abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147819533
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 17:28 schreef timmmmm het volgende:
Ga elkaar even lekker in DM af lopen trekken joh, mieter op hier
Zooo, da's vriendelijk!
pi_147853149
NWS / 'Man rijdt in op bezoekers kerstmarkt Nantes'
Het lijkt me dat de aanhalingstekens inmiddels wel weg kunnen uit de topictitel.
pi_147853252
quote:
14s.gif Op maandag 22 december 2014 20:20 schreef Elfletterig het volgende:
NWS / Man rijdt in op bezoekers kerstmarkt Nantes
Het lijkt me dat de aanhalingstekens inmiddels wel weg kunnen uit de topictitel.
Bedankt Henk.
pi_147868751
kunnen de posts hiero aub in een spoiler of helemaal weg ofzo?

NWS / 20.000 demonstranten tegen islamisering in Dresden
pi_147874636
Vriendelijk verzoek om dit topic te sluiten:
NWS / 20.000 demonstranten tegen islamisering in Dresden (deel 2)

Dit topic was namelijk eerder: NWS / 20.000 demonstranten tegen islamisering in Dresden
Het lijkt me handig om daar in de titel (deel 2) achter te zetten
  Moderator dinsdag 23 december 2014 @ 12:02:31 #206
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_147875547
done, die ander gereekst
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator dinsdag 23 december 2014 @ 12:04:36 #207
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_147875605
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 01:52 schreef Triggershot het volgende:
kunnen de posts hiero aub in een spoiler of helemaal weg ofzo?

NWS / 20.000 demonstranten tegen islamisering in Dresden
vanochtend gedaan
pi_147875741
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 12:02 schreef sp3c het volgende:
done, die ander gereekst
Mooi ^O^
pi_147954196
Kan Erdogan een eigen reeks krijgen?
We weten onderhand wel dat die man een autoritaire mongool is en dat alle hier bivakkerende tokkies de Islam echt kut vinden. Daar is niet iedere dag een nieuw topic voor nodig lijkt me.
pi_147955055
quote:
14s.gif Op donderdag 25 december 2014 17:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Kan Erdogan een eigen reeks krijgen?
We weten onderhand wel dat die man een autoritaire mongool is en dat alle hier bivakkerende tokkies de Islam echt kut vinden. Daar is niet iedere dag een nieuw topic voor nodig lijkt me.
Een eigen reeks lijkt me juist iets teveel eer.
pi_147971640
En waarom wordt m'n reactie nu weer verwijderd? :') Bepaalde figuren lopen hier gewoon geweld richting moslims toe te juichen maar oh wee als je ze wijst op de overeenkomsten met gewelddadige mongolen.

Lekker consequent wel.
pi_147971675
Lijkt me niet dat je deze discussie op deze manier op het forum gevoerd wil hebben: NWS / Man steekt moskee Zweden in brand, vijf gewonden
pi_147971753
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 12:33 schreef Xa1pt het volgende:
En waarom wordt m'n reactie nu weer verwijderd? :') Bepaalde figuren lopen hier gewoon geweld richting moslims toe te juichen maar oh wee als je ze wijst op de overeenkomsten met gewelddadige mongolen.

Lekker consequent wel.
Gelukkig voor jou heb ik jouw prachtige post gequote, zodat iedereen er nog even van kan genieten.
pi_147971755
quote:

Lekker consequent wel.
Jouw post was een reactie op.
Als je goed kijkt zie je dat de post waar je op reageerde ook weg is.
pi_147971805
quote:

Lekker consequent wel.
Ik vind het wel opvallend hoe jij elke keer direct op de man gaat. Het lijkt wel alsof je je alles direct persoonlijk aantrekt.

Je bent aandoenlijk. Ik heb medelijden met je. :)
pi_147971822
-Niet mee bemoeien-

[ Bericht 96% gewijzigd door Specularium op 26-12-2014 12:43:27 ]
pi_147972135
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 12:38 schreef Specularium het volgende:

[..]

Jouw post was een reactie op.
Als je goed kijkt zie je dat de post waar je op reageerde ook weg is.
Ah, die had ik dan weer niet gezien. My bad.
pi_147972155
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 december 2014 12:41 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Ik vind het wel opvallend hoe jij elke keer direct op de man gaat. Het lijkt wel alsof je je alles direct persoonlijk aantrekt.

Je bent aandoenlijk. Ik heb medelijden met je. :)
Dank je, dat had ik even nodig.
pi_148006448
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 december 2014 13:44 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Rijden de treinen al in je schizofrene hersens of is het daar nog wat te vroeg voor om over te raaskallen?
pi_148006592
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 december 2014 13:45 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Niet netjes nee.
Maar als je zelf strooit met ad hominems moet je niet klagen als je het terug krijgt.
pi_148006696
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 13:49 schreef Specularium het volgende:

[..]

Niet netjes nee.
Maar als je zelf strooit met ad hominems moet je niet klagen als je het terug krijgt.
Ik heb niemand schizofreen genoemd of iets over een andere ziekte gezegd.

Mijn uitingen zijn van politieke aard. Ik zei dat iemand een PVV-apologeet was.
Dat is geen ad hominem. Maar gewoon uitingen in een normaal politiek gesprek.

Niet dat we van jouw enige objectiviteit kunnen verwachten in deze discussie. :)

Je weet waarom hij over schizofrenie begint, Martin Bosma van de PVV heeft iets gepost dat moslims genetisch inferieur zijn door inteelt. Hij oppert daarmee dus dat ik een soort inteeltwezen ben.

Dat jij dat laat staan zegt veel over jou. Het zou goed zijn als je niet mod in het integratiedebat, want je visie is enorm gekleurd.
pi_148006768
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 13:51 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Ik heb niemand schizofreen genoemd of iets over een andere ziekte gezegd.
Je noemt mensen alleen verkapt fascist.

Verder niks aan de hand.
pi_148006866
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 13:53 schreef Specularium het volgende:

[..]

Je noemt mensen alleen verkapt fascist.

Verder niks aan de hand.
Ik noem de PVV fascistisch, dat doe ik niet verkapt. De PVV is een fascistische partij.

De PVV roept op tot etnische zuivering van Marokkanen, noemt moslims genetisch inferieur en wil een beroepsverbod op moslims op schiphol.
Ik heb geen users fascist genoemd.

Een user noemt mijn brein schizofreen. Dat kan gewoon niet. Weet je zelf ook.

Zoals ik al zei, je bent verre van objectief in deze discussie. En het heeft enorm veel invloed op je modgedrag. Je neemt het consequent op voor de mensen die jouw visie delen.

Dit was al ten tijden van Die_Hofstadgruppe, toen kwam je constant melden dat 'hij gelijk had'. Gewoon niet modden in de integratiediscussie. Zou je sieren.
pi_148006966
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 13:55 schreef Kosmoproleet het volgende:

Zoals ik al zei, je bent verre van objectief in deze discussie. En het heeft enorm veel invloed op je modgedrag. Je neemt het consequent op voor de mensen die jouw visie delen.
Klopt niet, jij hebt helemaal geen zicht op wat er allemaal verwijderd wordt.

Groetjes.
pi_148007011
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 13:55 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Ik noem de PVV fascistisch, dat doe ik niet verkapt. De PVV is een fascistische partij.

De PVV roept op tot etnische zuivering van Marokkanen, noemt moslims genetisch inferieur en wil een beroepsverbod op moslims op schiphol.

Een user noemt mijn brein schizofreen. Dat kan gewoon niet. Weet je zelf ook.

Dit was al ten tijden van Die_Hofstadgruppe, toen kwam je constant melden dat 'hij gelijk had'. Gewoon niet modden in de integratiediscussie. Zou je sieren.
Je hebt mij meerdere keren (onterecht) extreemrechts genoemd. :')
  zaterdag 27 december 2014 @ 13:59:41 #226
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_148007033
En ik, als fervent PVV-hater, zou precies hetzelfde gedaan hebben. Ik weet dus niet wat dat ermee te maken heeft.

Ik vind het een beetje laf om, als je je zin niet krijgt, het maar over die boeg te gooien. Zwaktebod.
Laffe huichelaar
pi_148007113
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 13:58 schreef Specularium het volgende:

[..]

Klopt niet, jij hebt helemaal geen zicht op wat er allemaal verwijderd wordt.

Groetjes.
Dat heb ik niet. Dat jij zoiets laat staan , omdat ik wat harde kritiek heb op de PVV zegt gewoon voldoende.

Ik hoef je niet echt dankbaar te zijn omdat je ook een keer iets verwijderd van PVV-jostis. Dat is enkel je taak als mod. Geen gunst of iets dergelijks.

Terwijl ik enkel kritiek had op standpunten en mensen apologeet heb genoemd, laat jij gewoon een post staan waar iemand zegt dat ik schizofrenie heb (onderdeel van de PVV-haatretoriek). Is gewoon niet objectief.

Groetjes.
pi_148007153
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 13:59 schreef timmmmm het volgende:
En ik, als fervent PVV-hater, zou precies hetzelfde gedaan hebben. Ik weet dus niet wat dat ermee te maken heeft.
Dat zou je niet. Dat zeg je nu om je collega te steunen. Zoals dat hier gaat.

Jij weet net zo goed dat zo'n reactie niet kan.
  zaterdag 27 december 2014 @ 14:06:33 #229
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_148007291
Als je de PVV fascistisch en wat je daar allemaal wel niet meer over zegt noemt, en daarna mensen beschermheer van de PVV, zeg je dat toch ook over hun. Laten we even eerlijk zijn.

Als ik in de ene post zeg dat ik moslims/marokkanen/whatever een kankergezwel vind, en in de post erna zeg dat je een prototype moslim bent, zeg ik ook gewoon dat jij een kankergezwel bent.

quote:
6s.gif Op zaterdag 27 december 2014 14:02 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Dat zou je niet. Dat zeg je nu om je collega te steunen. Zoals dat hier gaat.

Jij weet net zo goed dat zo'n reactie niet kan.
Eerlijk is eerlijk, ik weet niet of ik het zo hebben laten staan. Ik weet wel dat ik het óf allebei zou laten staan of allebei weg zou halen, want je bent zelf even erg bezig.

Ik vind het vooral raar dat jij in een scheldpartij of van mijn part een verhitte discussie als je vindt dat je niet scheldt zit en dan hard probeert te maken dat mensen die niet aan die scheldpartij deelnemen niet objectief zouden zijn, maar jij wel
Laffe huichelaar
pi_148007332
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 13:59 schreef waxxx het volgende:

[..]

Je hebt mij meerdere keren (onterecht) extreemrechts genoemd. :')
Ik heb je extreem-rechts genoemd vanwege je uitspraken over de brandbom op een moskee, de uitspraken over minder Marokkanen en dat soort dingen.

Jij hebt mij gutmensch en multiculti genoemd.

Heb ik iets over hersenafwijkingen tegen jou gezegd, of genetische inferioriteit ?
pi_148007334
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 14:01 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Dat heb ik niet. Dat jij zoiets laat staan , omdat ik wat harde kritiek heb op de PVV zegt gewoon voldoende.
Het gaat helemaal niet om de inhoud maar om de vorm.

Jij kunt het niet laten om op de man te spelen, precies wat je hier nu ook weer doet.
Het is vrij storend in meerdere topics en maakt discussie onmogelijk.
pi_148007403
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 14:06 schreef timmmmm het volgende:

Eerlijk is eerlijk, ik weet niet of ik het zo hebben laten staan. Ik weet wel dat ik het óf allebei zou laten staan of allebei weg zou halen, want je bent zelf even erg bezig.
Daarom staat het er allebei nog.
pi_148007497
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 14:06 schreef timmmmm het volgende:
Als je de PVV fascistisch en wat je daar allemaal wel niet meer over zegt noemt, en daarna mensen beschermheer van de PVV, zeg je dat toch ook over hun. Laten we even eerlijk zijn.

De PVV is zeker een fascistische partij. En als je die partij steunt mag je je wel zeker achter de oren krabben.

quote:
Als ik in de ene post zeg dat ik moslims/marokkanen/whatever een kankergezwel vind, en in de post erna zeg dat je een prototype moslim bent, zeg ik ook gewoon dat jij een kankergezwel bent.
Dat is nogal een slechte vergelijking.
Een betere vergelijking:
De islam fascistisch noemen. Noem je daarmee alle moslims fascistich? Geen idee.
Maar ik zou er nooit over klagen in Feedback. Religie en politieke stromingen mag je kritiek op hebben.

Ik zei niet dat PVV'ers een kankergezwel waren Tim. Ik zei dat de PVV fascistisch is. Dat klopt ook. En dat moet je kunnen zeggen. Ook over de islam.

quote:

Ik vind het vooral raar dat jij in een scheldpartij of van mijn part een verhitte discussie als je vindt dat je niet scheldt zit en dan hard probeert te maken dat mensen die niet aan die scheldpartij deelnemen niet objectief zouden zijn, maar jij wel
Ik ben niet objectief. Heb ik nergens gezegd.

Ten tweede mag je mijn post ook verwijderen. Al heb ik geen idee welke post je dan zou verwijderen?
Ik heb inmiddels nergens iemand uitgescholden. Maar goed, be my guest.

Alleen zoiets laten staan is gewoon veelzeggend. Het is beneden elk niveau en laat alleen maar zien dat de mod het stiekem wel héél erg eens is met één partij.
pi_148007509
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 14:07 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Ik heb je extreem-rechts genoemd vanwege je uitspraken over de brandbom op een moskee, de uitspraken over minder Marokkanen en dat soort dingen.

Jij hebt mij gutmensch en multiculti genoemd.

Heb ik iets over hersenafwijkingen tegen jou gezegd, of genetische inferioriteit ?
Ik heb je nooit 'gutmensch' genoemd en ook niet 'multiculti'. :')

Nee, dat zeg ik niet, maar jij zei:
quote:
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2014 18:16 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Maak dat jezelf vooral wijs ja.

Je juichte een extreem-rechtse user toe die de "linkse" oplossingen zwak en naïef vond.
Je voegde nog toe dat hij gelijk had maar dat mensen dat niet zouden snappen.

Komt allemaal behoorlijk schijnheilig over. ;)
  zaterdag 27 december 2014 @ 14:14:08 #235
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_148007594
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 14:09 schreef Specularium het volgende:

[..]

Daarom staat het er allebei nog.
Daarom. Je kan niet aan de ene kant steeds lopen zuigen en dan verbaasd zijn als je iets terugkrijgt. Oke, dat is dan wat minder subtiel maar het komt zéker niet van een kant. Dan kan je het natuurlijk niet maken om maar een kant weg te halen.

Het is niet dat ik voorzitter ben van de Scorpiefanclub of iets dergelijks, zo'n reactie is gewoon kut. Maar de rest ook, en dan is het kiezen of delen, alles weg of alles laten staan. Niet de ene haatreactie wel en de andere niet. Dát zou niet objectief zijn.

En over objectiviteit gesproken, ik heb hier al zovaak gezien dat als je zelf erg links bent, alles rechter dan de PvdA PVV is en als je erg rechts bent, alles linkser dan de VVD een moslimknuffelaar.

Ik heb echt een broertje dood aan meteen dat gedoe over objectiviteit dan
Laffe huichelaar
pi_148007691
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 14:12 schreef waxxx het volgende:

[..]

Ik heb je nooit 'gutmensch' genoemd en ook niet 'multiculti'. :')

Nee, dat zeg ik niet, maar jij zei:

[..]

[..]

Overigens had ik het over deze discussie.

Nogal irrelevant welke politieke dingen over en weer zijn geroepen in het verleden.

Ik heb in ieder geval niks over ziektes gezegd en scorpie heeft mij wel degelijk heel vaak gutmensch genoemd.

Lekker boeiend.

Dit is van een geheel ander niveau.
pi_148007837
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 14:14 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Daarom. Je kan niet aan de ene kant steeds lopen zuigen en dan verbaasd zijn als je iets terugkrijgt. Oke, dat is dan wat minder subtiel maar het komt zéker niet van een kant. Dan kan je het natuurlijk niet maken om maar een kant weg te halen.

Het is niet dat ik voorzitter ben van de Scorpiefanclub of iets dergelijks, zo'n reactie is gewoon kut. Maar de rest ook, en dan is het kiezen of delen, alles weg of alles laten staan. Niet de ene haatreactie wel en de andere niet. Dát zou niet objectief zijn.

En over objectiviteit gesproken, ik heb hier al zovaak gezien dat als je zelf erg links bent, alles rechter dan de PvdA PVV is en als je erg rechts bent, alles linkser dan de VVD een moslimknuffelaar.

Ik heb echt een broertje dood aan meteen dat gedoe over objectiviteit dan
Het gaat erom dat iemand begint over schizofrene hersenen en dat dat blijft staan.

Mijn "gezuig" (kritiek op het fascisme van de PVV) staat daar compleet los van. Iemand had mij ook naïeve linkse gutmensch kunnen noemen.

Wat Scorpie deed was een stap verder en dat weet Specularium heel goed. Jammer dat hij zich soms zo laat verblinden door woede en zijn eigen politieke voorkeur.

Ik kan er ook weinig aan doen dat de PVV steeds fascistischer wordt. Geeft andere users geen recht om te zeggen dat ik schizofrene hersenen heb. Zo simpel hoort het te zijn. :)
  zaterdag 27 december 2014 @ 14:24:35 #238
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_148008070
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 14:11 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

De PVV is zeker een fascistische partij. En als je die partij steunt mag je je wel zeker achter de oren krabben.

[..]

Dat is nogal een slechte vergelijking.
Een betere vergelijking:
De islam fascistisch noemen. Noem je daarmee alle moslims fascistich? Geen idee.
Maar ik zou er nooit over klagen in Feedback. Religie en politieke stromingen mag je kritiek op hebben.

Ik zei niet dat PVV'ers een kankergezwel waren Tim. Ik zei dat de PVV fascistisch is. Dat klopt ook. En dat moet je kunnen zeggen. Ook over de islam.

[..]

Ik ben niet objectief. Heb ik nergens gezegd.

Ten tweede mag je mijn post ook verwijderen. Al heb ik geen idee welke post je dan zou verwijderen?
Ik heb inmiddels nergens iemand uitgescholden. Maar goed, be my guest.

Alleen zoiets laten staan is gewoon veelzeggend. Het is beneden elk niveau en laat alleen maar zien dat de mod het stiekem wel héél erg eens is met één partij.
Op stromingen of partijen mag je kritiek hebben ja. Op users mag je ook kritiek hebben. Termen als fascistisch vind ik al meer naar zeiken neigen dan naar kritiek hebben. Dat mag je in het algemeen nog zeggen van me, maar tegen users niet. Wanneer je echter een bepaalde stroming of partij als zodanig betiteld, en je daarna tegen users zegt dat ze een apologeet zijn van die stroming of partij, met andere woorden voorvechter (en dus toonbeeld van de denkbeelden) van die stroming of partij zijn, moet je niet net doen of je hen niet uitscheldt Guido. Dan moet je ook eerlijk zijn en gewoon zeggen wat je vindt. Nu word je, vind ik, steeds persoonlijk en argumenteer je niet op standpunten maar op de man, maar wel op zo'n manier dat het net vaag genoeg blijft dat je ermee weg kan komen. Prima, dat is je goed recht, maar dan krijg je van anderen ook tegengas. Minder subtiel in dit geval maar hij meent het niet erger of minder erg dan jij. Dan mag dan ook wel eens duidelijk gezegd worden. Net als jij best eens een keer duidelijk van je af mag bijten in een topic waar iedereen steeds zulke steken geeft naar moslims. We zijn niet op het EOforum hier. Wanneer het vaker gebeurt, komen we heus wel in actie.

Overigens wil ik toch even gezegd hebben dat hoewel je daar steeds ten onrechte op terug blijft komen, ik specularium inmiddels best redelijk ken en ik je kan verzekeren dat het geen PVV'er is.

tl;drversie: wie de bal kaatst, kan hem terugverwachten
Laffe huichelaar
  zaterdag 27 december 2014 @ 14:26:36 #239
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_148008178
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 december 2014 14:19 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Ik kan er ook weinig aan doen dat de PVV steeds fascistischer wordt. Geeft andere users geen recht om te zeggen dat ik schizofrene hersenen heb. Zo simpel hoort het te zijn. :)
'ik kan er ook weinig aan doen dat Guido steeds schizofrener doet. Geeft een ander geen recht om mij een fascist te noemen'

Jouw waarheid is niet dé waarheid, dat jij de PVV fascistisch vindt, wil nog niet zeggen dat je users zo benoemen mag. Net als wanneer iemand jou schizofreen vindt, dat nog niet wil zeggen dat hij je zo benoemen mag.
Laffe huichelaar
  zaterdag 27 december 2014 @ 14:28:44 #240
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_148008280
Even een ongerelateerde vraag, waarom ben je eigenlijk van account gewisseld?
Laffe huichelaar
pi_148008500
Dus Tim, nu vul je in wat ik "eigenlijk zou bedoelen" en zeg je dat ik ook zo'n reactie terug "verdien". Wat staat staat er en niet wat jij denkt dat ik eigenlijk bedoel.

Nee, met alle respect, zo werkt het niet. Ik noem de PVV fascistisch omdat de PVV in mijn ogen fascistisch is.

En dat zijn ze ook (etnische zuivering, praten over genetische inferioriteit en beroepsverboden). Andere mensen vinden de islam fascistisch. Daar heb ik nooit over geklaagd. Mag gezegd worden. Wordt ook niet ingegrepen hier. En terecht.

Dat is geheel iets anders dan de fascistische haatretoriek van de PVV kopiëren en mij schizofrenie aanwrijven.

Dus nee je verhaal slaat echt (ook maar niet een beetje) ergens op.

Maar prima joh, laat het staan. Ook deze discussie wordt vereeuwigd. Men kan later trots terugkijken.

Fijne dag. :)
pi_148008570
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 14:28 schreef timmmmm het volgende:
Even een ongerelateerde vraag, waarom ben je eigenlijk van account gewisseld?
Als dat daadwerkelijk ongerelateerd is, moet je dat per DM vragen en dan zal ik je netjes antwoord geven. ;)
  zaterdag 27 december 2014 @ 14:37:55 #243
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_148008694
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 december 2014 14:33 schreef Kosmoproleet het volgende:
Dus Tim, nu vul je in wat ik "eigenlijk zou bedoelen" en zeg je dat ik ook zo'n reactie terug "verdien". Wat staat staat er en niet wat jij denkt dat ik eigenlijk bedoel.

Nee, met alle respect, zo werkt het niet. Ik noem de PVV fascistisch omdat de PVV in mijn ogen fascistisch is.

En dat zijn ze ook (etnische zuivering, praten over genetische inferioriteit en beroepsverboden). Andere mensen vinden de islam fascistisch. Daar heb ik nooit over geklaagd. Mag gezegd worden. Wordt ook niet ingegrepen hier. En terecht.

Dat is geheel iets anders dan de fascistische haatretoriek van de PVV kopiëren en mij schizofrenie aanwrijven.

Dus nee je verhaal slaat echt (ook maar niet een beetje) ergens op.

Maar prima joh, laat het staan. Ook deze discussie wordt vereeuwigd. Men kan later trots terugkijken.

Fijne dag. :)
Dus de PVV is fascistisch maar aanhangers van de PVV niet? Die zitten bij de PVV om de mooie vogel in het logo en niet om de denkbeelden en standpunten?
Laffe huichelaar
pi_148008711
Wat je trouwens ook zegt is dat de PVV-users te dom zijn om zonder te schelden mensen te beledigen en dat je hun beschermt tegen mijn sneaky methode van "legaal" beledigen.

Hoezeer ik dit ook als compliment ervaar is het natuurlijk niet mijn schuld dat er zij niet creatief genoeg zijn om op een intelligente manier kritiek te hebben op standpunten zonder mensen ziektes aan te praten.

Schizofrenie is een serieuze hersenaandoening en ik vind dat schelden met ziekte niet oké is.

[ Bericht 2% gewijzigd door Kosmoproleet op 27-12-2014 15:01:36 ]
pi_148008760
quote:
9s.gif Op zaterdag 27 december 2014 14:37 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dus de PVV is fascistisch maar aanhangers van de PVV niet? Die zitten bij de PVV om de mooie vogel in het logo en niet om de denkbeelden en standpunten?
Islam is fascistisch mag, PVV is fascistisch mag, PvdA is fascistisch mag.

Gelukkig ook. Het zijn politieke discussies.
  zaterdag 27 december 2014 @ 14:43:14 #246
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_148008911
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 december 2014 14:39 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Islam is fascistisch mag, PVV is fascistisch mag, PvdA is fascistisch mag.

Gelukkig ook. Het zijn politieke discussies.
Ik ga mezelf nu niet weer herhalen. Dit hebben we al gehad, ik heb precies gezegd wat wel en niet kan in mijn ogen en waarom. Dit is ook letterlijk behandeld.
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 14:38 schreef Kosmoproleet het volgende:
Wat je trouwens ook zegt is dat de PVV-users te dom zijn om zonder te schelden mensen te beledigen en dat je hun beschermt tegen mijn sneaky methode van "legaal" beledigen.

Ik zeg dat Scorpie de moeite niet neemt, en dat jouw sneaky methode, fijn dat je het zelf zegt niemand voor de gek houdt en het even vervelend is. Ik zeg niet dat jouw methode mag of 'legaal' is, juist niet. Ik zeg alleen dat er lastiger tegen op te treden is. Ik zeg ook niet dat scorpie te dom is, ik zeg dat ik vermoed dat hij niet zo is dat hij dat op een sneaky manier aanpakt. De Rita-rechtdoorzee zeg maar. En ik zeg al helemaal niets over de PVV'ers als groep. Zijn er verder nog onduidelijkheden?
Laffe huichelaar
  zaterdag 27 december 2014 @ 14:46:01 #247
104871 remlof
Europees federalist
pi_148009004
quote:
9s.gif Op zaterdag 27 december 2014 14:37 schreef timmmmm het volgende:
Dus de PVV is fascistisch maar aanhangers van de PVV niet?
Natuurlijk zijn PVV'ers fascisten. De NSB'ers van onze tijd.
Yankee go home!
pi_148009035
Er is niks sneaky aan.
Ik herhaal gewoon jouw insinuatie.

Als Scorpie met ziektes scheldt is het een arme PVV'er die is uitgedaagd door die sneaky gewiekste Guido.

De gevoelens van PVV'ers mogen niet gekrenkt worden. Dus kritiek op hun geloof is niet toegestaan.

Nee oke. Toppie. Dag Tim.

[ Bericht 13% gewijzigd door Kosmoproleet op 27-12-2014 15:01:03 ]
pi_148009243
Dat 'wegens Joden' kan wel weg uit de TT... Slaat nergens op: NWS / Egypte en Marokko verbieden film Exodus wegens Joden
pi_148009357
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 14:53 schreef kLowJow het volgende:
Dat 'wegens Joden' kan wel weg uit de TT... Slaat nergens op: NWS / Egypte en Marokko verbieden film Exodus wegens Joden
Wordt in het artikel uitgelegd en in de titel van de bron staat ook 'wegens Joden'.
pi_148009435
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 14:56 schreef waxxx het volgende:

[..]

Wordt in het artikel uitgelegd en in de titel van de bron staat ook 'wegens Joden'.
Nee. De titel in de bron is: De film Exodus: Gods and Kings is door Egypte in de ban gedaan.
pi_148009526
quote:
13s.gif Op zaterdag 27 december 2014 14:59 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Nee. De titel in de bron is: De film Exodus: Gods and Kings is door Egypte in de ban gedaan.
Koop een bril, dat is de eerste alinea.
pi_148009530
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 14:56 schreef waxxx het volgende:

[..]

quote:
Exodus: Gods and Kings banned in Egypt for 'historical inaccuracies'
Dit staat in de bron.
pi_148009591
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 15:03 schreef Specularium het volgende:

[..]

[..]

Dit staat in de bron.
Met de bron doelde ik natuurlijk op de bron die ik gebruik hebt, Powned.
pi_148009699
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 15:03 schreef waxxx het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Goed punt. Als powned onzin verkoopt moeten we dat integraal overnemen.
pi_148009740
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Powned is een achterlijke haatzaai website. :)
pi_148009794
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 15:09 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Powned is een achterlijke haatzaai website. :)
En zo denk ik over de Volkskrant. :O
  zaterdag 27 december 2014 @ 15:21:48 #258
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_148010125
quote:
Egypte heeft de Hollywood-film Exodus: Gods and Kings in de ban gedaan. Volgens BBC News vindt de censuurcommissie van het land dat de blockbuster historische onjuistheden bevat.

Exodus: Gods and Kings is gebaseerd op Exodus, het tweede boek van het Oude Testament. De Egyptische censuurcommissie zette een streep door de actiefilm omdat daarin onder meer wordt beweerd dat de piramiden door joden zijn gebouwd en dat de Rode Zee niet werd gespleten door een wonder van Mozes, maar door een aardbeving.

Ook in Marokko zou Exodus: Gods and Kings uiteindelijk niet door de keuring heen zijn gekomen. Een dag voor de première werd volgens Marokkaanse media alsnog besloten de actiefilm van regisseur Ridley Scott uit de bioscopen te weren. Exodus: Gods and Kings, met Christian Bale als Mozes, krijgt gemengde kritieken.
Rechtsstreeks van Novum. Om joden vind ik dus wel héél vergezocht. Om geloofsuitingen zou accurater zijn
Laffe huichelaar
  zaterdag 27 december 2014 @ 15:23:49 #259
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_148010182
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 15:21 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Rechtsstreeks van Novum. Om joden vind ik dus wel héél vergezocht. Om geloofsuitingen zou accurater zijn
Ahh, ik zie dat PowNed exct hetzelfde artikeltje heeft. Op de FP hebben we dan tenminste nog het fatsoen de bron te melden, ipv gewoon te jatten en te doen of het van onszelf is
Laffe huichelaar
pi_148011210
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 15:27 schreef waxxx het volgende:
Hierin wordt gezegd dat de film te zionistisch volgens Egypte zou zijn. Ik zal dat artikel ook maar in de OP zetten.
Lees jij teksten ook, of word je slechts getriggerd door bepaalde woorden en verzin je daar je eigen realiteit omheen?
pi_148011251
quote:
5s.gif Op zaterdag 27 december 2014 15:53 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Lees jij teksten ook, of word je slechts getriggerd door bepaalde woorden en verzin je daar je eigen realiteit omheen?
Jij kan nog niet eens het onderscheid maken tussen een titel en een alinea. :')
pi_148011576
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 15:54 schreef waxxx het volgende:

[..]

Jij kan nog niet eens het onderscheid maken tussen een titel en een alinea. :')
Heb je het stuk gelezen?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator zaterdag 27 december 2014 @ 16:14:39 #264
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_148011849
voer die discussie alstjeblieft ergens anders
pi_148016127
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 14:46 schreef Kosmoproleet het volgende:
Er is niks sneaky aan.
Ik herhaal gewoon jouw insinuatie.

Als Scorpie met ziektes scheldt is het een arme PVV'er die is uitgedaagd door die sneaky gewiekste Guido.

De gevoelens van PVV'ers mogen niet gekrenkt worden. Dus kritiek op hun geloof is niet toegestaan.

Nee oke. Toppie. Dag Tim.
Wat ben jij een huilebalk.
  zaterdag 27 december 2014 @ 18:21:35 #266
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_148016283
Ja haaalloooo we gaan nou niet weer beginnen hoor, het is wel klaar
Laffe huichelaar
pi_148016490
quote:
18s.gif Op zaterdag 27 december 2014 18:21 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het gewoon grappig dat hij me zoveel eer geeft over die schizofreen opmerking :D zover had ik hem niet eens bedacht, moet je nagaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-12-2014 18:28:16 ]
  zaterdag 27 december 2014 @ 18:28:31 #268
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_148016510
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 december 2014 18:28 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon grappig dat hij me zoveel eer geeft over die schizofreen opmerking :D zover had ik hem niet eens bedacht, moet je nagaan.
quote:
18s.gif Op zaterdag 27 december 2014 18:21 schreef timmmmm het volgende:
Laffe huichelaar
pi_148240069
Voor alle NWS users/lurkers!! Een gezond en gelukkig 2015 gewenst O+
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_148250684
Kan iemand even nieuwe irak topic openen? Zit op mobiel. Dank u
pi_148250837
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 18:15 schreef Djibril het volgende:
Kan iemand even nieuwe irak topic openen? Zit op mobiel. Dank u
NWS / [Centraal] Irak en IS #116
  Redactie Frontpage vrijdag 2 januari 2015 @ 23:08:25 #272
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_148264213
Ik wilde nog een linkje toevoegen aan mijn post maar toen ik op invoeren drukte was heel mijn post weg :{ kan deze nog worden teruggehaald? NWS / Steeds vaker grote schepen vol migranten
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_148264507
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 23:08 schreef LTVDK het volgende:
Ik wilde nog een linkje toevoegen aan mijn post maar toen ik op invoeren drukte was heel mijn post weg :{ kan deze nog worden teruggehaald? NWS / Steeds vaker grote schepen vol migranten
Volgens mij is ie er weer.
  Redactie Frontpage vrijdag 2 januari 2015 @ 23:13:24 #274
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_148264548
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 23:12 schreef Specularium het volgende:

[..]

Volgens mij is ie er weer.
Dank u *O* De wijziging waar het mis ging doe ik wel even opnieuw :).
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 3 januari 2015 @ 14:58:23 #275
862 Arcee
Look closer
pi_148280679
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_148282863
quote:
Beter geen reeks. :)
Aiaiai, het gaat er wild aan toe.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_148283041
Beter begin je zinnen niet met beter.
Maar daar heeft ze het weer niet over.
pi_148285980
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Is het al bekend hoe de zendtijd gevuld gaat worden zo gauw PowNews stopt? Ik heb wel een paar leuke ideeën. :)
#NoDAPL
pi_148285999
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 16:19 schreef Specularium het volgende:
Beter begin je zinnen niet met beter.
Maar daar heeft ze het weer niet over.
Tja, een mens past zich aan aan zijn omgeving. Voor een zakelijk stuk zou ik dat niet doen. :{
#NoDAPL
  zondag 4 januari 2015 @ 12:40:01 #281
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_148313020
NWS / Vrouw ziet zichzelf naakt dansend op internet
Oud nieuws 2013, oh wacht een naakt wijf :P
There is only one religion
pi_148313122
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 12:40 schreef Dance99Vv het volgende:
NWS / Vrouw ziet zichzelf naakt dansend op internet
Oud nieuws 2013, oh wacht een naakt wijf :P
Dicht.
pi_148333819
Sprc, waarom moet dit dicht, dit gaat over het dorp waar ik mijn hele jeugd gesleten heb.... NWS / PvdA-aanhang juigt brandende kerk toe en hoopt op meer.
Het quintessentiele Nederland.
I´m back.
pi_148334122
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 21:32 schreef Ryan3 het volgende:
Sprc, waarom moet dit dicht, dit gaat over het dorp waar ik mijn hele jeugd gesleten heb.... NWS / PvdA-aanhang juigt brandende kerk toe en hoopt op meer.
Het quintessentiele Nederland.
Een zo'n berichtje is niet echt een heel topic waard, past beter in die PVV reeks.
pi_148334351
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 21:38 schreef Specularium het volgende:

[..]

Een zo'n berichtje is niet echt een heel topic waard, past beter in die PVV reeks.
Ik weet niet, het is een ramp in het dorp, waar ik toevallig mijn jeugd heb gesleten........ zo'n dorp dat dan ook nog gebruikt wordt in een politiek spelletje hè. Ik krijg echt tranen in mijn ogen door dat nummertje van Sonneveld Ons Dorp.
I´m back.
  zondag 4 januari 2015 @ 21:45:46 #286
104871 remlof
Europees federalist
pi_148334486
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 21:43 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik weet niet, het is een ramp in het dorp, waar ik toevallig mijn jeugd heb gesleten........ zo'n dorp dat dan ook nog gebruikt wordt in een politiek spelletje hè. Ik krijg echt tranen in mijn ogen door dat nummertje van Sonneveld Ons Dorp.
Dat topic maakt er vooral een politiek spelletje van, dat zie je toch zelf ook wel hoop ik?
Yankee go home!
  zondag 4 januari 2015 @ 21:47:32 #287
430880 mig72
De Professional
pi_148334591
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 21:38 schreef Specularium het volgende:

[..]

Alleen de TT nog even aanpassen dan.
pi_148334761
quote:
7s.gif Op zondag 4 januari 2015 21:45 schreef remlof het volgende:

[..]

Dat topic maakt er vooral een politiek spelletje van, dat zie je toch zelf ook wel hoop ik?
Wat ik probeerde weer een stukje terug te brengen, want wrs ben ik de enige op FOK! die in Hoek opgegroeid ben.
Maar goed, ik voel me ineens ook heel conservatief daardoor hoor. Ik bedoel Sonneveld geeft die afstand tussen oud en modern ook al aan in zijn liedje. En ik woonde er toen modern al lang aan zijn opgang was begonnen jaren 60 en 70. En toch.... ik geloof nog steeds een beetje als een conservatieve Amerikaan in de populist traditie dat je in zo'n dorp volmaakt gelukkig zou kunnen zijn. (lees Maarten van Rossems handboek over de VS in de 20ste eeuw).
I´m back.
pi_148334923
quote:
1s.gif Op zondag 4 januari 2015 21:47 schreef mig72 het volgende:

[..]

Die spelfout is wel lelijk ja.
Maar een slotje is genoeg.
pi_148334961
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 21:50 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wat ik probeerde weer een stukje terug te brengen, want wrs ben ik de enige op FOK! die in Hoek opgegroeid ben.
Maar goed, ik voel me ineens ook heel conservatief daardoor hoor. Ik bedoel Sonneveld geeft die afstand tussen oud en modern ook al aan in zijn liedje. En ik woonde er toen modern al lang aan zijn opgang was begonnen jaren 60 en 70. En toch.... ik geloof nog steeds een beetje als een conservatieve Amerikaan in de populist traditie dat je in zo'n dorp volmaakt gelukkig zou kunnen zijn. (lees Maarten van Rossems handboek over de VS in de 20ste eeuw).
Dit is gewoon een heel ontroerend verhaal.
pi_148335095
quote:
1s.gif Op zondag 4 januari 2015 21:47 schreef mig72 het volgende:

[..]

De TT kwam rechtstreeks van GeenStijl. Maar Specularium heeft gelijk: baggertopics kun je beter meteen sluiten.
  zondag 4 januari 2015 @ 21:58:18 #292
104871 remlof
Europees federalist
pi_148335125
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 21:54 schreef Specularium het volgende:

[..]

Dit is gewoon een heel ontroerend verhaal.
Ik kreeg er ook een traantje in m'n broek van.
Yankee go home!
pi_148335545
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 21:57 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

De TT kwam rechtstreeks van GeenStijl.
Het is inderdaad een GS-achtige TT met die anti-PvdA preoccupatie er in verwerkt, maar ik kan 'm op GS zelf niet vinden. Ook met hulp van Google kom ik alleen op Fok! terecht.
pi_148335574
quote:
9s.gif Op zondag 4 januari 2015 21:58 schreef remlof het volgende:

[..]

Ik kreeg er ook een traantje in m'n broek van.
Ja, jullie zijn stadsjongens zeker?
Ik krijg wel traantjes iig.
Ik geloof ook dat het leven in zo'n dorp gewoon psychologisch stabieler is en ook stabielere mensen oplevert.
I´m back.
  zondag 4 januari 2015 @ 22:07:48 #295
104871 remlof
Europees federalist
pi_148335674
quote:
10s.gif Op zondag 4 januari 2015 22:05 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, jullie zijn stadsjongens zeker?
Ik krijg wel traantjes iig.
Ik geloof ook dat het leven in zo'n dorp gewoon psychologisch stabieler is en ook stabielere mensen oplevert.
Ik ben geboren in Arnhem maar opgegroeid in Velp. En dat was best wel een kutdorp, ben ook zo gauw ik kon weer teruggegaan naar de stad.
Yankee go home!
pi_148335790
quote:
7s.gif Op zondag 4 januari 2015 22:07 schreef remlof het volgende:

[..]

Ik ben geboren in Arnhem maar opgegroeid in Velp. En dat was best wel een kutdorp, ben ook zo gauw ik kon weer teruggegaan naar de stad.
Ja, ik wist niet beter dan een dorpsganger totdat ik ging studeren in Amsterdam.
I´m back.
pi_148336858
Islamisering nu ook al in kleine Zeeuwse boerengehuchten? Ah, gut.

In het dorp waar ik ben opgegroeid begon die leipe mocro flavour 30 jaar geleden al.
pi_148337734
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 22:26 schreef hpeopjes het volgende:
Islamisering nu ook al in kleine Zeeuwse boerengehuchten? Ah, gut.

In het dorp waar ik ben opgegroeid begon die leipe mocro flavour 30 jaar geleden al.
Grappige, bij ons ook meer ongeveer > 40 jaar geleden. Paar turken wilde een rijbewijs, dachten ze, gingen naar ons toe (wonende in Hoek) om een cadeautje te brengen alvast. Mijn moeder deed niet open. Turken legden dat cadeautje in onze garage plus briefje komen vanavond terug. Moeder politie, die naast ons woonde, bellen. Politie de hele dag posten in onze straat. Bleek 's avonds een paar Turken te zijn die al hun rijbewijs hadden gehaald en die mijn vader met cadeautjes wilden bedanken. Een tapijt van de kaäba, een waterpijp en een Turkse reukwaterfles. Ook in het dorp.
I´m back.
pi_148337795
Ohnee, de Turken worden ook al van stal gehaald door de Usual Suspects.
Allah Al Watan Al Malik
pi_148337866
quote:
10s.gif Op zondag 4 januari 2015 22:41 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Grappige, bij ons ook meer ongeveer > 40 jaar geleden. Paar turken wilde een rijbewijs, dachten ze, gingen naar ons toe (wonende in Hoek) om een cadeautje te brengen alvast. Mijn moeder deed niet open. Turken legden dat cadeautje in onze garage plus briefje komen vanavond terug. Moeder politie, die naast ons woonde, bellen. Politie de hele dag posten in onze straat. Bleek 's avonds een paar Turken te zijn die al hun rijbewijs hadden gehaald en die mijn vader met cadeautjes wilden bedanken. Een tapijt van de kaäba, een waterpijp en een Turkse reukwaterfles. Ook in het dorp.
LOL dat was wel geluk hebben. Bij ons waren het voornamelijk criminele psychopaten met een verslaving en losse handjes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')