Dat probeer ik mezelf ook wijs te maken, maar alsnog baal ik enorm van al die verliespunten. Verschrikkelijk. Net zoals vorig jaar Twente-uit, daar was ik ook goed ziek vanquote:Op donderdag 18 december 2014 09:23 schreef Dekatria het volgende:
Woulda, shoulda, coulda. Het spel wat Feyenoord laat zien is m.i. vooruit gegaan onder Fred. Dat je dan zijn eerste seizoen niet meteen meedoet voor het kampioenschap kan me niet zoveel boeien; belangrijkst vind ik dat er een basis is die uitgebouwd kan worden, en dat is toch zeker het geval.
De enige waar ik uit dat lijstje een beetje bij twijfel m.b.t. volgend seizoen is Clasie. Als'ie gaat is het natuurlijk voor de hoofdprijs, maar toch.quote:Op donderdag 18 december 2014 09:25 schreef satecl het volgende:
[..]
Dan zullen El Ahmadi, Clasie, Vermeer, Toornstra, Kongolo en van Beek wel moeten blijven. De rest is vervangbaar.
Hij is echt zo goed geworden. Bijna wonderbaarlijk. Toch denk ik zijn verlies wel op te vangen is als andere zwakke plekken versterkt worden.quote:Op donderdag 18 december 2014 09:28 schreef Dekatria het volgende:
[..]
De enige waar ik uit dat lijstje een beetje bij twijfel m.b.t. volgend seizoen is Clasie. Als'ie gaat is het natuurlijk voor de hoofdprijs, maar toch.
Bij die 1-2 vooral ja. Niet verdedigd natuurlijk maar wel een mooie balquote:Op donderdag 18 december 2014 09:33 schreef Sejt het volgende:
Hele mooie assists van Clasie gisteren inderdaad. Vooral de snelheid van de bal was indrukwekkend goed.
Ik ben prima opgestaan hoor.quote:Op donderdag 18 december 2014 09:45 schreef BeamofLight het volgende:
Jullie zijn echt niet lekker opgestaan vanmorgen
Hij had inderdaad een pre-assist voor de 3-3 en leidde de 4-3 in met zijnquote:Op donderdag 18 december 2014 09:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Vilhena viel ook even zwak in, maar had wel de voorzet bij de 3-3 toch?
Maar qua veldspel bracht ie gewoon niks.
Hij heeft wel zijn stempel op de wedstrijd gedruktquote:Op donderdag 18 december 2014 09:50 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Hij had inderdaad een pre-assist voor de 3-3 en leidde de 4-3 in met zijn!! - corner
Al was dat ook een onwijs slechte pass. Het is dat Bilal een goede timing had met het koppen, maar zulke pisboogballetjes zijn normaal gesproken heel makkelijk te verdedigen.quote:Op donderdag 18 december 2014 09:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Vilhena viel ook even zwak in, maar had wel de voorzet bij de 3-3 toch?
Maar qua veldspel bracht ie gewoon niks.
Valt mee. Gelukkig ontleen ik mijn eigenwaarde niet aan de stand op de ranglijst van mijn favoriete voetbalclub.quote:Op donderdag 18 december 2014 09:45 schreef BeamofLight het volgende:
Jullie zijn echt niet lekker opgestaan vanmorgen
Uiteindelijk zijn de verloren punten in het begin van het seizoen natuurlijk veel kwalijker, en schadelijker, deze kun je op papier op zich verliezen, maar hebben we natuurlijk wel pech gehad met de verplaatsing (fitheid Guardado, Toornstra en Boetius, onze winning flow) en arbritrage (als ie die 1-1 gewoon affluit krijg je bv een heel andere pot). Dat je het zuurverdiende punt in de blessuretijd nog weggeeft is triest, maar aan de andere kant was 1 punt ook niet voldoende voor ons. Wat een kutwedstrijdquote:Op donderdag 18 december 2014 09:43 schreef Pleun2011 het volgende:
Volgens Rutten moeten we nu voor de 2e plek gaan. Ajax staat echter ook een flink stukje voor en is net als PSV stabieler dus de 3e plek zal wel het hoogst haalbare zijn. Het is eigenlijk precies hetzelfde liedje als vorig seizoen.. toen lieten we het ook vaak afweten op de meest vervelende momenten. Als je jezelf zo goed vindt dan zal je toch eens moeten winnen van ploegen als Ajax, Vitesse en Twente, maar keer op keer gebeurt dat niet. Door die goede serie en weinige tegengoals kreeg je het gevoel dat er iets was veranderd maar de laatste wedstrijden is het weer ouderwets comedy capers achterin.. snap overigens niet dat Vermeer Narsingh gewoon voor zijn neus liet staan.. als hij een beetje was gaan trekken en duwen en theater had gemaakt dan had Kuipers er wel voor gefloten denk ik.
Met als verschil dat Boulahrouz een verdediger is die daar toevallig opdook. Immers is gehaald om dat soort goals te maken.quote:Op donderdag 18 december 2014 09:58 schreef Muto het volgende:
En iedereen zeikt over die gemiste kans van Immers, maar als je die Boulahrouz bij een 0-1 stand zowat voor open doel ziet afwerken...
Dat is me in al zijn invalbeurten wel opgevallen, dat kleine mannetje heeft echt veeeeel sprongkracht. Is best wel kopgevaarlijk, buiten mijn verwachtingquote:Op donderdag 18 december 2014 09:56 schreef Muto het volgende:
[..]
Al was dat ook een onwijs slechte pass. Het is dat Bilal een goede timing had met het koppen, maar zulke pisboogballetjes zijn normaal gesproken heel makkelijk te verdedigen.
12 punten achter ouwe reusquote:Op donderdag 18 december 2014 10:00 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn de verloren punten in het begin van het seizoen natuurlijk veel kwalijker, en schadelijker, deze kun je op papier op zich verliezen, maar hebben we natuurlijk wel pech gehad met de verplaatsing (fitheid Guardado, Toornstra en Boetius, onze winning flow) en arbritrage (als ie die 1-1 gewoon affluit krijg je bv een heel andere pot). Dat je het zuurverdiende punt in de blessuretijd nog weggeeft is triest, maar aan de andere kant was 1 punt ook niet voldoende voor ons. Wat een kutwedstrijd![]()
Meestal is de titelrace echter rond de winterstop nog niet beslist. Als je je daar aan vasthoudt kun je nog best dichtbij komen als je weet te winnen in de ArenA. PSV heeft traditioneel meestal nog wel een dip. Als je die ook (gewoon) verliest, is er echt wel een gat wat niet meer goedgemaakt wordt.
We zijn wel nagenoeg kansloos voor de titel, doorgaans haalt de kampioen ruim boven de 70 punten en dat zie ik ons niet meer lukken. Je mag blij zijn als je hetzelfde aantal haalt als vorig jaarquote:Op donderdag 18 december 2014 10:00 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Meestal is de titelrace echter rond de winterstop nog niet beslist. Als je je daar aan vasthoudt kun je nog best dichtbij komen als je weet te winnen in de ArenA.
Jaquote:
Bilal viel gisteren gewoon goed in.quote:Op donderdag 18 december 2014 10:02 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Dat is me in al zijn invalbeurten wel opgevallen, dat kleine mannetje heeft echt veeeeel sprongkracht. Is best wel kopgevaarlijk, buiten mijn verwachting
Zoveel mogelijk punten pakken en zien waar we eindigen.quote:Op donderdag 18 december 2014 10:09 schreef Vasion het volgende:
Wat was de doelstelling voor dit seizoen? Zolang mogelijk meedoen om de titel ofso?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |