quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord 2-0
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik 2-1
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord 3-1
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka 2-0
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla 2-0
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord 0-3
Tweede Ronde:
19 Februari, 19.00uur: AS Roma - Feyenoord
26 Februari, 21.05 uur: Feyenoord - AS Roma
Wat deed ie bij de 3-3 dan? Niet juichen ofzo?quote:Op woensdag 17 december 2014 23:40 schreef Caland het volgende:
Wat deed Vermeer vandaag dan verkeerd op dat twijfelachtige optreden bij de 3-3 na? Die bal was er sowieso wel ingegaan trouwens.
Hij was Narsingh aan het schuren. Totaal ongepast op zo'n moment.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat deed ie bij de 3-3 dan? Niet juichen ofzo?
Ik vond hem ook wat onzeker. Hij heeft best wat ballen in de tribune geschoten. Normaal doet hij dat beter.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:40 schreef Caland het volgende:
Wat deed Vermeer vandaag dan verkeerd op dat twijfelachtige optreden bij de 3-3 na? Die bal was er sowieso wel ingegaan trouwens.
Als keeper moet je zo'n gozer van je afduwen. Dan heb je ook nog kans dat de scheids hem afkeurt. Nu bleef 'ie gewoon staanquote:Op woensdag 17 december 2014 23:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat deed ie bij de 3-3 dan? Niet juichen ofzo?
Negers onder elkaar he.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:42 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hij was Narsingh aan het schuren. Totaal ongepast op zo'n moment.
We zitten in een wat mindere periode en NAC helpt graag ploegen die wat minder presteren, dus wel met vertrouwen er heenquote:
quote:Op woensdag 17 december 2014 23:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo zo, jij bent artistiek bezig geweest.
Inhoud > Vormquote:Op woensdag 17 december 2014 23:39 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Zo, daar heb jij drie hele seconden aan gewerkt in paint. Kunstwerkje waar mrstylo trots op zou zijn.
Ja op de een of andere manier vonden de verdedigers het wel een strak plan om hem telkens halfzacht aan te spelen op een veld waar Estoril nog zijn neus voor ophaalt.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vond hem ook wat onzeker. Hij heeft best wat ballen in de tribune geschoten. Normaal doet hij dat beter.
3-3 was gelijkmaker, je doelt op de 3-2 (en dat bedoelt Mexicanobakker ook)quote:Op woensdag 17 december 2014 23:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Als keeper moet je zo'n gozer van je afduwen. Dan heb je ook nog kans dat de scheids hem afkeurt. Nu bleef 'ie gewoon staanOf was dat niet die corner?
Nelom als voetballer is nogal treurig. Verder leuk dat je je mening deelt meid.quote:
Hij snapt vast wel wat ik bedoel.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:43 schreef Bombvis het volgende:
[..]
3-3 was gelijkmaker, je doelt op de 3-2 (en dat bedoelt Mexicanobakker ook)
Je overschat hemquote:Op woensdag 17 december 2014 23:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij snapt vast wel wat ik bedoel.
Dat is ook waar natuurlijk.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja op de een of andere manier vonden de verdedigers het wel een strak plan om hem telkens halfzacht aan te spelen op een veld waar Estoril nog zijn neus voor ophaalt.
http://www.derat.nl/int/nl/hoofd/index.asp - Dat is dan altijd wel grappig om te lezen rond de wedstrijdquote:Op woensdag 17 december 2014 23:44 schreef Lokale_Notabele het volgende:
ik vind die NAC supporters altijd een tikkeltje gefrustreerd overkomen ondanks dat ze onze afdankertjes altijd mogen hebben
Het zou raar zijn als hij het niet zou toegeven. Het was redelijk opzichtig. Niet voor het arbitrale trio trouwens.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:44 schreef Pascalus het volgende:
Volgens mij zij Clasie ook niets verkeerd. Toch niet zo raar dat hij zegt dat hij het jammer vindt? Vooral als blijkt dat De Jong al toegegeven had dat hij een overtreding maakte op de Kong.
Hun Twitteraccount is ook wel comedy.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:45 schreef Bombvis het volgende:
[..]
http://www.derat.nl/int/nl/hoofd/index.asp - Dat is dan altijd wel grappig om te lezen rond de wedstrijd
Ik dacht (hoopte) dat al die supporters inclusief hek bovenop hem donderdenquote:
Het gaat erom hoe hij het zegt.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:46 schreef GGMM het volgende:
Interview van Clasie gezien. Vind niet dat hij iets vreemds zegt.
Ten Rouwelaar is wel een baas hoor. Zelf alles doorlaten en dan een Swerts of zo verrot schelden.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:44 schreef Lokale_Notabele het volgende:
ik vind die NAC supporters altijd een tikkeltje gefrustreerd overkomen ondanks dat ze onze afdankertjes altijd mogen hebben
Houd jij je muil eens even met je kansloos gelul.quote:
Zijn tweets als zestienjarige nog op zijn Twitteraccount.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:47 schreef Scrummie het volgende:
Echt, die Willems he. Ik vind het gewoon lachwekkend als dat publiek daar dat "Jeho jeho jeho' roept. Alsof een stel kinderen naar Kim van K3 zit te bleren. Lachwekkend.
Gepassioneerd en met emotie, net na een wedstrijd.quote:
Ik vind dat echt een mooi shirtquote:
Net even bekeken, valt wel mee toch?quote:Op woensdag 17 december 2014 23:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hun Twitteraccount is ook wel comedy.
Bassie is inderdaad een soort Timmers, iedereen de tyfus in schelden en zelf nooit wat fout doenquote:Op woensdag 17 december 2014 23:47 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ten Rouwelaar is wel een baas hoor. Zelf alles doorlaten en dan een Swerts of zo verrot schelden.
Ik zou wel een shirtje van Ten Rouwelaar willen hebben. Inlijsten en op de muur dit dat.
?quote:
Sowieso dat publiek. JAGEN JAGEN roepen terwijl Vermeer de bal in z'n handen heeftquote:Op woensdag 17 december 2014 23:47 schreef Scrummie het volgende:
Echt, die Willems he. Ik vind het gewoon lachwekkend als dat publiek daar dat "Jeho jeho jeho' roept. Alsof een stel kinderen naar Kim van K3 zit te bleren. Lachwekkend.
quote:Op woensdag 17 december 2014 23:47 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Houd jij je muil eens even met je kansloos gelul.
Juist bijzonder volwassen. Niet verwacht, want dat ventje is echt bloedfanatiek. Twee heerlijke assists ook weer vandaag.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:46 schreef GGMM het volgende:
Interview van Clasie gezien. Vind niet dat hij iets vreemds zegt.
Ja klopt. Speelde goed.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Juist bijzonder volwassen. Niet verwacht, want dat ventje is echt bloedfanatiek. Twee heerlijke assists ook weer vandaag.
quote:Op woensdag 17 december 2014 23:49 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Sowieso dat publiek. JAGEN JAGEN roepen terwijl Vermeer de bal in z'n handen heeft![]()
Ach, er zijn scheidsrechters die ervoor fluiten er er hinderen van de keeper in zien. Kan ik deels nog inkomen ook.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Als keeper moet je zo'n gozer van je afduwen. Dan heb je ook nog kans dat de scheids hem afkeurt. Nu bleef 'ie gewoon staanOf was dat niet die corner?
Tricolores.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vind dat echt een mooi shirt
Dit viel mij ook op hahaquote:Op woensdag 17 december 2014 23:49 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Sowieso dat publiek. JAGEN JAGEN roepen terwijl Vermeer de bal in z'n handen heeft![]()
nou nou nouquote:Op woensdag 17 december 2014 23:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Ga die troll nog even feeden. Achterlijke pleurismof
Mad?quote:Op woensdag 17 december 2014 23:50 schreef Tomatenboer het volgende:
Daarna verder bouwen aan dit team, spits erbij, nog een vleugelaanvaller erbij (want Schaken en Verhoek vertrekken), nog een verdediger en een reservekeeper en we kunnen volgend seizoen wel weer echt mee gaan doen voor de landstitel.
Okequote:Op woensdag 17 december 2014 23:50 schreef Kiid het volgende:
Clasie blijft een geniale speler en zonder hem was dit Feyenoord nog eens 3 klassen minder. Als hij weggaat volgend seizoen dan is dat een forse aderlating. Als Immers dan de aanvoerdersband krijgt en nog een jaar op 10 speelt dan spring ik van de Maas met een betonblok om mijn nek. Dat is een belofte.
Dat horen we al jaren natuurlijk.. Niet dat ik er dit jaar in geloofde ofzo, maar op basis waarvan zal het de komende jaren wel beter gaan? Ons fantastische nieuwe, nou ja soort van gerenoveerde alhoewel dat ook niet helemaal zeker is want kosten en blaat, stadion? De gigantische geldstromen uit de CL?quote:Op woensdag 17 december 2014 23:50 schreef hhh38 het volgende:
Dit was een hele zure appel en wat betreft de eredivisie is het seizoen wel zo'n beetje voorbij, maar het komt goed mensen![]()
Klopt ja, moest lachen.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:49 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Daar houden we je aan. Wel filmen hè.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:50 schreef Kiid het volgende:
Clasie blijft een geniale speler en zonder hem was dit Feyenoord nog eens 3 klassen minder. Als hij weggaat volgend seizoen dan is dat een forse aderlating. Als Immers dan de aanvoerdersband krijgt en nog een jaar op 10 speelt dan spring ik van de Maas met een betonblok om mijn nek. Dat is een belofte.
Dat was de enige slimme actie van Willems. Kuipers floot niet z'n beste wedstrijd, dus als hij een penal had gegeven had ik er niet vreemd van opgekekenquote:Op woensdag 17 december 2014 23:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Kuipers floot een aantal keer wel vreemd af voor perfecte tackles.
Op het eind, zeg maar rond de 85e minuut oid, ook een prachtige tackle van El Ahmadi en Hendrix doet alsof hij door een revolver neer wordt geschoten.
Ik begreep ook even niet helemaal waarom die Willems zo debiel op de grond ging rollen terwijl Vermeer normaal de bal boven zijn hoofd wegplukte.
Het zit diep.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Ik reageer goddomme op een shirt, stompzinnige idioot.
quote:Ook over de 3-2 van PSV was er de nodige discussie. Narsingh stelde zich op voor Kenneth Vermeer en stond daarbij in buitenspelpositie. De aanvaller nam geen deel aan het spel, maar leek Vermeer wel te hinderen. Volgens Kuipers was het geen hinderlijk buitenspel, omdat de Feyenoord doelman steeds vol zicht had op de bal. En zolang Narsingh stilstaat en geen contact heeft met Vermeer, mag hij daar staan.'
Dan ga je ervan uit dat iedereen blijft, lijkt mij niet erg realistischquote:Op woensdag 17 december 2014 23:50 schreef Tomatenboer het volgende:
Daarna verder bouwen aan dit team, spits erbij, nog een vleugelaanvaller erbij (want Schaken en Verhoek vertrekken), nog een verdediger en een reservekeeper en we kunnen volgend seizoen wel weer echt mee gaan doen voor de landstitel.
Nee. Dan maar verliezen van PSV. Ik heb geen trek dat die arrogante jode roepen dat ze 5x achter elkaar kampioen wordenquote:Op woensdag 17 december 2014 23:53 schreef Maastoren het volgende:
Ach, nu op 22-03 maar van Psv winnen zodat Ajax kampioen wordt
Zal een gopro camera gebruikenquote:Op woensdag 17 december 2014 23:52 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Daar houden we je aan. Wel filmen hè.
Immers wil natuurlijk nog stappen maken in zijn carriere. Die kun je als Nederlandse club niet meer behouden.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:54 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dan ga je ervan uit dat iedereen blijft, lijkt mij niet erg realistisch
Ja, daar waren we zelf al achter Henk, Vermeer had Narsingh beter de grond in kunnen trappen, want dan had je hem meegehadquote:
Erg rullevant shirt voor dit topic ja.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Ik reageer goddomme op een shirt, stompzinnige idioot.
Lukt zonder jullie ook wel.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:53 schreef Maastoren het volgende:
Ach, nu op 22-03 maar van Psv winnen zodat Ajax kampioen wordt
Er staat gewoon een heel goed team op op voort te borduren de komende jaren hoor.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:51 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat horen we al jaren natuurlijk.. Niet dat ik er dit jaar in geloofde ofzo, maar op basis waarvan zal het de komende jaren wel beter gaan? Ons fantastische nieuwe, nou ja soort van gerenoveerde alhoewel dat ook niet helemaal zeker is want kosten en blaat, stadion? De gigantische geldstromen uit de CL?
Nee, dan maar winnen van psv. Kan mij het wat interesseren wat ajax doet, ik wil het beste voor Feyenoord. Je zit dan half maart, pleurt een end opquote:Op woensdag 17 december 2014 23:54 schreef LekkerMakkelijk het volgende:
[..]
Nee. Dan maar verliezen van PSV. Ik heb geen trek dat die arrogante jode roepen dat ze 5x achter elkaar kampioen worden
Onbegrijpelijk inderdaad.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat contact was er toch heel duidelijk?
quote:Op woensdag 17 december 2014 23:55 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nee, dan maar winnen van psv. Kan mij het wat interesseren wat ajax doet, ik wil het beste voor Feyenoord. Je zit dan half maart, pleurt een end op
quote:Op woensdag 17 december 2014 23:54 schreef LekkerMakkelijk het volgende:
[..]
Nee. Dan maar verliezen van PSV. Ik heb geen trek dat die arrogante jode roepen dat ze 5x achter elkaar kampioen worden
Eerlijk gezegd zie ik alleen Clasie vertrekken komende zomer. Kongolo en Boetius zie ik eerlijk gezegd nog niet zo snel vertrekken.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:54 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dan ga je ervan uit dat iedereen blijft, lijkt mij niet erg realistisch
Fuck me, right?quote:Op woensdag 17 december 2014 23:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo vermakelijk altijd, dit soort dommigheden.
Op 22 maart speelt Ajax een thuiswedstrijd tegen ADO, om 12:30.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:56 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ja toch. Weer lekker de doelpunten op het schermpie laten zien en juichen voor Feyenoord
Nelom voldoet niet, dus opvolger nodig......... Dijks.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, je zou bijvoorbeeld ook dat soort plaatjes, bedoeld om reacties uit te lokken, gewoon kunnen weghalen. Het is maar een ideetje hoor. Ik bedoel, ik verwacht al niet meer dat jij je taken goed uitvoert. Maar heel soms zou het wel handig zijn. Kusje.
Joh, hij heeft een usericon van Geert fucking Wilders, wat verwacht je dan?quote:Op woensdag 17 december 2014 23:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo vermakelijk altijd, dit soort dommigheden.
Stel dat Clasie vertrekt, heb je nieuwe middenvelder nodig of Karsdorp/Tonny daar laten spelen. Vermeer keept erg goed, niet uitgesloten dat daar interesse voor komt uit buitenland (Hahn op doel? Miazek? Lamprou?). Ik zie het niet meteen gebeuren, het is niet dat we heel veel geld hebben om nieuwe spelers te halen / meteen uit de jeugd kunnen laten instromenquote:Op woensdag 17 december 2014 23:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Er staat gewoon een heel goed team op op voort te borduren de komende jaren hoor.
Woudenberg niet noemenquote:Op woensdag 17 december 2014 23:57 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nelom voldoet niet, dus opvolger nodig......... Dijks.
Geen dank.
Ja, goed punt.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:57 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Joh, hij heeft een usericon van Geert fucking Wilders, wat verwacht je dan?
Flappie.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:57 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Joh, hij heeft een usericon van Geert fucking Wilders, wat verwacht je dan?
Alsjeblieft niet. Triest gedoe.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:54 schreef LekkerMakkelijk het volgende:
[..]
Misschien ben ik gewoon te optimistisch, maar ik heb echt het gevoel dat we binnen drie jaar eindelijk weer eens kampioen gaan worden.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:51 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat horen we al jaren natuurlijk.. Niet dat ik er dit jaar in geloofde ofzo, maar op basis waarvan zal het de komende jaren wel beter gaan? Ons fantastische nieuwe, nou ja soort van gerenoveerde alhoewel dat ook niet helemaal zeker is want kosten en blaat, stadion? De gigantische geldstromen uit de CL?
Dijksquote:Op woensdag 17 december 2014 23:57 schreef Morendo het volgende:
[..]
Geen dank.
quote:Grasfirma blij met verplaatsing PSV - Feyenoord
Directeur Kees Haaksman van grasfirma Agterberg laat tegenover Metro weten dat de verplaatsing van PSV - Feyenoord hen wel goed uitkwam. Met de verplaatsing naar dinsdag was ik eerlijk gezegd wel een klein beetje blij". Ik had namelijk gezegd dat er een perfect veld zou liggen, maar dit was zondag niet het geval. Doordat een gedeelte van de mat nat was geregend had het veld langer de tijd nodig om te acclimatiseren. Het veld was goed voor zondag, maar niet perfect. Twee, drie dagen extra acclimatiseren kwam dan ook goed uit. Dinsdag zou het perfect zijn."
Dat de eerstvolgende thuiswedstrijd, de laatste wedstrijd in de groepsfase van de Europa League tegen Dinamo Moskou, nu op 11 december is maakt volgens Haaksman niks uit voor de staat van het veld. „Als de mat zich eenmaal goed heeft genesteld, maakt het niet uit dat er later op wordt gespeeld. Sterker nog, op een gegeven moment moet je het veld ook inspelen. Dinsdag was in dat opzicht qua tijdspanne een prima dag geweest. Net zoals PSV balen wij er dan ook van dat er dinsdag niet tegen Feyenoord wordt gespeeld, ook omdat het dan voor iedereen duidelijk was geweest dat er nu een prima veld ligt."
Onze haat is nou eenmaal niet zo groot.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:56 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ja toch. Weer lekker de doelpunten op het schermpie laten zien en juichen voor Feyenoord
Ik help het je hopen natuurlijk, maar ik ben niet zo optimistisch. Zou niet weten waar dat op gebaseerd moet zijnquote:Op woensdag 17 december 2014 23:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Misschien ben ik gewoon te optimistisch, maar ik heb echt het gevoel dat we binnen drie jaar eindelijk weer eens kampioen gaan worden.
Jensie is wel een wereldspeler zeg.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Er staat gewoon een heel goed team op op voort te borduren de komende jaren hoor.
Oh, die ex-ajacied die handschoenen aanhad bij 15 graden celsius? Ga weg man. Die vent kan er niets van.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:57 schreef Morendo het volgende:
[..]
Geen dank.
Er nog op ingaan ookquote:Op donderdag 18 december 2014 00:00 schreef Pascalus het volgende:
[..]
[..]
Oh, die ex-ajacied die handschoenen aanhad bij 15 graden celsius? Ga weg man. Die vent kan er niets van.
Nelom ook niet maar dat terzijde.
quote:Op woensdag 17 december 2014 23:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Kees Haaksman oplichter
Firma Agterberg slechte service
kassa.nl
scam
Fraude
Aha. Nou dan kunnen jullie na je eigen wedstrijd lekker op Fox Sports 1 blijven hangen. Die paar duizend uit het stadion krijgen het onderweg wel mee.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op 22 maart speelt Ajax een thuiswedstrijd tegen ADO, om 12:30.
Feyenoord speelt om 14:30 tegen PSV.
Groetjes van de wandelende encyclopedie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |