Hadden jullie maar geen punten moeten laten liggen in het begin van het seizoen, niet onze foutquote:Op woensdag 17 december 2014 23:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik wil in maart al kampioen zijn.
Die wordt nog steeds opgehaald door een speciaal busje.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:30 schreef Scrummie het volgende:
Ik blijf me erover verbazen:Dat die gozer elke dag de weg naar 't trainingsveld vind. Of zou ie gebracht worden?twitter:
Slechtste man op het veld ja.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wel als je tegen Narsingh speelt. Wat een mongool is dat zeg. Halfzacht ei.
Daar zijn toch van die speciale busjes voor?quote:Op woensdag 17 december 2014 23:30 schreef Scrummie het volgende:
Ik blijf me erover verbazen:Dat die gozer elke dag de weg naar 't trainingsveld vind. Of zou ie gebracht worden?twitter:
Wat zei ie?quote:Op woensdag 17 december 2014 23:31 schreef Buitendam het volgende:
Die Clasie na de wedstrijd. Ik krijg mijn tenen nooit meer recht, zo krom.
Rijdt vast met Bruma meequote:Op woensdag 17 december 2014 23:30 schreef Scrummie het volgende:
Ik vond hem juist een keer erg volwassen reageren. Je moet die stem en accent alleen even wegdenken.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:31 schreef Buitendam het volgende:
Die Clasie na de wedstrijd. Ik krijg mijn tenen nooit meer recht, zo krom.
Dankje jongeman. Nu kan ik rustig slapen.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoi jongens.
Hopelijk zijn jullie niet gefrustreerd om de late 4-3. Jullie hadden immers wel een punt verdiend.
En dat die 1-1 niet afgekeurd werd was belachelijk.
Hij vond het jammer dat Kuipers de overtreding niet zag en de vierde man ook niet. Je ziet het onvermogen in zijn ogen om te begrijpen dat een scheids niet altijd alles ziet.quote:
Zat nog vol aderlinie! Pure emotie met een Feyenoord hartquote:Op woensdag 17 december 2014 23:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond hem juist een keer erg volwassen reageren. Je moet die stem en accent alleen even wegdenken.
Ik vind het niet erg, maar ik snap wel dat je dat als 'jammer' kunt ervaren. Feyenoord heeft er, denk ik, wel de wedstrijd op verloren.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij vond het jammer dat Kuipers de overtreding niet zag en de vierde man ook niet. Je ziet het onvermogen in zijn ogen om te begrijpen dat een scheids niet altijd alles ziet.
Vol wat.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:34 schreef LekkerMakkelijk het volgende:
[..]
Zat nog vol aderlinie! Pure emotie met een Feyenoord hart
Mja, het is jammer dat als je 3 paar ogen hebt (scheids, 4e man, grens) ze het allemaal niet zien. Andersom had jij ook gebaaldquote:Op woensdag 17 december 2014 23:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij vond het jammer dat Kuipers de overtreding niet zag en de vierde man ook niet. Je ziet het onvermogen in zijn ogen om te begrijpen dat een scheids niet altijd alles ziet.
Nou, als hij vorige zomer weg kon dan was hij weg maar zelfs Wigan wilde hem niet hebben.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:34 schreef LekkerMakkelijk het volgende:
[..]
Tot aan het stuk over de 1-1 kon ik 'm volgen. Daarna was het een stampvoetende speler uit een jeugdelftal die het allemaal te oneerlijk voor woorden vindt. Zeg dan dat je er nu niet op wilt reageren en slik je woorden in.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond hem juist een keer erg volwassen reageren. Je moet die stem en accent alleen even wegdenken.
Maar je moet toegeven dat het niet volgens de regels is gegaan, toch?quote:Op woensdag 17 december 2014 23:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg, maar ik snap wel dat je dat als 'jammer' kunt ervaren. Feyenoord heeft er, denk ik, wel de wedstrijd op verloren.
Oké goed dat jij dat weetquote:Op woensdag 17 december 2014 23:35 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nou, als hij vorige zomer weg kon dan was hij weg maar zelfs Wigan wilde hem niet hebben.
Hij heeft wel gelijk.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:30 schreef Scrummie het volgende:
quote:Op woensdag 17 december 2014 23:30 schreef Scrummie het volgende:
Dat zei ik de post ervoor al, de 1-1 had afgekeurd moeten worden.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar je moet toegeven dat het niet volgens de regels is gegaan, toch?
Aderlinie.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:34 schreef LekkerMakkelijk het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk: dat hakballetje van Willems daarvoor was wel lekker. De arbitrage keek er ongetwtijfeld verlekkerd naar.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:34 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Mja, het is jammer dat als je 3 paar ogen hebt (scheids, 4e man, grens) ze het allemaal niet zien. Andersom had jij ook gebaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |