Hij legde ook vooral de schuld bij het eigen team dat je bij een corner in de 92e minuut met 9 man voorin gaat hangen.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg, maar ik snap wel dat je dat als 'jammer' kunt ervaren. Feyenoord heeft er, denk ik, wel de wedstrijd op verloren.
Wilde het nog ff bevestigd hebbenquote:Op woensdag 17 december 2014 23:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zei ik de post ervoor al, de 1-1 had afgekeurd moeten worden.
Ook heel raar, ja.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij legde ook vooral de schuld bij het eigen team dat je bij een corner in de 92e minuut met 9 man voorin gaat hangen.
Wel treurig dat zo'n Kuipers dan in de rust zijn excuses gaat aanbieden. Onprofessioneel.
Ongetwijfeld deed hij dat niet.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij legde ook vooral de schuld bij het eigen team dat je bij een corner in de 92e minuut met 9 man voorin gaat hangen.
Wel treurig dat zo'n Kuipers dan in de rust zijn excuses gaat aanbieden. Onprofessioneel.
Want? U Mad?quote:Op woensdag 17 december 2014 23:36 schreef Tjacka het volgende:
Wel grappig dat het duidelijk werd dat vermeer er niets van kan.
Vond ik wel meevallen, kijk het nog eens terug zou ik zeggen. Sowieso respect dat hij daar gelijk gaat staan.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Tot aan het stuk over de 1-1 kon ik 'm volgen. Daarna was het een stampvoetende speler uit een jeugdelftal die het allemaal te oneerlijk voor woorden vindt. Zeg dan dat je er nu niet op wilt reageren en slik je woorden in.
heeft hij nou bij de NOS en FOX wat anders gezegd?quote:Op woensdag 17 december 2014 23:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond hem juist een keer erg volwassen reageren. Je moet die stem en accent alleen even wegdenken.
Een corner mag op dit niveau nooit een goal aan de andere kant zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Uh, want?quote:Op woensdag 17 december 2014 23:36 schreef Tjacka het volgende:
Als dat al de lekkere acties van de eredivisie worden zakken we wel heel hard weg..quote:Op woensdag 17 december 2014 23:36 schreef Morendo het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk: dat hakballetje van Willems daarvoor was wel lekker. De arbitrage keek er ongetwtijfeld verlekkerd naar.
Als die faggot van een Mulder er had gestaan stonden we onderaan. Man als we Vermeer vorig seizoen hadden met Pellequote:Op woensdag 17 december 2014 23:36 schreef Tjacka het volgende:
Ik zie hem toch een stuk liever in het doel staan dan Erwin Mulder met dat dartshoofd.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:36 schreef Tjacka het volgende:
Tsja, waar je mee omgaat. Bovendien kan Kenneth het niet in Eindhoven. Teveel loco's op de tribune of zo.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Beetje druk en hij gedraagt zich weer als een mongool.
Hm, vind het wel meevallen.. Maar ach, als jij dat vindt, prima johquote:Op woensdag 17 december 2014 23:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Beetje druk en hij gedraagt zich weer als een mongool.
Zo zo, jij bent artistiek bezig geweest.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:38 schreef Kerftminister het volgende:
Mag deze in de OP?
[ afbeelding ]
Paintquote:Op woensdag 17 december 2014 23:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo zo, jij bent artistiek bezig geweest.
Zo, daar heb jij drie hele seconden aan gewerkt in paint. Kunstwerkje waar mrstylo trots op zou zijn.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:38 schreef Kerftminister het volgende:
Mag deze in de OP?
[ afbeelding ]
Clasie acteert een leider. Dat is moeilijk genoeg.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:38 schreef Smoofie het volgende:
Ik vond de reactie van Clasie wel goed bij FOX. Clasie is hooggeleid vergeleken met die idioten van een Depay en Willems.
Die anderen waren allemaal naar binnen. Zaten er helemaal doorheen. Speelde trouwens de eerste helft erg goed. Tweede helft niet meer gezien.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond ik wel meevallen, kijk het nog eens terug zou ik zeggen. Sowieso respect dat hij daar gelijk gaat staan.
Want? Geven we een linksback de schuld van alles?quote:Op woensdag 17 december 2014 23:38 schreef Kerftminister het volgende:
Mag deze in de OP?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |