Liep de hele wedstrijd al te vechten en te sleuren, was volgens mij gewoon op. Vond alleen Bilal eindelijk goed invallenquote:Op woensdag 17 december 2014 23:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Wissels vielen ook niet bijzonder gelukkig uit. Was Manutelli geblesseerd of wat?
Retry heeft nog minder verstand van voetbal dan de gemiddelde stoeptegel.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:22 schreef GekkeGerrit- het volgende:
En dan fucking Nelom, met z'n dikke Suri-reet.
Wel grappig dat het allebei de beste spelers van Feyenoord zijn, volgens onze grote vriend Retry.
Ga ik op letten (bij Feyenoord iig)...quote:Op woensdag 17 december 2014 23:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat ze verder een prima team hebben en dus vaak zat zelf balbezit hebben.
Abmis?quote:Op woensdag 17 december 2014 23:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Simba lijkt mij een mooiere naam.
Sterke kopbal ook. Daar wist hij nog het beste uit te halen.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:22 schreef jaykop het volgende:
[..]
Liep de hele wedstrijd al te vechten en te sleuren, was volgens mij gewoon op. Vond alleen Bilal eindelijk goed invallen
Retry heeft tegenwoordig nieuw account, Blackingsquote:Op woensdag 17 december 2014 23:22 schreef GekkeGerrit- het volgende:
En dan fucking Nelom, met z'n dikke Suri-reet.
Wel grappig dat het allebei de beste spelers van Feyenoord zijn, volgens onze grote vriend Retry.
Nee het is lood om oud ijzer maar offensief is hij dan wel weer aardig.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:21 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat zegt meer over onze Nederlandse verdedigers dan over Veltman. Of wil je zeggen dat Veltman wel beter is dan wat je vandaag gezien hebt?
Overwinteren in Europa, nog een mooi tripje naar Rome in het vooruitzicht, met een bij elkaar geraapt zooitje ben je eigenlijk in alle topwedstrijden muv die vandaag (min of meer gelijkwaardig) de baas. Ik zie het ook lang niet zo negatief in.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:17 schreef Dekatria het volgende:
Dit jaar blijft m.i. gewoon hetzelfde. Met een nieuwe trainer en grotendeels nieuwe ploeg is dit gewoon een uitstekend opbouwjaar, waarin we de eerste helft van het seizoen het al erg goed hebben gedaan.
Dat geouwehoer over het kampioenschap heb ik nooit begrepen, daarvoor komt dit seizoen simpelweg te vroeg. Deze ploeg bijeenhouden, eruit halen wat erin zit, en waar nodig verstevigen voor hetgeen wat nog komt.
Die was goed jaquote:Op woensdag 17 december 2014 23:23 schreef Slobeend het volgende:
Boulahrouz speelde als een baas trouwens, maar had de 0-2 moeten maken
quote:Op woensdag 17 december 2014 23:21 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Tsja als je 2 wedstrijden achter elkaar word geflikt door de arbitrage dan moet je je eigen niet zo laten kennen natuurlijk.
Dat Feyenoord veel balbezit heeft heb je afgelopen weken wel kunnen zien. Leek eerst op balbezit om het balbezit, wellicht is het balbezit om het druk van de verdediging af te houden balbezetquote:Op woensdag 17 december 2014 23:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ga ik op letten (bij Feyenoord iig)...
Nog wel erger eigenlijk... Normaal ben ik de spanning altijd wel vrij snel kwijt na het affluiten, maar nu heb ik nog steeds de behoefte om m'n halve huis of een paar Brabanders of wat dan ook in elkaar te trappen.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:22 schreef Scrummie het volgende:
Maar pffffff. Dit voelt echt net zo zuur als Twente uit verleden jaar.
Jezelf quoten.quote:
Ach, pas 12 punten, zijn clubs van een grotere achterstand teruggekomenquote:Op woensdag 17 december 2014 23:24 schreef Mansjester het volgende:
[..]Lekker weer zeiken op de arbitrage.Zoek het nou maar gewoon bij jullie zelf dat je voor de winterstop kansloos bent voor de titel
Feyenoord? Die had behoorlijk veel voordeel toen Bruma uitgleed bij een bal die hij nog makkelijk kon halen.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:23 schreef Caland het volgende:
een veld waar de plaatselijke zesdeklasser nog niet op speelt (ploeg die niet wilt voetballen in het voordeel)
Ik kan L de Jong aanradenquote:Op woensdag 17 december 2014 23:24 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nog wel erger eigenlijk... Normaal ben ik de spanning altijd wel vrij snel kwijt na het affluiten, maar nu heb ik nog steeds de behoefte om m'n halve huis of een paar Brabanders of wat dan ook in elkaar te trappen.
Graag op de volgende manier: ******************************************************************quote:
Die glijdt in de zaal nog uit. Even tussen ons, die Bruma kan er geen klo-te vanquote:Op woensdag 17 december 2014 23:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Feyenoord? Die had behoorlijk veel voordeel toen Bruma uitgleed bij een bal die hij nog makkelijk kon halen.
Hij en Nelom hadden een makkelijk avondje. De flanken van PSV waren echt heel matig.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:23 schreef Slobeend het volgende:
Boulahrouz speelde als een baas trouwens, maar had de 0-2 moeten maken
Kan zijn, ik let er eigenlijk nooit op. Onthoud het nog minderquote:Op woensdag 17 december 2014 23:24 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat Feyenoord veel balbezit heeft heb je afgelopen weken wel kunnen zien. Leek eerst op balbezit om het balbezit, wellicht is het balbezit om het druk van de verdediging af te houden balbezet
Ik dacht al dat hij het was ja, toen die Blackings stelde dat Vilhena op hetzelfde niveau als Toornstra zit.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:23 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Retry heeft tegenwoordig nieuw account, Blackings
Dat vond ik idd ook niet zo'n blunder dan dat ze zeiden. Gleed gewoon door, en wilde geen hands maken. Zag er alleen wat lullig uit.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Feyenoord? Die had behoorlijk veel voordeel toen Bruma uitgleed bij een bal die hij nog makkelijk kon halen.
Uitglijden of niet, die bal had hij nog makkelijk kunnen hebben. Rolde echt met 2 km/h over de lijn manquote:Op woensdag 17 december 2014 23:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leek wel of ie verkrampte ofzo. Bizarquote:Op woensdag 17 december 2014 23:27 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Uitglijden of niet, die bal had hij nog makkelijk kunnen hebben. Rolde echt met 2 km/h over de lijn man. Was gewoon een keiharde faal van Bruma, ga nog steeds stuk als ik het zie.
Wie dan?quote:Op woensdag 17 december 2014 23:25 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ach, pas 12 punten, zijn clubs van een grotere achterstand teruggekomen
Nelom heeft nooit een makkelijke avond.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij en Nelom hadden een makkelijk avondje. De flanken van PSV waren echt heel matig.
was ook slecht ingeschoten trouwensquote:Op woensdag 17 december 2014 23:27 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Uitglijden of niet, die bal had hij nog makkelijk kunnen hebben. Rolde echt met 2 km/h over de lijn man. Was gewoon een keiharde faal van Bruma, ga nog steeds stuk als ik het zie.
Wat een drama is dat zeg. En altijd na een fout weglopen met een enorme air. Nergens op gebaseerd.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Die glijdt in de zaal nog uit. Even tussen ons, die Bruma kan er geen klo-te van
quote:Op woensdag 17 december 2014 23:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Die glijdt in de zaal nog uit. Even tussen ons, die Bruma kan er geen klo-te van
Mja, of gewoon zo ************************************************ **********************************quote:Op woensdag 17 december 2014 23:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Graag op de volgende manier: ******************************************************************
Toch wat minder bier drinken voor een wedstrijdquote:Op woensdag 17 december 2014 23:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kan zijn, ik let er eigenlijk nooit op. Onthoud het nog minder
En hij wilde Achahbar en Manu in de spits etc. 1 + 1 etcquote:Op woensdag 17 december 2014 23:26 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik dacht al dat hij het was ja, toen die Blackings stelde dat Vilhena op hetzelfde niveau als Toornstra zit.
Hij heeft jarenlang getraind met John Terry. Daar heeft hij veel van opgestoken.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat een drama is dat zeg. En altijd na een fout weglopen met een enorme air. Nergens op gebaseerd.
Die andere is niet veel beterquote:Op woensdag 17 december 2014 23:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat een drama is dat zeg. En altijd na een fout weglopen met een enorme air. Nergens op gebaseerd.
Weet niet, slecht geheugenquote:
Wel als je tegen Narsingh speelt. Wat een mongool is dat zeg. Halfzacht ei.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:27 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nelom heeft nooit een makkelijke avond.
quote:Op woensdag 17 december 2014 23:28 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Mja, of gewoon zo ************************************************ **********************************
Dat is het niet eens, gewoon slecht geheugenquote:[..]
Toch wat minder bier drinken voor een wedstrijd
Maar die zijn ook wel extreem goed. Daar kun je Feyenoord niet mee vergelijken.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Deed Ajax dat niet, de eerste van de laatste 4?
Jullie willen altijd zo graag een achterstand goed maken, wij helpen jullie. Tis godverdomme ook nooit goed voor julliequote:
quote:Op woensdag 17 december 2014 23:29 schreef Morendo het volgende:
[..]
Maar die zijn ook wel extreem goed. Daar kun je Feyenoord niet mee vergelijken.
Die speelde vandaag nog wel aardig. Maar zit ook zo vaak mis. Die 1-2 ligt voor een groot gedeelte ook bij hem.quote:
Vond jouw suggestie ook wel aardig hoorquote:Op woensdag 17 december 2014 23:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]eens, veel leuker
[..]
Dat is het niet eens, gewoon slecht geheugen
Dat die gozer elke dag de weg naar 't trainingsveld vind. Of zou ie gebracht worden?twitter:
Ik wil in maart al kampioen zijn.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:29 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Jullie willen altijd zo graag een achterstand goed maken, wij helpen jullie. Tis godverdomme ook nooit goed voor jullie
Dat deed Kazim netjes jaquote:Op woensdag 17 december 2014 23:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die speelde vandaag nog wel aardig. Maar zit ook zo vaak mis. Die 1-2 ligt voor een groot gedeelte ook bij hem.
quote:Op woensdag 17 december 2014 23:30 schreef Scrummie het volgende:
Ik blijf me erover verbazen:Dat die gozer elke dag de weg naar 't trainingsveld vind. Of zou ie gebracht worden?twitter:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |