunt niet fluiten voor iets dat je niet hebt waargenomen. Ik heb geen ogen in mijn rug en neem de verantwoordelijkheid dat ik de overtreding heb gemist."
Moet je niet naar het veld kijken in plaats van het uitvak? Wel mooi he zo'n vol uitvak?quote:Op donderdag 18 december 2014 00:02 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb overigens nog nooit een publiek gezien wat zich zo bezig houdt met de tegenstander als die Feyenoorders vandaag. Dacht altijd dat PSV daar kampioen in was, maar hemeltergend om te zien dat het spel van de eigen ploeg ondergeschikt is aan het jennen.
Huhquote:Op donderdag 18 december 2014 00:03 schreef Elan het volgende:
[..]
waarom maak je je zo druk om Feyenoord dan
Ach gezien het gemiddelde IQ in dat vak, kun je het ze ook niet kwalijk nemen.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:02 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb overigens nog nooit een publiek gezien wat zich zo bezig houdt met de tegenstander als die Feyenoorders vandaag. Dacht altijd dat PSV daar kampioen in was, maar hemeltergend om te zien dat het spel van de eigen ploeg ondergeschikt is aan het jennen.
nog nooit zoveel zien posten hier als vanavond.quote:
Ik ga niet alleen maar stoicijns naar het veld staren als er in de vakken wat gebeurt, natuurlijk. Paar mensen vertrokken en dan met 1200 man Joden lopen altijd weg inzetten.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:04 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Moet je niet naar het veld kijken in plaats van het uitvak? Wel mooi he zo'n vol uitvak?
Zag pas een filmpje van Feyenoorders in het uitvak van Standard Luik die "sukkeltjes sukkeltjes" zongen.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:02 schreef Buitendam het volgende:
Bij PSV heb je daar ook wel uitgebreid de kans voor. Met name als jullie achterstaan is het muisstil daar.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:02 schreef Buitendam het volgende:
Wel het mooiste stadion van Nederland hè. Tot-ie over een paar jaar gesloopt/verbouwd wordt.quote:
Poe hee. Er wordt wat gezongen.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ga niet alleen maar stoicijns naar het veld staren als er in de vakken wat gebeurt, natuurlijk. Paar mensen vertrokken en dan met 1200 man Joden lopen altijd weg inzetten.En na de 4-3 met 1200 man richting de treinen sprinten. Blamage, man.
Tergend is dat, inderdaad. Open lucht kroegje, moet je het niet van de sfeer hebben.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Bij PSV heb je daar ook wel uitgebreid de kans voor. Met name als jullie achterstaan is het muisstil daar.
quote:Op donderdag 18 december 2014 00:08 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Poe hee. Er wordt wat gezongen.
En gek dat mensen snel naar huis willen als ze nog met de trein naar Rotterdam moeten en daarna naar huis. Op een woensdagavond.
Ik moet ook nog steeds een wedstrijd meemaken daar. Even regelen. Had er al 2 keer eerder heen gekund maar dat ging niet wegens nare omstandigheden.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:07 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Wel het mooiste stadion van Nederland hè. Tot-ie over een paar jaar gesloopt/verbouwd wordt.
Ik ben er al een keer geweest. Die wedstrijd was ik graag uit mijn geheugen.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:07 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Wel het mooiste stadion van Nederland hè. Tot-ie over een paar jaar gesloopt/verbouwd wordt.
Bekerfinale PEC?quote:Op donderdag 18 december 2014 00:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben er al een keer geweest. Die wedstrijd was ik graag uit mijn geheugen.
Ze zetten die kachels ook altijd te hard daar, val je vanzelf wel in slaap.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Tergend is dat, inderdaad. Open lucht kroegje, moet je het niet van de sfeer hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |