abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 december 2014 @ 09:26:36 #176
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_147698212
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 09:23 schreef Dekatria het volgende:
Woulda, shoulda, coulda. Het spel wat Feyenoord laat zien is m.i. vooruit gegaan onder Fred. Dat je dan zijn eerste seizoen niet meteen meedoet voor het kampioenschap kan me niet zoveel boeien; belangrijkst vind ik dat er een basis is die uitgebouwd kan worden, en dat is toch zeker het geval.
Dat probeer ik mezelf ook wijs te maken, maar alsnog baal ik enorm van al die verliespunten. Verschrikkelijk. Net zoals vorig jaar Twente-uit, daar was ik ook goed ziek van :{ . Zo'n high-profile wedstrijd in de laatste minuut verliezen trek ik gewoon echt niet :') :'( .

Ik woon ook vlakbij De Kuip en rijd elke dag over de Coolsingel, helpt ook niet.
2000 light years from home
  donderdag 18 december 2014 @ 09:28:25 #177
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_147698244
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 09:25 schreef satecl het volgende:

[..]

Dan zullen El Ahmadi, Clasie, Vermeer, Toornstra, Kongolo en van Beek wel moeten blijven. De rest is vervangbaar.
De enige waar ik uit dat lijstje een beetje bij twijfel m.b.t. volgend seizoen is Clasie. Als'ie gaat is het natuurlijk voor de hoofdprijs, maar toch.

Yellow regelt het wel.
  donderdag 18 december 2014 @ 09:29:57 #178
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_147698275
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 09:28 schreef Dekatria het volgende:

[..]

De enige waar ik uit dat lijstje een beetje bij twijfel m.b.t. volgend seizoen is Clasie. Als'ie gaat is het natuurlijk voor de hoofdprijs, maar toch.
Hij is echt zo goed geworden. Bijna wonderbaarlijk. Toch denk ik zijn verlies wel op te vangen is als andere zwakke plekken versterkt worden.
pi_147698361
Hele mooie assists van Clasie gisteren inderdaad. Vooral de snelheid van de bal was indrukwekkend goed.
I love my mispoken words.
pi_147698518
Volgens Rutten moeten we nu voor de 2e plek gaan. Ajax staat echter ook een flink stukje voor en is net als PSV stabieler dus de 3e plek zal wel het hoogst haalbare zijn. Het is eigenlijk precies hetzelfde liedje als vorig seizoen.. toen lieten we het ook vaak afweten op de meest vervelende momenten. Als je jezelf zo goed vindt dan zal je toch eens moeten winnen van ploegen als Ajax, Vitesse en Twente, maar keer op keer gebeurt dat niet. Door die goede serie en weinige tegengoals kreeg je het gevoel dat er iets was veranderd maar de laatste wedstrijden is het weer ouderwets comedy capers achterin.. snap overigens niet dat Vermeer Narsingh gewoon voor zijn neus liet staan.. als hij een beetje was gaan trekken en duwen en theater had gemaakt dan had Kuipers er wel voor gefloten denk ik.
  Redactie Sport donderdag 18 december 2014 @ 09:44:31 #181
274204 crew  Mexicanobakker
pi_147698544
quote:
14s.gif Op donderdag 18 december 2014 09:33 schreef Sejt het volgende:
Hele mooie assists van Clasie gisteren inderdaad. Vooral de snelheid van de bal was indrukwekkend goed.
Bij die 1-2 vooral ja. Niet verdedigd natuurlijk maar wel een mooie bal
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 18 december 2014 @ 09:45:09 #182
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_147698554
Jullie zijn echt niet lekker opgestaan vanmorgen
  Redactie Sport donderdag 18 december 2014 @ 09:46:01 #183
pi_147698576
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 09:45 schreef BeamofLight het volgende:
Ik ben prima opgestaan hoor.

Maar bedankt voor je zorg.
  donderdag 18 december 2014 @ 09:46:20 #184
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_147698580
Het zou erg slim zijn van Fred om Immers niet mee te laten doen tegen een tegenstander uit de top 5. Daar komt hij te kort voor. Dat laat hij nu al zo'n 12 wedstrijden zien tegen ploegen als Twente, ajax, psv en AZ. Nog nooit een 7 of meer gehaald tegen dat soort tegenstanders.

Die aanname toen hij de 2-3 op zijn schoen had :') :{ ______________________________!
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  Redactie Sport donderdag 18 december 2014 @ 09:49:35 #185
pi_147698646
Die Vilhena viel ook even zwak in, maar had wel de voorzet bij de 3-3 toch?

Maar qua veldspel bracht ie gewoon niks.
pi_147698664
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 09:49 schreef Mexicanobakker het volgende:

Hij had inderdaad een pre-assist voor de 3-3 en leidde de 4-3 in met zijn :') !! - corner
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_147698779
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 09:50 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Hij had inderdaad een pre-assist voor de 3-3 en leidde de 4-3 in met zijn :') !! - corner
Hij heeft wel zijn stempel op de wedstrijd gedrukt
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_147698794
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 09:49 schreef Mexicanobakker het volgende:

Al was dat ook een onwijs slechte pass. Het is dat Bilal een goede timing had met het koppen, maar zulke pisboogballetjes zijn normaal gesproken heel makkelijk te verdedigen.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_147698823
En iedereen zeikt over die gemiste kans van Immers, maar als je die Boulahrouz bij een 0-1 stand zowat voor open doel ziet afwerken... :')
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_147698824
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 09:45 schreef BeamofLight het volgende:
Valt mee. Gelukkig ontleen ik mijn eigenwaarde niet aan de stand op de ranglijst van mijn favoriete voetbalclub.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_147698866
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 09:43 schreef Pleun2011 het volgende:
Volgens Rutten moeten we nu voor de 2e plek gaan. Ajax staat echter ook een flink stukje voor en is net als PSV stabieler dus de 3e plek zal wel het hoogst haalbare zijn. Het is eigenlijk precies hetzelfde liedje als vorig seizoen.. toen lieten we het ook vaak afweten op de meest vervelende momenten. Als je jezelf zo goed vindt dan zal je toch eens moeten winnen van ploegen als Ajax, Vitesse en Twente, maar keer op keer gebeurt dat niet. Door die goede serie en weinige tegengoals kreeg je het gevoel dat er iets was veranderd maar de laatste wedstrijden is het weer ouderwets comedy capers achterin.. snap overigens niet dat Vermeer Narsingh gewoon voor zijn neus liet staan.. als hij een beetje was gaan trekken en duwen en theater had gemaakt dan had Kuipers er wel voor gefloten denk ik.
Uiteindelijk zijn de verloren punten in het begin van het seizoen natuurlijk veel kwalijker, en schadelijker, deze kun je op papier op zich verliezen, maar hebben we natuurlijk wel pech gehad met de verplaatsing (fitheid Guardado, Toornstra en Boetius, onze winning flow) en arbritrage (als ie die 1-1 gewoon affluit krijg je bv een heel andere pot). Dat je het zuurverdiende punt in de blessuretijd nog weggeeft is triest, maar aan de andere kant was 1 punt ook niet voldoende voor ons. Wat een kutwedstrijd :r
Meestal is de titelrace echter rond de winterstop nog niet beslist. Als je je daar aan vasthoudt kun je nog best dichtbij komen als je weet te winnen in de ArenA. PSV heeft traditioneel meestal nog wel een dip. Als je die ook (gewoon :'( ) verliest, is er echt wel een gat wat niet meer goedgemaakt wordt.
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  donderdag 18 december 2014 @ 10:02:41 #192
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_147698911
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 09:58 schreef Muto het volgende:
En iedereen zeikt over die gemiste kans van Immers, maar als je die Boulahrouz bij een 0-1 stand zowat voor open doel ziet afwerken... :')
Met als verschil dat Boulahrouz een verdediger is die daar toevallig opdook. Immers is gehaald om dat soort goals te maken.
pi_147698916
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 09:56 schreef Muto het volgende:

[..]

Al was dat ook een onwijs slechte pass. Het is dat Bilal een goede timing had met het koppen, maar zulke pisboogballetjes zijn normaal gesproken heel makkelijk te verdedigen.
Dat is me in al zijn invalbeurten wel opgevallen, dat kleine mannetje heeft echt veeeeel sprongkracht. Is best wel kopgevaarlijk, buiten mijn verwachting :o
  donderdag 18 december 2014 @ 10:03:13 #194
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_147698924
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 10:00 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Uiteindelijk zijn de verloren punten in het begin van het seizoen natuurlijk veel kwalijker, en schadelijker, deze kun je op papier op zich verliezen, maar hebben we natuurlijk wel pech gehad met de verplaatsing (fitheid Guardado, Toornstra en Boetius, onze winning flow) en arbritrage (als ie die 1-1 gewoon affluit krijg je bv een heel andere pot). Dat je het zuurverdiende punt in de blessuretijd nog weggeeft is triest, maar aan de andere kant was 1 punt ook niet voldoende voor ons. Wat een kutwedstrijd :r
Meestal is de titelrace echter rond de winterstop nog niet beslist. Als je je daar aan vasthoudt kun je nog best dichtbij komen als je weet te winnen in de ArenA. PSV heeft traditioneel meestal nog wel een dip. Als je die ook (gewoon :'( ) verliest, is er echt wel een gat wat niet meer goedgemaakt wordt.
12 punten achter ouwe reus :{.
pi_147698944
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 10:00 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Meestal is de titelrace echter rond de winterstop nog niet beslist. Als je je daar aan vasthoudt kun je nog best dichtbij komen als je weet te winnen in de ArenA.
We zijn wel nagenoeg kansloos voor de titel, doorgaans haalt de kampioen ruim boven de 70 punten en dat zie ik ons niet meer lukken. Je mag blij zijn als je hetzelfde aantal haalt als vorig jaar
pi_147698967
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 10:03 schreef Merkie het volgende:

[..]

12 punten achter ouwe reus :{.
Ja -O- ;(

Laat ook maar }:|
pi_147698974
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 10:02 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Dat is me in al zijn invalbeurten wel opgevallen, dat kleine mannetje heeft echt veeeeel sprongkracht. Is best wel kopgevaarlijk, buiten mijn verwachting :o
Bilal viel gisteren gewoon goed in.
pi_147699052
Wat was de doelstelling voor dit seizoen? Zolang mogelijk meedoen om de titel ofso?
pi_147699081
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 10:09 schreef Vasion het volgende:
Wat was de doelstelling voor dit seizoen? Zolang mogelijk meedoen om de titel ofso?
Zoveel mogelijk punten pakken en zien waar we eindigen.
pi_147699150
Ik las trouwens dat Bruma aan zijn medespelers verontschuldigingen heeft aangeboden vanwege zijn fout bij de 1-0. Dit vind ik enorm kruiperig overkomen, zeker als je gewonnen hebt. Het is altijd een stukje vervelender als je verliest van een ploeg vol nare kereltjes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')