quote:Op woensdag 10 december 2014 18:56 schreef Hooidraad het volgende:
Mensen zullen denken dat er ieder seizoen maar twee mensen meedoen aan TUP.
Neh.. als ik zo de twitter berichten kijk... zijn er zat scholen die zitten te springen.quote:Op maandag 8 december 2014 23:34 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hij heeft bij verschillende kampen proef gedraaid, waaronder de twee die jij noemt.
lekkere trap op zijn lever.quote:
Nate heeft gelijk.quote:
Beginnen we vandaag al?quote:Op donderdag 11 december 2014 21:17 schreef n00cL30n het volgende:
Koel FXR!
Mensen die picks willen maken, kom maar op. Ik ga een excelletje in elkaar flans0n en dan komt het goed.
Als er voldoende animo is voor vanavond, dan wel, anders gewoon morgen. (Met een echt event?)quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:53 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Beginnen we vandaag al?
Verder heeft Overeem zijn kansen verspeeld bij mij, leggo Struve
Ik doe wel lekker mee, al ken ik al die wijfies niet.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:15 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Als er voldoende animo is voor vanavond, dan wel, anders gewoon morgen. (Met een echt event?)
Ik ga mee als oefenrondjequote:Op vrijdag 12 december 2014 23:19 schreef n00cL30n het volgende:
Carla Esparza vs. Rose Namajunas
Charles Oliveira vs. Jeremy Stephens
Daron Cruickshank vs. KJ Noons
Yancy Medeiros vs. Joe Proctor
Randa Markos vs. Jessica Penne
Excellent! Gelijk even google doc aangevuld.quote:Op zaterdag 13 december 2014 01:08 schreef RipMcPants het volgende:
Nate![]()
Stefan wordt steeds imposanter
[..]
Ik ga mee als oefenrondje
1 2 3 4 5 | Kerfminister 2/4 RipMcPants 2/4 n00cL30n 2/4 Bootje84 1/4 Tazmaniac 1/4 |
quote:Op zaterdag 13 december 2014 09:43 schreef n00cL30n het volgende:
Scores oefenrondje:
[ code verwijderd ]
Ik neem aan van wel. Calderwood zou een logische contender zijn.quote:Op zaterdag 13 december 2014 12:53 schreef Hooidraad het volgende:
Mooi dat Esparza ook deze titel heeft weten te pakken
Ik vraag me alleen af wat ze nu met haar van plan zijn. De rest van de divisie is in de show verslagen en de overduidelijke nummer 2 heeft ze gisteren gedomineerd. Misschien dat ze Calderwood bij nog een overwinning een title shot geven, aangezien ze dan 10-0 zou zijn.
Aight, oefenronde 2, zodat ik ook kan kijken of het google doc goed werkt met meerdere cards.quote:Op zaterdag 13 december 2014 16:08 schreef Kerftminister het volgende:
Junior dos Santos vs. Stipe Miocic
Rafael dos Anjos vs. Nate Diaz
Alistair Overeem vs. Stefan Struve
Gabriel Gonzaga vs. Matt Mitrione
Wordt een kort cardje.
02.00 uurquote:Op zaterdag 13 december 2014 19:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Dan al? Dan ga ik kijken! Hoe laat Main Card?
Miami is nog 3 uur eerder dan LV.quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik vindt dat ze voortaan altijd in deze tijdzone events moeten houden.
Het is nu 11:20 in Arizona, vechten ze wel om 13:30?quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:19 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Miami is nog 3 uur eerder dan LV.
ze vechten om 15.30 uur lokale tijdquote:Op zaterdag 13 december 2014 19:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Het is nu 11:20 in Arizona, vechten ze wel om 13:30?
23:30 onze tijd, jij zei 21:30quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ze vechten om 15.30 uur lokale tijd
Early Prelims (UFC Fight Pass) 12:30pm PT/ 3:30pm ET/ 8:30pm UKquote:Op zaterdag 13 december 2014 19:45 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Zit even op Jon Jones z'n instagram te kijken.
[..]
23:30 onze tijd, jij zei 21:30
+1quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik vindt dat ze voortaan altijd in deze tijdzone events moeten houden.
Je bent het wel vaak met mij eens vandaag, eerst over Candice nu hier weer over. Wil je een kusje?quote:
Wen er maar niet aan!quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Je bent het wel vaak met mij eens vandaag, eerst over Candice nu hier weer over. Wil je een kusje?
"HANDEN HOOG, STEFAN!!!"quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:44 schreef pmponer het volgende:
STRUVE!!!
ik hoop dat je je dekking in orde hebt
Misschien is het verstandig als je bijvoorbeeld in het Italiaans gaat coachen aangezien Overeem het ook verstaat.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:49 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
"HANDEN HOOG, STEFAN!!!"
Wordt weer eens tijd dat we Bob horen brullen.
Of "Handen hoog!" roepen en ze dan stiekem omlaag houden. Dat verwacht Cees nooit.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Misschien is het verstandig als je bijvoorbeeld in het Italiaans gaat coachen aangezien Overeem het ook verstaat.
Juist wel, om je tegenstander goed te irriteren.quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:27 schreef Nober het volgende:
Je komt toch niet op met een nummer van Taylor Swift, de tering wat is dit!?
Ja nu is het nog leuk, eens kijken wat je er in april over zegt... over een event of 20-25.quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:34 schreef n00cL30n het volgende:
Zo... dan hoef ik morgenochtend alleen maar de gevechtwinnaars in te vullen en dan komt het helegaar goed.
Tja, we zullen zien. Wie weet trek ik het dan nog wel.quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja nu is het nog leuk, eens kijken wat je er in april over zegt... over een event of 20-25.
Nice, bloederig gevecht dus?quote:
strike, no fightweek expoquote:Op zaterdag 13 december 2014 22:49 schreef Tazmaniac het volgende:
Fighters to sue UFC for $100s of millions in class action.
Holy shit!
Wat! No... Noooooo!!quote:
MVP, dat wil toch niemand zijn.quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:27 schreef n00cL30n het volgende:
Geen picks deze test ronde, Nober?
Wil ook kijken of we voor dit seizoen iets nieuws toe kunnen voegen, de MVP, Most Valuable Predictor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
voedsel vergiftigingquote:Op zaterdag 13 december 2014 23:19 schreef Nober het volgende:
Benson Henderson top trainer.
[..]
Waarom!?
Nog niet... eerst ff kijken of ik een leuke stream kan vinden.quote:
quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:57 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
MVP, dat wil toch niemand zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Casuals represent!
twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
promo's en nog meer promo'squote:Op zondag 14 december 2014 00:25 schreef Nober het volgende:
Hoe gaan ze anderhalf uur tijd trekken als de main card pas om 2 uur is?
Jones wint gewoon van Cormier maar het is nog niet uitverkocht dus Cormier maakt écht een grote kans, nee écht. Meer dan Sonnen, dat zegt toch wel wat.quote:Op zondag 14 december 2014 00:41 schreef n00cL30n het volgende:
Yeuhj... en veeel herhalingen, hypes etc....
met zijn korte armpjesquote:Op zondag 14 december 2014 00:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Jones wint gewoon van Cormier maar het is nog niet uitverkocht dus Cormier maakt écht een grote kans, nee écht. Meer dan Sonnen, dat zegt toch wel wat.
Alistair gaat weer KO.quote:Op zondag 14 december 2014 02:19 schreef Hooidraad het volgende:
Hoop dat Struve inmiddels niet aan het flauwvallen is.
ik had gewoon matt, jij niet?quote:Op zondag 14 december 2014 02:21 schreef n00cL30n het volgende:
BoH!!!!
Holy shit!!!!! Dat had ik anders verwacht!
Nope... Had verwacht dat Gonzaga na een paar zware punches het naar de grond zou trekken en daar verder zou gaan....quote:
Wie gaat er winnen?quote:Op zondag 14 december 2014 02:32 schreef Hooidraad het volgende:
Ik wil niet kijken jongens, maar mijn ogen dwingen me.
Mijn idee ook!quote:Op zondag 14 december 2014 02:34 schreef THEFXR het volgende:
Als Demo man wint, mag ie blijven, Struve cutten ze niet
quote:
quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:38 schreef Hooidraad het volgende:
Mja, toch maar voor Cees, ik verwacht dat Jackson een mooie gameplan heeft voor hem wat gaat als volgt: Pressure fighting, Struve gaat met zijn rug tegen de kooi staan, een paar knieën en stoten van Cees en het is afgelopen.
Maar we weten allemaal dat Cees een paar minuten tijd heeft tot hij leeg is en zijn kin is de laatste tijd dramatisch gebleken dus ik geef ze allebei een goede kans.
Je staat op 2 uit 2 ... netjes hoorquote:Op zondag 14 december 2014 02:42 schreef Hooidraad het volgende:
Mja, mja, mja. Uiteindelijk dus een prima game plan van Cees.
Volgens mij doet hij het alleen nog voor geld.quote:Op zondag 14 december 2014 02:43 schreef THEFXR het volgende:
Nu maar hopen dat Nate wel gaat vechten en geen gekke dingen gaat doen.
zoiezoquote:Op zondag 14 december 2014 02:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Volgens mij doet hij het alleen nog voor geld.
Kan, er is verder niet zoveel keuze. Nelson, Mitrione, Barnett.. Volgens mij is dat het wel zo'n beetje als we iemand uit het midden van de divisie moeten kiezen.quote:
Barnett ligt eruitquote:Op zondag 14 december 2014 02:52 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Kan, er is verder niet zoveel keuze. Nelson, Mitrione, Barnett.. Volgens mij is dat het wel zo'n beetje als we iemand uit het midden van de divisie moeten kiezen.
Was niet zo mooi als bij dat Conor event helaas, toen heb ik echt in mijn broek zitten schijten van het lachen.quote:
MVP!quote:Op zondag 14 december 2014 03:09 schreef n00cL30n het volgende:
Mannen... Ik zak in elkaar.
Hier de tussenstand van dit proefweekendje:
[ afbeelding ]
Ik geniet er even van, omdat ik nu nog ff op nummer 1 sta.
Het ziet er zeker goed uit voor je, Hooidraad!quote:
ik had toch echt 4 picks gemaaktquote:Op zondag 14 december 2014 03:09 schreef n00cL30n het volgende:
Mannen... Ik zak in elkaar.
Hier de tussenstand van dit proefweekendje:
[ afbeelding ]
Ik geniet er even van, omdat ik nu nog ff op nummer 1 sta.
Klopt, ik heb alleen nog maar 2 picks verwerkt, dus telt hij nu nog maar twee picks.quote:
Ze kunnen toch even wachten op Khabib? Die kan over een maandje of drie toch wel vechten?quote:Op zondag 14 december 2014 04:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Khabib domineerde Dos Anjos, wie moet nu tegen Pettis?
quote:Following the Brazilian's lopsided victory over Nate Diaz at UFC on FOX 13, UFC President Dana White announced at Saturday night's post-fight press conference that dos Anjos, rather than injured No. 1 ranked Khabib Nurmagomedov, will be the next man to challenge lightweight champion Anthony Pettis.
"Pettis texted me right after the fight and said ‘wow, [dos Anjos] murdered him. I'm ready to go. I'll fight either one of them.'" White said.
"I would say if Khabib is healthy right now, probably Khabib (gets the shot). But he's not. So it's dos Anjos."
Khabibquote:Op zondag 14 december 2014 04:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Khabib domineerde Dos Anjos, wie moet nu tegen Pettis?
Wie is dat chickie?quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:54 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die mag mij ook best verzorgenquote:
Gelukkig lijkt het mee te vallen voor Fitch. bronquote:Op zondag 14 december 2014 20:39 schreef Splackavellie02 het volgende:
Pijnlijk. Pijnlijk ook om te zien hoe erg Fitch is afgegleden na zijn gevecht met Hendricks
Begrijpelijk hoewel als Cerrone wint van Jury....quote:Op zondag 14 december 2014 12:27 schreef Hooidraad het volgende:
Dana White: "Rafael dos Anjos gets next shot at UFC champ Anthony Pettis"
[..]
quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:46 schreef Tazmaniac het volgende:
Overeem vs. Struve is een 1-2-3tje voor Stefan. Mark my words.
quote:
Palhares krijgt het ook steeds weer voor elkaar he, ongelooflijk.quote:Op zondag 14 december 2014 18:34 schreef n00cL30n het volgende:
Oef.... Palhares vernietigd Fitch zijn knie in eerste ronde tijdens afgelopen WSOF....
[nsfw]: http://www.mmamania.com/2(...)-wsof-16-graphic-mma
Nee er was Nederlands voetbal, schaatsen en hockey. Plus die partij was pas rond 2:30 dan slapen de meesten. Daarbij heb je de tv zenders anno 2014 toch niet meer nodig dankzij internet!?quote:Op maandag 15 december 2014 11:54 schreef superniger het volgende:
Ik vraag me af. Was er in de Nederlandse media aandacht voor Struve vs Overeem?
Media is meer dan televisie alleen.quote:Op maandag 15 december 2014 14:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee er was Nederlands voetbal, schaatsen en hockey. Plus die partij was pas rond 2:30 dan slapen de meesten. Daarbij heb je de tv zenders anno 2014 toch niet meer nodig dankzij internet!?
De Telegraaf (Jaquote:Op maandag 15 december 2014 18:29 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Media is meer dan televisie alleen.
Cerronequote:Op maandag 15 december 2014 19:19 schreef Geo4kant het volgende:
lol Garcia.. en lijkt op Eminem maar dat zal hem niet izjn
Haha, goed blauw iig. En betreft dat vasthouden van die knie.. Die gast is gewoon pislink en als ik een topsporter was, zou ik niet tegen hem willen vechten. ben mijn knieën nog niet zat..quote:Op maandag 15 december 2014 19:19 schreef Geo4kant het volgende:
Ben benieuwd naar day after pics van het been van Diaz
einde ronde 1 pist ze in der broek.quote:Op maandag 15 december 2014 19:26 schreef Geo4kant het volgende:
Die suckerpunch na de bel dan van dat vrouwke, schorsen verdomme
Watquote:Op maandag 15 december 2014 20:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
einde ronde 1 pist ze in der broek.
Even vlug geteld.quote:Op maandag 15 december 2014 19:37 schreef Tazmaniac het volgende:
Dikke 50% eindigt dus in een decision.
Heeft iemand de cijfers van 2013?
Ik zie niks..quote:
Echt oog? Of een glazen oog? Zie een normaal oog niet zo rollen (als een muntje) namelijk..?quote:
op haar rechter scheenbeen!quote:Op maandag 15 december 2014 20:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zie niks..
[..]
Echt oog? Of een glazen oog? Zie een normaal oog niet zo rollen (als een muntje) namelijk..?
waar komt het dan vandaan, slimmequote:Op maandag 15 december 2014 20:50 schreef Geo4kant het volgende:
Het glimt wel, maar kan nou niet echt zeggen/zien dat het urine is..
Het water komt er pas na 5 min uit zetten? het is einde 1ste ronde, denk eens na en nee meer bewijs is er niet, het is hier geen rechtbank.quote:Op maandag 15 december 2014 21:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zweet.. water via cornermen (met vaseline).. ik moet meer bewijs zien.
On Dec 16 in San Jose at 1 PM, a press conference is going to be held to announce the lawsuit against the UFC by professional MMA fighters and their managers.quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:49 schreef Tazmaniac het volgende:
Fighters to sue UFC for $100s of millions in class action.
Holy shit!
heeft hij zelf al gedaan.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:44 schreef superniger het volgende:
Cung Le gaat dit binnenkort gecut worden.
Beter dan Rory die ervoor op mag. Stel hij wint hem, dan gaat hij waarschijnlijk nog veiliger vechten om vooral niet te verliezenquote:Op donderdag 18 december 2014 13:18 schreef THEFXR het volgende:
Robbie Lawler vs Johny Hendricks 3 in 2015
tyfus UFC!
Ik zie liever Robbie vs. Rory II dan voor de derde keer in een jaar wéér hetzelfde gevechtquote:Op donderdag 18 december 2014 13:20 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Beter dan Rory die ervoor op mag. Stel hij wint hem, dan gaat hij waarschijnlijk nog veiliger vechten om vooral niet te verliezen
ik haat gewoon die instant rematches, mocht Cormier per ongeluk winnen, instant rematch en geen Gus.quote:Op donderdag 18 december 2014 13:20 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Beter dan Rory die ervoor op mag. Stel hij wint hem, dan gaat hij waarschijnlijk nog veiliger vechten om vooral niet te verliezen
Cormier by destruction dus geen rematchquote:Op donderdag 18 december 2014 17:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik haat gewoon die instant rematches, mocht Cormier per ongeluk winnen, instant rematch en geen Gus.
ja, dat hebben we gezien met TJ en Barao.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:17 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Cormier by destruction dus geen rematch
Is toch logisch dat je haar ook wat weegt, daarom alleen MMA vechters met kort haar.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:48 schreef superniger het volgende:
http://mmajunkie.com/2014(...)ght-for-steven-siler
quote:Op donderdag 18 december 2014 13:18 schreef THEFXR het volgende:
Robbie Lawler vs Johny Hendricks 3 in 2015
tyfus UFC!
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Nice, ik zal je gelijk ook even toevoegen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Sarafian
Silva
magomedov
Cummins
barao
Machida
Dat dacht ik ook! Oh, well...quote:Op zaterdag 20 december 2014 04:50 schreef Geo4kant het volgende:
Oh ik dacht dat we bij UFC 182 gingen starten..
Ik wil ook 6/6 dus ga mee met niger.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:23 schreef superniger het volgende:
Maincard
Lyoto Machida
Renan Barão
Patrick Cummins
Rashid Magomedov
Erick Silva
Daniel Sarafian
6/6 eitje
Ik ga mee. Ben ik nog op tijd?quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:23 schreef superniger het volgende:
Maincard
Lyoto Machida
Renan Barão
Patrick Cummins
Rashid Magomedov
Erick Silva
Daniel Sarafian
6/6 eitje
quote:Op zondag 21 december 2014 01:31 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik ga mee. Ben ik nog op tijd?
Jullie hebben ook gelijk... in 2015 clean sheet... 182 op 3 januari wordt de eerste, dit was nog even een test prdictor ronde, met 3 events....quote:Op zaterdag 20 december 2014 09:51 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook! Oh, well...
Sarafian
Magomedov
Carlos Jr.
Barão
Machida
Ik ga lachen als Silva ingemaakt wordtquote:Op zondag 21 december 2014 01:49 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Jullie hebben ook gelijk... in 2015 clean sheet... 182 op 3 januari wordt de eerste, dit was nog even een test prdictor ronde, met 3 events....
Maareuh... winnaar in de Silva bout?
LoLz.... Ik stiekem ook wel...quote:Op zondag 21 december 2014 01:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ga lachen als Silva ingemaakt wordt
Ja fuk. ik bleef kijken, maar ga nu echt slapen. Het duurt me veels te lang.quote:
Weltrustequote:Op zondag 21 december 2014 03:45 schreef Broempoe het volgende:
[..]
Ja fuk. ik bleef kijken, maar ga nu echt slapen. Het duurt me veels te lang.
Ik ook. Al is het maar de vraag of Cormier dichtbij genoeg kan komen.quote:Op zondag 21 december 2014 03:46 schreef Broempoe het volgende:
Jones vs Cormier, eindelijk weer eens zo´n langverwachte battle. Pumped!![]()
Verdommequote:Op zondag 21 december 2014 01:49 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Jullie hebben ook gelijk... in 2015 clean sheet... 182 op 3 januari wordt de eerste, dit was nog even een test prdictor ronde, met 3 events....
Maareuh... winnaar in de Silva bout?
Ben benieuwd naar de PPV/verkoop cijfers van dit jaar en komend jaar ook.. 60dollarquote:Op woensdag 24 december 2014 10:59 schreef THEFXR het volgende:
lol, UFC prijsverhoging met $5 naar $60
Prijs van wat? Een ppv?quote:Op woensdag 24 december 2014 10:59 schreef THEFXR het volgende:
lol, UFC prijsverhoging met $5 naar $60
Ben er even uit geweest... wat heb ik besteld?quote:
PPV van $5??quote:Op woensdag 24 december 2014 15:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de PPV/verkoop cijfers van dit jaar en komend jaar ook.. 60dollarffs
soort van verzamelkaartquote:Op woensdag 24 december 2014 23:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Wat is het?
Zie haar trouwens winnen van Zingano en later volgend jaar van Correia/Holm.
Same here.quote:Op woensdag 24 december 2014 23:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Zie haar trouwens winnen van Zingano en later volgend jaar van Correia/Holm.
dat is idd the funquote:Op donderdag 25 december 2014 09:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik lees er iets heel anders in...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |