quote:Op woensdag 17 december 2014 23:28 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Mja, of gewoon zo ************************************************ **********************************
Dat is het niet eens, gewoon slecht geheugenquote:[..]
Toch wat minder bier drinken voor een wedstrijd
Maar die zijn ook wel extreem goed. Daar kun je Feyenoord niet mee vergelijken.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Deed Ajax dat niet, de eerste van de laatste 4?
Jullie willen altijd zo graag een achterstand goed maken, wij helpen jullie. Tis godverdomme ook nooit goed voor julliequote:
quote:Op woensdag 17 december 2014 23:29 schreef Morendo het volgende:
[..]
Maar die zijn ook wel extreem goed. Daar kun je Feyenoord niet mee vergelijken.
Die speelde vandaag nog wel aardig. Maar zit ook zo vaak mis. Die 1-2 ligt voor een groot gedeelte ook bij hem.quote:
Vond jouw suggestie ook wel aardig hoorquote:Op woensdag 17 december 2014 23:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]eens, veel leuker
[..]
Dat is het niet eens, gewoon slecht geheugen
Dat die gozer elke dag de weg naar 't trainingsveld vind. Of zou ie gebracht worden?twitter:
Ik wil in maart al kampioen zijn.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:29 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Jullie willen altijd zo graag een achterstand goed maken, wij helpen jullie. Tis godverdomme ook nooit goed voor jullie
Dat deed Kazim netjes jaquote:Op woensdag 17 december 2014 23:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die speelde vandaag nog wel aardig. Maar zit ook zo vaak mis. Die 1-2 ligt voor een groot gedeelte ook bij hem.
quote:Op woensdag 17 december 2014 23:30 schreef Scrummie het volgende:
Ik blijf me erover verbazen:Dat die gozer elke dag de weg naar 't trainingsveld vind. Of zou ie gebracht worden?twitter:
Hadden jullie maar geen punten moeten laten liggen in het begin van het seizoen, niet onze foutquote:Op woensdag 17 december 2014 23:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik wil in maart al kampioen zijn.
Die wordt nog steeds opgehaald door een speciaal busje.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:30 schreef Scrummie het volgende:
Ik blijf me erover verbazen:Dat die gozer elke dag de weg naar 't trainingsveld vind. Of zou ie gebracht worden?twitter:
Slechtste man op het veld ja.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wel als je tegen Narsingh speelt. Wat een mongool is dat zeg. Halfzacht ei.
Daar zijn toch van die speciale busjes voor?quote:Op woensdag 17 december 2014 23:30 schreef Scrummie het volgende:
Wat zei ie?quote:Op woensdag 17 december 2014 23:31 schreef Buitendam het volgende:
Die Clasie na de wedstrijd. Ik krijg mijn tenen nooit meer recht, zo krom.
Rijdt vast met Bruma meequote:Op woensdag 17 december 2014 23:30 schreef Scrummie het volgende:
Ik vond hem juist een keer erg volwassen reageren. Je moet die stem en accent alleen even wegdenken.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:31 schreef Buitendam het volgende:
Die Clasie na de wedstrijd. Ik krijg mijn tenen nooit meer recht, zo krom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |