Zooo, da's vriendelijk!quote:Op zondag 21 december 2014 17:28 schreef timmmmm het volgende:
Ga elkaar even lekker in DM af lopen trekken joh, mieter op hier
Bedankt Henk.quote:Op maandag 22 december 2014 20:20 schreef Elfletterig het volgende:
NWS / Man rijdt in op bezoekers kerstmarkt Nantes
Het lijkt me dat de aanhalingstekens inmiddels wel weg kunnen uit de topictitel.
vanochtend gedaanquote:Op dinsdag 23 december 2014 01:52 schreef Triggershot het volgende:
kunnen de posts hiero aub in een spoiler of helemaal weg ofzo?
NWS / 20.000 demonstranten tegen islamisering in Dresden
Een eigen reeks lijkt me juist iets teveel eer.quote:Op donderdag 25 december 2014 17:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Kan Erdogan een eigen reeks krijgen?
We weten onderhand wel dat die man een autoritaire mongool is en dat alle hier bivakkerende tokkies de Islam echt kut vinden. Daar is niet iedere dag een nieuw topic voor nodig lijkt me.
Gelukkig voor jou heb ik jouw prachtige post gequote, zodat iedereen er nog even van kan genieten.quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:33 schreef Xa1pt het volgende:
En waarom wordt m'n reactie nu weer verwijderd?Bepaalde figuren lopen hier gewoon geweld richting moslims toe te juichen maar oh wee als je ze wijst op de overeenkomsten met gewelddadige mongolen.
Lekker consequent wel.
Jouw post was een reactie op.quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:33 schreef Xa1pt het volgende:
En waarom wordt m'n reactie nu weer verwijderd?Bepaalde figuren lopen hier gewoon geweld richting moslims toe te juichen maar oh wee als je ze wijst op de overeenkomsten met gewelddadige mongolen.
Lekker consequent wel.
Ik vind het wel opvallend hoe jij elke keer direct op de man gaat. Het lijkt wel alsof je je alles direct persoonlijk aantrekt.quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:33 schreef Xa1pt het volgende:
Lekker consequent wel.
Ah, die had ik dan weer niet gezien. My bad.quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jouw post was een reactie op.
Als je goed kijkt zie je dat de post waar je op reageerde ook weg is.
Dank je, dat had ik even nodig.quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:41 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Ik vind het wel opvallend hoe jij elke keer direct op de man gaat. Het lijkt wel alsof je je alles direct persoonlijk aantrekt.
Je bent aandoenlijk. Ik heb medelijden met je.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Rijden de treinen al in je schizofrene hersens of is het daar nog wat te vroeg voor om over te raaskallen?
Niet netjes nee.quote:
Ik heb niemand schizofreen genoemd of iets over een andere ziekte gezegd.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet netjes nee.
Maar als je zelf strooit met ad hominems moet je niet klagen als je het terug krijgt.
Je noemt mensen alleen verkapt fascist.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:51 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik heb niemand schizofreen genoemd of iets over een andere ziekte gezegd.
Ik noem de PVV fascistisch, dat doe ik niet verkapt. De PVV is een fascistische partij.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je noemt mensen alleen verkapt fascist.
Verder niks aan de hand.
Klopt niet, jij hebt helemaal geen zicht op wat er allemaal verwijderd wordt.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:55 schreef Kosmoproleet het volgende:
Zoals ik al zei, je bent verre van objectief in deze discussie. En het heeft enorm veel invloed op je modgedrag. Je neemt het consequent op voor de mensen die jouw visie delen.
Je hebt mij meerdere keren (onterecht) extreemrechts genoemd.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:55 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik noem de PVV fascistisch, dat doe ik niet verkapt. De PVV is een fascistische partij.
De PVV roept op tot etnische zuivering van Marokkanen, noemt moslims genetisch inferieur en wil een beroepsverbod op moslims op schiphol.
Ik heb geen users fascist genoemd.
Een user noemt mijn brein schizofreen. Dat kan gewoon niet. Weet je zelf ook.
Zoals ik al zei, je bent verre van objectief in deze discussie. En het heeft enorm veel invloed op je modgedrag. Je neemt het consequent op voor de mensen die jouw visie delen.
Dit was al ten tijden van Die_Hofstadgruppe, toen kwam je constant melden dat 'hij gelijk had'. Gewoon niet modden in de integratiediscussie. Zou je sieren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |