Gedaan.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:58 schreef Arcee het volgende:
NWS / 'Nederlands zit vol overbodigheden'
NWS / 'Nederlands zit vol overbodigheden' #2
Reeks graag.
Beter geen reeks.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:58 schreef Arcee het volgende:
NWS / 'Nederlands zit vol overbodigheden'
NWS / 'Nederlands zit vol overbodigheden' #2
Reeks graag.
Is het al bekend hoe de zendtijd gevuld gaat worden zo gauw PowNews stopt? Ik heb wel een paar leuke ideeën.quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:03 schreef waxxx het volgende:
[..]
Koop een bril, dat is de eerste alinea.
[ afbeelding ]
Tja, een mens past zich aan aan zijn omgeving. Voor een zakelijk stuk zou ik dat niet doen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:19 schreef Specularium het volgende:
Beter begin je zinnen niet met beter.
Maar daar heeft ze het weer niet over.
Dicht.quote:Op zondag 4 januari 2015 12:40 schreef Dance99Vv het volgende:
NWS / Vrouw ziet zichzelf naakt dansend op internet
Oud nieuws 2013, oh wacht een naakt wijf
Een zo'n berichtje is niet echt een heel topic waard, past beter in die PVV reeks.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:32 schreef Ryan3 het volgende:
Sprc, waarom moet dit dicht, dit gaat over het dorp waar ik mijn hele jeugd gesleten heb.... NWS / PvdA-aanhang juigt brandende kerk toe en hoopt op meer.
Het quintessentiele Nederland.
Ik weet niet, het is een ramp in het dorp, waar ik toevallig mijn jeugd heb gesleten........ zo'n dorp dat dan ook nog gebruikt wordt in een politiek spelletje hè. Ik krijg echt tranen in mijn ogen door dat nummertje van Sonneveld Ons Dorp.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Een zo'n berichtje is niet echt een heel topic waard, past beter in die PVV reeks.
Dat topic maakt er vooral een politiek spelletje van, dat zie je toch zelf ook wel hoop ik?quote:Op zondag 4 januari 2015 21:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik weet niet, het is een ramp in het dorp, waar ik toevallig mijn jeugd heb gesleten........ zo'n dorp dat dan ook nog gebruikt wordt in een politiek spelletje hè. Ik krijg echt tranen in mijn ogen door dat nummertje van Sonneveld Ons Dorp.
Alleen de TT nog even aanpassen dan.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Een zo'n berichtje is niet echt een heel topic waard, past beter in die PVV reeks.
Wat ik probeerde weer een stukje terug te brengen, want wrs ben ik de enige op FOK! die in Hoek opgegroeid ben.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat topic maakt er vooral een politiek spelletje van, dat zie je toch zelf ook wel hoop ik?
Dit is gewoon een heel ontroerend verhaal.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat ik probeerde weer een stukje terug te brengen, want wrs ben ik de enige op FOK! die in Hoek opgegroeid ben.
Maar goed, ik voel me ineens ook heel conservatief daardoor hoor. Ik bedoel Sonneveld geeft die afstand tussen oud en modern ook al aan in zijn liedje. En ik woonde er toen modern al lang aan zijn opgang was begonnen jaren 60 en 70. En toch.... ik geloof nog steeds een beetje als een conservatieve Amerikaan in de populist traditie dat je in zo'n dorp volmaakt gelukkig zou kunnen zijn. (lees Maarten van Rossems handboek over de VS in de 20ste eeuw).
De TT kwam rechtstreeks van GeenStijl. Maar Specularium heeft gelijk: baggertopics kun je beter meteen sluiten.quote:
Ik kreeg er ook een traantje in m'n broek van.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit is gewoon een heel ontroerend verhaal.
Het is inderdaad een GS-achtige TT met die anti-PvdA preoccupatie er in verwerkt, maar ik kan 'm op GS zelf niet vinden. Ook met hulp van Google kom ik alleen op Fok! terecht.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De TT kwam rechtstreeks van GeenStijl.
Ja, jullie zijn stadsjongens zeker?quote:Op zondag 4 januari 2015 21:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kreeg er ook een traantje in m'n broek van.
Ik ben geboren in Arnhem maar opgegroeid in Velp. En dat was best wel een kutdorp, ben ook zo gauw ik kon weer teruggegaan naar de stad.quote:Op zondag 4 januari 2015 22:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, jullie zijn stadsjongens zeker?
Ik krijg wel traantjes iig.
Ik geloof ook dat het leven in zo'n dorp gewoon psychologisch stabieler is en ook stabielere mensen oplevert.
Ja, ik wist niet beter dan een dorpsganger totdat ik ging studeren in Amsterdam.quote:Op zondag 4 januari 2015 22:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben geboren in Arnhem maar opgegroeid in Velp. En dat was best wel een kutdorp, ben ook zo gauw ik kon weer teruggegaan naar de stad.
Grappige, bij ons ook meer ongeveer > 40 jaar geleden. Paar turken wilde een rijbewijs, dachten ze, gingen naar ons toe (wonende in Hoek) om een cadeautje te brengen alvast. Mijn moeder deed niet open. Turken legden dat cadeautje in onze garage plus briefje komen vanavond terug. Moeder politie, die naast ons woonde, bellen. Politie de hele dag posten in onze straat. Bleek 's avonds een paar Turken te zijn die al hun rijbewijs hadden gehaald en die mijn vader met cadeautjes wilden bedanken. Een tapijt van de kaäba, een waterpijp en een Turkse reukwaterfles. Ook in het dorp.quote:Op zondag 4 januari 2015 22:26 schreef hpeopjes het volgende:
Islamisering nu ook al in kleine Zeeuwse boerengehuchten? Ah, gut.
In het dorp waar ik ben opgegroeid begon die leipe mocro flavour 30 jaar geleden al.
LOL dat was wel geluk hebben. Bij ons waren het voornamelijk criminele psychopaten met een verslaving en losse handjes.quote:Op zondag 4 januari 2015 22:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Grappige, bij ons ook meer ongeveer > 40 jaar geleden. Paar turken wilde een rijbewijs, dachten ze, gingen naar ons toe (wonende in Hoek) om een cadeautje te brengen alvast. Mijn moeder deed niet open. Turken legden dat cadeautje in onze garage plus briefje komen vanavond terug. Moeder politie, die naast ons woonde, bellen. Politie de hele dag posten in onze straat. Bleek 's avonds een paar Turken te zijn die al hun rijbewijs hadden gehaald en die mijn vader met cadeautjes wilden bedanken. Een tapijt van de kaäba, een waterpijp en een Turkse reukwaterfles. Ook in het dorp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |