Bedankt, Hans.quote:Op zondag 21 december 2014 14:08 schreef Elfletterig het volgende:
O ja... en iemand die als een wilde gek de mods verrot gaat zitten schelden en niet van ophouden weet, wordt volkomen terecht geband.
Vast niet. Het is een beetje als de voetballer die vlak voor tijd invalt en geen rapportcijfer meer krijgt. Te kort meegedaan om goed te kunnen beoordelen.quote:Op zondag 21 december 2014 14:07 schreef Kosmoproleet het volgende:
Nee Elfletterig was de beste mod ooit.
Wat bedoel je met terecht zo blijkt maar weer? Of is een feitelijke constatering op zichzelf al een slachtofferol.quote:Op zondag 21 december 2014 13:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat doe ik vooral bij jou, en terecht zo blijkt weer.
Met hem heb ik verder nooit conflicten gehad.
Maar aangezien hij zichzelf niet meer kan verdedigen is het wel genoeg voor hier, over hem.
Volgens mij hebben de mods je tong niet nodig om hun reet mee af te vegen. Echt niet.quote:Op zondag 21 december 2014 14:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vast niet. Het is een beetje als de voetballer die vlak voor tijd invalt en geen rapportcijfer meer krijgt. Te kort meegedaan om goed te kunnen beoordelen.
Ik kom hier ook niet buurten om mezelf te verheerlijken, maar om de NWS-mods een hart onder de riem te steken. Het is zonder dat hysterische gescheld en voortdurende gestook vanuit de POL-café-hoek al lastig genoeg om dit forum te modden. Houd s.v.p. eens in je achterhoofd dat mensen dit werk vrijwillig doen.
Geheel belangeloos natuurlijk.quote:Op zondag 21 december 2014 14:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vast niet. Het is een beetje als de voetballer die vlak voor tijd invalt en geen rapportcijfer meer krijgt. Te kort meegedaan om goed te kunnen beoordelen.
Ik kom hier ook niet buurten om mezelf te verheerlijken, maar om de NWS-mods een hart onder de riem te steken. Het is zonder dat hysterische gescheld en voortdurende gestook vanuit de POL-café-hoek al lastig genoeg om dit forum te modden. Houd s.v.p. eens in je achterhoofd dat mensen dit vrijwillig doen.
Op jouw hysterische, verongelijkte gezeik zitten ze wél te wachten, zeker?quote:Op zondag 21 december 2014 14:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben de mods je tong niet nodig om hun reet mee af te vegen. Echt niet.
Volgens mij kunnen zij uitstekend prima zelf bepalen op welk geneuzel en gezeik ze wel of niet zitten te wachten. Daar hebben ze jou echt niet voor nodig. Je beperkte capaciteiten kan je beter inzetten om jezelf boven water te houden.quote:Op zondag 21 december 2014 14:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Op jouw hysterische, verongelijkte gezeik zitten ze wél te wachten, zeker?
Kun je je geneuzel voortaan niet hardop uitspreken en opnemen? En dan daarna terugluisteren. Dan kun je fijn jezelf te vervelen.
Ja, dat zal het zijn.quote:Op zondag 21 december 2014 14:10 schreef Elfletterig het volgende:
Het is zonder dat hysterische gescheld en voortdurende gestook vanuit de POL-café-hoek al lastig genoeg om dit forum te modden.
Jawel hoor. In de korte tijd dat ik mod was heb ik een enorme afkeer ontwikkeld richting users die alleen maar komen zeiken in feedback, terwijl ze geen partij zijn.quote:Op zondag 21 december 2014 14:15 schreef Kosmoproleet het volgende:
Heeft niks met je eigen afkeer te maken.
Op welke wijze ben jij partij bij deze kwestie? Verder raad ik je aan om de loop van het gesprek eens na te gaan, alvorens je zo hysterisch begint te schreeuwen.quote:Op zondag 21 december 2014 14:18 schreef Elfletterig het volgende:
Jawel hoor. In de korte tijd dat ik mod was heb ik een enorme afkeer ontwikkeld richting users die alleen maar komen zeiken in feedback, terwijl ze geen partij zijn.
Los van het feit dat mijn naam er weer ongewild bij werd betrokken, ben ik geen partij. Maar ik kom hier dan ook niet om de mods te bashen.quote:Op zondag 21 december 2014 14:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Op welke wijze ben jij partij bij deze kwestie?
Jelle ging inderdaad veel te ver gisteren. Dus snap dat hij er even af ligt.quote:Op zondag 21 december 2014 14:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jawel hoor. In de korte tijd dat ik mod was heb ik een enorme afkeer ontwikkeld richting users die alleen maar komen zeiken in feedback, terwijl ze geen partij zijn.
Ik stel dus gewoon even het gedrag aan de kaak van een paar figuren die hier de mods "tot verantwoording" komen roepen, wat nergens op slaat. User in kwestie is volkomen terecht geband. Wie dat niet snapt, moet in plaats van zieken in feedback, gewoon de huisregels van FOK! nog eens goed nalezen.
De enige die stookte was jij.quote:Op zondag 21 december 2014 14:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Los van het feit dat mijn naam er weer ongewild bij werd betrokken, ben ik geen partij. Maar ik kom hier dan ook niet om de mods te bashen.
Helaas moet ik weg nu (afspraak). Fijne middag verder, met stoken in NWS-feedback.
Dus je bent zelf onderdeel van de groep waar je een afkeer van hebt. De zeikerige users die geen partij is bij het conflict, maar wel gaat zitten zeuren. Overigens is er geen enkele mod hier gebashed door wie dan ook. Fijne middag.quote:Op zondag 21 december 2014 14:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Los van het feit dat mijn naam er weer ongewild bij werd betrokken, ben ik geen partij. Maar ik kom hier dan ook niet om de mods te bashen.
Helaas moet ik weg nu (afspraak). Fijne middag verder, met stoken in NWS-feedback.
Wat doe je hier dan?quote:Op zondag 21 december 2014 14:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Merci!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |