http://www.rtlnieuws.nl/n(...)-dansend-op-internetquote:Een vrouw uit Enschede is op internet gestuit op naaktvideo's van zichzelf. Op de beelden is ze naakt aan het dansen. De vrouw zegt niets van het dansen te kunnen herinneren.
Op internet circuleren verschillende filmpjes van het 'optreden' van de vrouw, die daar aangifte van heeft gedaan. Ze vermoedt dat er iets in haar drankje is gedaan, waardoor ze gedrogeerd is. Dat zou eind november zijn gebeurd in een uitgaansgelegenheid in het Overijsselse Goor.
De politie wil verder niets kwijt over de zaak.
RTL Nieuws/ ANP
Heeft dat filmpje op FOK gestaanquote:Op zondag 4 januari 2015 11:30 schreef Geralt het volgende:
Oud nieuws dit Paul. Heeft ook al op FOK! gestaan met filmpje en alles.
Lelijk wijf overigens
Afhankelijk van wat je geslikt en/of gedronken hebt, kan ik me dat heel goed voorstellen.quote:Op zondag 4 januari 2015 11:29 schreef Paul het volgende:
[..]
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)-dansend-op-internet
Dat lijkt me raar als je niet weet dat je naakt gefilmd bent en dat je je dan opeens zelf op internet nakend ziet
Jep. Weet niet meer of het FP of weblog was, maar is voorbij gekomen.quote:
Dan kan je ook niet meer dansenquote:Op zondag 4 januari 2015 11:31 schreef Hathor het volgende:
[..]
Afhankelijk van wat je geslikt en/of gedronken hebt, kan ik me dat heel goed voorstellen.
Nieuws van 6 december 2013quote:06 december 2013 17:25
Vrouw ziet zichzelf naakt dansend op internet
Een vrouw uit Enschede is op internet gestuit op naaktvideo's van zichzelf. Op de beelden is ze naakt aan het dansen. De vrouw zegt niets van het dansen te kunnen herinneren.
Op internet circuleren verschillende filmpjes van het 'optreden' van de vrouw, die daar aangifte van heeft gedaan. Ze vermoedt dat er iets in haar drankje is gedaan, waardoor ze gedrogeerd is. Dat zou eind november zijn gebeurd in een uitgaansgelegenheid in het Overijsselse Goor.
De politie wil verder niets kwijt over de zaak.
RTL Nieuws/ ANP
Hoe dans je op internet?quote:
quote:
quote:Op zondag 4 januari 2015 11:30 schreef Geralt het volgende:
Oud nieuws dit Paul. Heeft ook al op FOK! gestaan met filmpje en alles.
Lelijk wijf overigens
Dat is idd het meest trieste nog!quote:Op zondag 4 januari 2015 11:39 schreef thom_05 het volgende:
[..]
Hoe dans je op internet?
Trouwens wel heel slecht dat zelfs een tv station als RTV oost een link heeft naar het filmpje.
Als je er niet tegen kan heb je na vier wijntjes al een black out!quote:Op zondag 4 januari 2015 11:43 schreef TorroFernandes het volgende:
Hoe groot is de kans nou dat je precies op dat filmpje stuit? Van welke drugs ga je, onvrijwillig, naakt dansen?
Daarom, was gewoon de alcohol (en haar eigen karakter), gaat ze roepen dat ze gedrogeerd is.quote:Op zondag 4 januari 2015 11:47 schreef aloa het volgende:
[..]
Als je er niet tegen kan heb je na vier wijntjes al een black out!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |