Nee. De titel in de bron is: De film Exodus: Gods and Kings is door Egypte in de ban gedaan.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:56 schreef waxxx het volgende:
[..]
Wordt in het artikel uitgelegd en in de titel van de bron staat ook 'wegens Joden'.
Koop een bril, dat is de eerste alinea.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:59 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Nee. De titel in de bron is: De film Exodus: Gods and Kings is door Egypte in de ban gedaan.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:56 schreef waxxx het volgende:
[..]
Wordt in het artikel uitgelegd en in de titel van de bron staat ook 'wegens Joden'.
Dit staat in de bron.quote:Exodus: Gods and Kings banned in Egypt for 'historical inaccuracies'
Goed punt. Als powned onzin verkoopt moeten we dat integraal overnemen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:03 schreef waxxx het volgende:
[..]
Koop een bril, dat is de eerste alinea.
[ afbeelding ]
Powned is een achterlijke haatzaai website.quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:03 schreef waxxx het volgende:
[..]
Koop een bril, dat is de eerste alinea.
[ afbeelding ]
En zo denk ik over de Volkskrant.quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:09 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Powned is een achterlijke haatzaai website.
Rechtsstreeks van Novum. Om joden vind ik dus wel héél vergezocht. Om geloofsuitingen zou accurater zijnquote:Egypte heeft de Hollywood-film Exodus: Gods and Kings in de ban gedaan. Volgens BBC News vindt de censuurcommissie van het land dat de blockbuster historische onjuistheden bevat.
Exodus: Gods and Kings is gebaseerd op Exodus, het tweede boek van het Oude Testament. De Egyptische censuurcommissie zette een streep door de actiefilm omdat daarin onder meer wordt beweerd dat de piramiden door joden zijn gebouwd en dat de Rode Zee niet werd gespleten door een wonder van Mozes, maar door een aardbeving.
Ook in Marokko zou Exodus: Gods and Kings uiteindelijk niet door de keuring heen zijn gekomen. Een dag voor de première werd volgens Marokkaanse media alsnog besloten de actiefilm van regisseur Ridley Scott uit de bioscopen te weren. Exodus: Gods and Kings, met Christian Bale als Mozes, krijgt gemengde kritieken.
Ahh, ik zie dat PowNed exct hetzelfde artikeltje heeft. Op de FP hebben we dan tenminste nog het fatsoen de bron te melden, ipv gewoon te jatten en te doen of het van onszelf isquote:Op zaterdag 27 december 2014 15:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Rechtsstreeks van Novum. Om joden vind ik dus wel héél vergezocht. Om geloofsuitingen zou accurater zijn
Lees jij teksten ook, of word je slechts getriggerd door bepaalde woorden en verzin je daar je eigen realiteit omheen?quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:27 schreef waxxx het volgende:
Hierin wordt gezegd dat de film te zionistisch volgens Egypte zou zijn. Ik zal dat artikel ook maar in de OP zetten.
Jij kan nog niet eens het onderscheid maken tussen een titel en een alinea.quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:53 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Lees jij teksten ook, of word je slechts getriggerd door bepaalde woorden en verzin je daar je eigen realiteit omheen?
Heb je het stuk gelezen?quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:54 schreef waxxx het volgende:
[..]
Jij kan nog niet eens het onderscheid maken tussen een titel en een alinea.
Wat ben jij een huilebalk.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:46 schreef Kosmoproleet het volgende:
Er is niks sneaky aan.
Ik herhaal gewoon jouw insinuatie.
Als Scorpie met ziektes scheldt is het een arme PVV'er die is uitgedaagd door die sneaky gewiekste Guido.
De gevoelens van PVV'ers mogen niet gekrenkt worden. Dus kritiek op hun geloof is niet toegestaan.
Nee oke. Toppie. Dag Tim.
Ik vind het gewoon grappig dat hij me zoveel eer geeft over die schizofreen opmerkingquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:21 schreef timmmmm het volgende:
Ja haaalloooo we gaan nou niet weer beginnen hoor, het is wel klaar
quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon grappig dat hij me zoveel eer geeft over die schizofreen opmerkingzover had ik hem niet eens bedacht, moet je nagaan.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:21 schreef timmmmm het volgende:
Ja haaalloooo we gaan nou niet weer beginnen hoor, het is wel klaar
NWS / [Centraal] Irak en IS #116quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:15 schreef Djibril het volgende:
Kan iemand even nieuwe irak topic openen? Zit op mobiel. Dank u
Volgens mij is ie er weer.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:08 schreef LTVDK het volgende:
Ik wilde nog een linkje toevoegen aan mijn post maar toen ik op invoeren drukte was heel mijn post wegkan deze nog worden teruggehaald? NWS / Steeds vaker grote schepen vol migranten
Dank uquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |