Kazim speelde de eerste helft echt heel goed. Tweede helft brandhout, maar dat was de rest van het team ook. De speler met de grootste terugval was wel El Ahmadi.... Eerste helft was hij overal, won alle duels, bijna geen balverlies en in de tweede helft juist het tegenovergestelde.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:34 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Ik hoor eigenlijk niemand meer over de spits. Vond Kazim gisteren vrij veel balverlies lijden, maar was toch weer wel belangrijk met zijn goal. Ik denk dat een Kramer niets toevoegt aan dit team. Moet er nog wel gekeken worden voor een spits?
ja, maar meestal omdat het team nog niet compleet is, of nieuwe trainer, of blabla, vorig seizoen was gewoon erg triest omdat de beoogde selectie (die later dan ook wel prima draaide) al een seizoenlang bijeen was en allang ingespeeld hoorde te zijn. Als je dan die wedstrijden bekeek leek het alsof ze voor de 1e keer met elkaar op het veld stonden..quote:
Manu en Immers waren ook wel heel droevig hoor 2e helft. Vooral die Immers, wat een pannenkoek is dat zeg.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:39 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Kazim speelde de eerste helft echt heel goed. Tweede helft brandhout, maar dat was de rest van het team ook. De speler met de grootste terugval was wel El Ahmadi.... Eerste helft was hij overal, won alle duels, bijna geen balverlies en in de tweede helft juist het tegenovergestelde.
Immers met die aanname toen 'ie de 3-4 (?) kon scoren.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:53 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Manu en Immers waren ook wel heel droevig hoor 2e helft. Vooral die Immers, wat een pannenkoek is dat zeg.
3-3 volgens mij, of 2-3. Maar dat was inderdaadquote:Op donderdag 18 december 2014 12:56 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Immers met die aanname toen 'ie de 3-4 (?) kon scoren.
Ik ga iets zeggen waar ik meestal van moet kotsen (typisch analistengebrabbel), maar volgens mij nu wel waar was.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:39 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Kazim speelde de eerste helft echt heel goed. Tweede helft brandhout, maar dat was de rest van het team ook. De speler met de grootste terugval was wel El Ahmadi.... Eerste helft was hij overal, won alle duels, bijna geen balverlies en in de tweede helft juist het tegenovergestelde.
Klopt ja, vanaf dat Wilkshire eruit was tot de 3-2. Daarna kwam Feyenoord er weer wat beter in, met als gevolg ook de 3-3.quote:Op donderdag 18 december 2014 13:03 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik ga iets zeggen waar ik meestal van moet kotsen (typisch analistengebrabbel), maar volgens mij nu wel waar was.
In de tweede helft was Feyenoord niet meer in staat om het veld klein te houden. Hierdoor werd de afstand tussen de linies groot en konden veel spelers het letterlijk niet meer belopen. Het gevolg hiervan was dat we constant overal een stap te laat waren en het spel van PSV niet meer konden ontregelen, waardoor er veel gaten vielen.
Puur ervaring dat. Jonge gasten willen 't nog te vaak netjes oplossen. Een routinier zaagt 'm.quote:Op donderdag 18 december 2014 13:04 schreef jorienvdherik het volgende:
Het is de laatste minuut, de corner is te hard, counter dreigt... vervolgens staat er iemand bij de zijlijn tegenover een psver die de bal aanneemt,
Waarom schop je hem dan niet gewoon neer. Was de 4-3 nooit gevallen....
Dat moment heb ik gemist, maar dat had die speler dan zeker moeten doen ja...quote:Op donderdag 18 december 2014 13:04 schreef jorienvdherik het volgende:
Het is de laatste minuut, de corner is te hard, counter dreigt... vervolgens staat er iemand bij de zijlijn tegenover een psver die de bal aanneemt,
Waarom schop je hem dan niet gewoon neer. Was de 4-3 nooit gevallen....
quote:Feyenoord verwacht niet eerder dan half januari duidelijkheid te kunnen verschaffen over de kaartverkoop voor de wedstrijd AS Roma – Feyenoord op donderdag 19 februari 2015 in de Europa League. De clubleiding wil eerst de uitkomsten van een overleg met de Italianen afwachten, dat in de tweede week van januari gepland staat. Tijdens dat gesprek worden onder andere afspraken gemaakt over het aantal beschikbare kaarten, de prijs en de opvang van de Feyenoord-supporters.
Feyenoord beseft dat de animo onder de aanhang om naar Rome af te reizen enorm is, maar vanwege de feestdagen is eerder overleg helaas niet mogelijk. Zodra er informatie beschikbaar is over de kaartverkoop voor deze wedstrijd zal dat direct via deze website bekend gemaakt worden.
Op een of andere manier is dat typisch Rutte. Kan me zo nog 10 situaties bedenken waar dit eerder gebeurd is toen hij nog coach was van PSV. Stuurt ze altijd als makke lammetjes de kleedkamer uit na de rust.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:39 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik wil het je best uitleggen hoor, maar ik kan me zomaar voorstellen dat je daar niet zo veel behoefte aan hebt.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:09 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ieder zijn club maar kan zelf niet zo goed begrijpen dat iemand PSV een mooie club kan vinden.
Terwijl ik vond dat ze tegen AZ juist wel weer goed uit de kleedkamer kwamen.quote:Op donderdag 18 december 2014 13:30 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Op een of andere manier is dat typisch Rutte. Kan me zo nog 10 situaties bedenken waar dit eerder gebeurd is toen hij nog coach was van PSV. Stuurt ze altijd als makke lammetjes de kleedkamer uit na de rust.
Eventjes, maar ook niet helemaal. En daar moest het toch ook wel, omdat Feyenoord met 0-2 achterstond. Nu heeft 'ie waarschijnlijk iets gezegd in de trant van dat PSV het spel niet kan maken, dus doe maar rustig en laat ze het maar proberen ofzo. Vind het toch wel weer typisch in ieder geval.quote:Op donderdag 18 december 2014 13:32 schreef H.FR het volgende:
[..]
Terwijl ik vond dat ze tegen AZ juist wel weer goed uit de kleedkamer kwamen.
Ik hoop het niet aangezien de helft niet goed genoeg isquote:Op donderdag 18 december 2014 12:23 schreef Antaris het volgende:
Maar zou Feijenoord het lukken om dit team bij elkaar te houden voor het volgende seizoen?
Ja, maar zou hem niet te vroeg brengen. Kan toch een serieuze blessure worden en je hebt hem gewoon nodig na de winter, voor je het weet wordt zo'n verrekking een scheurtje.quote:Op donderdag 18 december 2014 13:59 schreef Dekatria het volgende:
Toornstra mogelijk dit weekend alweer inzetbaar.
Of gewoon helemaal niet meenemen.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:33 schreef Merkie het volgende:
Inderdaad, laat hem maar lekker op de bank tegen NAC.
Dat zou echt achterlijk zijn. Bewaar die jongen lekker voor AS Roma, dat is nog een wedstrijd die ertoe doet. Uit tegen Nac nietquote:Op donderdag 18 december 2014 13:59 schreef Dekatria het volgende:
Toornstra mogelijk dit weekend alweer inzetbaar - kans is dat het geen scheurtje maar verrekking van de hamstring is.
Die wedstrijd interesseert me eerlijk gezegd weinig meer. Zal je zien dat het een makkelijke 0-5 overwinning wordt of zo.. altijd als het er niet meer toe doet komt Feyenoord tot leven.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:52 schreef ArtoriasTAW het volgende:
Geef Basacikoglu en een aantal andere jonge spelers de kans gewoon tegen NAC. Als we niet zonder Toornstra van NAC winnen kunnen, dan kunnen we net zo goed ophouden.
Elke wedstrijd doet er toch toe? Feyenoord mag dan wel uitgeschakeld zijn voor het kampioenschap, zoals het ernaar uitziet. Maar als je al niet meer serieus met NAC uit omgaat mis je straks ook nog de 3e of 4e plekquote:Op donderdag 18 december 2014 15:09 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Die wedstrijd interesseert me eerlijk gezegd weinig meer. Zal je zien dat het een makkelijke 0-5 overwinning wordt of zo.. altijd als het er niet meer toe doet komt Feyenoord tot leven.
Dat kan me op dit moment weinig boeien eerlijk gezegd.. we zijn halverwege de competitie en de echte spanning is weg. Was vorig jaar ook een beetje zo maar ik acht ons dit keer nog kanslozer.quote:Op donderdag 18 december 2014 15:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Elke wedstrijd doet er toch toe? Feyenoord mag dan wel uitgeschakeld zijn voor het kampioenschap, zoals het ernaar uitziet. Maar als je al niet meer serieus met NAC uit omgaat mis je straks ook nog de 3e of 4e plek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |