Karina en ik zijn vanavond flink bezig geweest, maar zoals we zeggen: plaats een TR, da's handig voor ons.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:00 schreef Pleun2011 het volgende:
Al die kut joden en boeren die hier komen trollen mogen van mij ook een nekschot krijgen trouwens
gewaagde uitspraak ditquote:Op donderdag 18 december 2014 00:59 schreef Downwards het volgende:
Vond Feyenoord, zeker het eerste uur, best een aardige indruk maken. Als Jensie in 2015 fit blijft, zie ik het huidige Feyenoord wel in de top 4 eindigen.
Maar ja, zul je weer zien dat Clasie, Kongolo en Boetius weggekaapt worden na dit jaar. Boetius begint weer een klein beetje zijn vorm terug te krijgen, en Clasie en Kongolo hebben enorm veel potentie en zullen ooit al dan niet volgend jaar gekocht worden.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:44 schreef Pleun2011 het volgende:
Conclusie die we nu kunnen trekken is dat Feyenoord na de slechte seizoensstart best goed bezig is, ook in Europa, maar dat je om echt mee te doen om de titel je moet blijven doorselecteren. Eigen jeugd die voldoende niveau heeft, aangevuld met types als El Ahmadi Toornstra die je duidelijk beter maken. Het verschil tussen PSV en Feyenoord is dat PSV even 5,5 miljoen aftikt voor De Jong en die gozer maakt wel het verschil voor je. Er lopen bij Feyenoord toch nog net even teveel spelers die tekort komen, zoals Immers en Nelom. De financiën van Feyenoord worden beter dus ik verwacht dat de selectie ook ieder jaar weer een stukje sterker kan worden.
Immers die alleen op doel af gaat maar tig balcontacten nodig heeft om de bal uiteindelijk achter zich te krijgenquote:Op donderdag 18 december 2014 08:11 schreef Thunder0x het volgende:
Wat slecht zeg, je mag in je handjes knijpen dat je nog 3-3 maakt en dan vervolgens in de laatste twee minuten vol op de aanval tijdens een cornerterwijl je weet dat Psv keihard kan counteren.
Puur onervarenheid was dit.
Nelomals hij blijft staan is er niks aan de hand en wat was Immers weer slecht zeg
Zou zomaar eens kunnen, ja. Al met al genoten. Die sprint van 3/4 van het uitvak richting de trein was classic.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:26 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Misschien omdat andere clubs niet zoveel supporters meenemen? Ik weet het ook niet hoor. Ik probeer je ook alleen te helpen om deze lastige kwestie op te lossen.
Afgezien van die actie op de keeper afquote:Op donderdag 18 december 2014 08:11 schreef Thunder0x het volgende:
Wat slecht zeg, je mag in je handjes knijpen dat je nog 3-3 maakt en dan vervolgens in de laatste twee minuten vol op de aanval tijdens een cornerterwijl je weet dat Psv keihard kan counteren.
Puur onervarenheid was dit.
Nelomals hij blijft staan is er niks aan de hand en wat was Immers weer slecht zeg
Prima toch, mag jij vindenquote:Op donderdag 18 december 2014 08:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Afgezien van die actie op de keeper afwas Immers gewoon oke.
De 1-1 en 3-2 konden zo maar afgekeurd worden inderdaad. Genaaid, maar de slechte 2e helft is natuurlijk niet goed te praten.quote:Op donderdag 18 december 2014 09:08 schreef Merkie het volgende:
Volgens mij waren zowel de 1-1 als de 4-3 onrechtmatig van PSV. Maarja, wat doe je eraan?[ afbeelding ]
Hoe hij ook steeds probeerde te schieten maar telkens geen opening kon creëren, zou er als Feyenoorder gek van worden. Sowieso moet een Immers gewoon niet schieten, die moet meters maken voor de rest en de bal heel snel inleveren bij een medespeler.quote:Op donderdag 18 december 2014 08:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Immers die alleen op doel af gaat maar tig balcontacten nodig heeft om de bal uiteindelijk achter zich te krijgen![]()
Wat heb ik me geërgerd aan die vogel. Godverdomme.
Dit, je moet naar jezelf kijken. Ook bij die corner. Geen mensen bij de palen, geen extra man bij de keeper en nog kan De Jong ongehinderd inkoppen. Dat kan je alleen jezelf verwijten. Dit zijn leerzame avonden voor onze rookies, dat dan weer wel..quote:Op donderdag 18 december 2014 09:09 schreef Sejt het volgende:
[..]
De 1-1 en 3-2 konden zo maar afgekeurd worden inderdaad. Genaaid, maar de slechte 2e helft is natuurlijk niet goed te praten.
Vooral tegen Twente en Ajax had je zeker moeten winnen.quote:Op donderdag 18 december 2014 09:14 schreef Merkie het volgende:
Twente - Feyenoord: 0-0
Feyenoord - Ajax: 0-1
Vitesse - Feyenoord: 0-0
PSV - Feyenoord: 4-3
Feyenoord - AZ: 2-2
3 uit 15.
Dit is wel teleurstellend. We hadden zeker drie van deze vijf wedstrijden kunnen (en eigenlijk moeten) winnen. Normaal gesproken word je kampioen tegen de kleintjes, maar in ons geval is dat dit jaar nou juist niet het probleem.
Willem II thuis, Heerenveen thuis(tegn 10 man), en Utrecht thuis. 3 thuiswedstrijden, 1 punt.quote:Op donderdag 18 december 2014 09:14 schreef Merkie het volgende:
s wel teleurstellend. We hadden zeker drie van deze vijf wedstrijden kunnen (en eigenlijk moeten) winnen . Normaal gesproken word je kampioen tegen de kleintjes, maar in ons g
Tegen AZ ook vind ik.quote:Op donderdag 18 december 2014 09:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vooral tegen Twente en Ajax had je zeker moeten winnen.
Daar staat tegenover dat we in uitwedstrijden heel veel punten hebben gehaald.quote:Op donderdag 18 december 2014 09:20 schreef satecl het volgende:
[..]
Willem II thuis, Heerenveen thuis(tegn 10 man), en Utrecht thuis. 3 thuiswedstrijden, 1 punt.
Dan zullen El Ahmadi, Clasie, Vermeer, Toornstra, Kongolo en van Beek wel moeten blijven. De rest is vervangbaar.quote:Op donderdag 18 december 2014 09:23 schreef Dekatria het volgende:
Woulda, shoulda, coulda. Het spel wat Feyenoord laat zien is m.i. vooruit gegaan onder Fred. Dat je dan zijn eerste seizoen niet meteen meedoet voor het kampioenschap kan me niet zoveel boeien; belangrijkst vind ik dat er een basis is die uitgebouwd kan worden, en dat is toch zeker het geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |