Ik deel je mening absoluut niet. Pegida neemt nadrukkelijk afstand van extreem-rechts, zoals blijkt uit de positionering die ik net opsomde, maar ook uit dit symbool dat steeds terugkeert op hun posters:quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:19 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat is het ook, gewoon een extreem rechtse beweging die wat domme schapen achter zich aan weet te krijgen. Dat je je zorgen maakt over extremisme onder moslims betekent ook niet dat je sympathie hebt voor die extreem rechtse idioten die de vrijheid van meningsuiting willen aantasten.
Ja dat is nodig omdat men anders geen aanhang krijgt maar dat wil niet zeggen dat het niet door extreem rechts georganiseerd wordt.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik deel je mening absoluut niet. Pegida neemt nadrukkelijk afstand van extreem-rechts, zoals blijkt uit de positionering die ik net opsomde, maar ook uit dit symbool dat steeds terugkeert op hun posters:
[ afbeelding ]
Brussen snijdt een terecht punt aan en het is jammer dat jij als journalist niet onderkent dat het ANP z'n boekje te buiten gaat met niet-neutrale verslaggeving. Ik wil niet steeds op je beroep hameren, maar van een journalist mag worden verwacht dat hij dit soort niet-neutrale fratsen herkent én veroordeelt.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gast, ik zeg toch niet Pegida een foute club is? - hoewel het een kwestie van tijd is voordat de club wordt gekaapt door extreem-rechts.
Ik hekel dat zielige gejank van Brussen. Die flapdrol.
Het beleid dat ze beogen, staat gewoon in hun positionerings-paper: NWS / 20.000 demonstranten tegen islamisering in Dresdenquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:35 schreef Wespensteek het volgende:
Voor mij is de belangrijke vraag bij elke demonstartie wat men wil. Waar men tegen is is vaak erg makkelijk. Men is tegen geweld, tegen ziekte, tegen armoede, tegen terrorisme, tegen gevaar, tegen oorlog en tegen aantasting van het milieu. Soms is waar men voor is duidelijk men is voor de vrijheid om te kraken, voor het stoppen van gasboringen maar vaak is erg onduidelijk waar men voor is.
Deze groep is dus tegen de islamisering en de salafisten blijkbaar maar wat wil men dan dat de regering gaat doen?
Dat is puur een gevolg van de maatschappelijke cultuur van nu. Vroeger hadden leiders een droom en een abstract plan om die droom te bereiken; nu hebben ze een nachtmerrie en een abstract plan om die nachtmerrie te voorkomen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:35 schreef Wespensteek het volgende:
Voor mij is de belangrijke vraag bij elke demonstartie wat men wil. Waar men tegen is is vaak erg makkelijk. Men is tegen geweld, tegen ziekte, tegen armoede, tegen terrorisme, tegen gevaar, tegen oorlog en tegen aantasting van het milieu. Soms is waar men voor is duidelijk men is voor de vrijheid om te kraken, voor het stoppen van gasboringen maar vaak is erg onduidelijk waar men voor is.
Deze groep is dus tegen de islamisering en de salafisten blijkbaar maar wat wil men dan dat de regering gaat doen?
Dat is toch niets zeggend gelul. Wat staat daar dan dat de salafisten moet aanpakken?quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het beleid dat ze beogen, staat gewoon in hun positionerings-paper: NWS / 20.000 demonstranten tegen islamisering in Dresden
Wat is dan radikaal, de koran lezen, een hoofddoek dragen, geen hand willen geven, niet opstaan voor de rechter? Je kunt er helemaal niets mee.quote:PEGIDA ist GEGEN Radikalismus egal ob religiös oder politisch motiviert!
Waar blijkt dat extreemrechtse dan uit?quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:45 schreef Janneke141 het volgende:
Dus ze zijn politiek-correct extreem-rechts. Ik wist niet eens dat dat kon.
Uit willen sluiten van een bepaalde groep.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:45 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Waar blijkt dat extreemrechtse dan uit?
Salafisten? Ben je extreemrechts als je tegen salafisme bent?quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:46 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Uit willen sluiten van een bepaalde groep.
Volgens sommigen wel.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:46 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Salafisten? Ben je extreemrechts als je tegen salafisme bent?
Ik verbaas me nergens meer over.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:47 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Volgens salafisten misschien, maar anders kan ik me dat heel moeilijk voorstellen.
Er zit een verschil tussen het handvest van die club en de eigenlijke bedoeling. Vandaar de combi politiek-correct/extreem-rechts. Laat het eerste deel weg en ze worden met pek en veren de stad uitgeveegd, dus doen ze het zo.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:46 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Maar waar blijkt die eigenlijke bedoeling dan uit?quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:48 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen het handvest van die club en de eigenlijke bedoeling. Vandaar de combi politiek-correct/extreem-rechts. Laat het eerste deel weg en ze worden met pek en veren de stad uitgeveegd, dus doen ze het zo.
Bullshit man. Ga eerst maar eens opzoeken wat het salafisme inhoudt, welke groeperingen eruit ontstaan .e.d. Als je er daarna nog steeds niet tegen bent, dan verdien jij het om ontvoerd te worden door ISIS.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:48 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen het handvest van die club en de eigenlijke bedoeling. Vandaar de combi politiek-correct/extreem-rechts. Laat het eerste deel weg en ze worden met pek en veren de stad uitgeveegd, dus doen ze het zo.
Waar haal jij in vredesnaam uit mijn posts dat ik niet tegen salafisme ben?quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:49 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Bullshit man. Ga eerst maar eens opzoeken wat het salafisme inhoudt, welke groeperingen eruit ontstaan .e.d. Als je er daarna nog steeds niet tegen bent, dan verdien jij het om ontvoerd te worden door ISIS.
Ja tuurlijk waarom zou iemand niet salafist mogen zijn zolang hij zich maar aan de wetten houdt.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:46 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hm. Dan ben ik extreemrechts.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:51 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ja tuurlijk waarom zou iemand niet salafist mogen zijn zolang hij zich maar aan de wetten houdt.
Liever extreem rechts dan salafist.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:53 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hm. Dan ben ik extreemrechts.
Da's wel kut.
Sterkte gast, ik zit blijkbaar in hetzelfde schuitje.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:53 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hm. Dan ben ik extreemrechts.
Da's wel kut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |