Ik denk niet dat ik dat volhoud, denk dat ik het volgende gevecht nog kijk en dan ga pitten. Jij?quote:
Ik zou het op zich wel vol kunnen houden, ik kijk ook de volgende mee en dan zie ik wel.quote:Op zondag 7 december 2014 03:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dat volhoud, denk dat ik het volgende gevecht nog kijk en dan ga pitten. Jij?
Ze kunnen beide 5 rounders worden ja.quote:Op zondag 7 december 2014 04:16 schreef Hooidraad het volgende:
Trouwens, ik ga sowieso niet alles kijken. Er zijn twee title fights en bij beide gaat alles enorm uitgesmeerd worden, en dan kunnen de gevechten zelf ook nog eens een half uur duren. Wordt me iets te laat.
het kwam door Rogan, die Hendricks de hemel in preesquote:Op zondag 7 december 2014 13:52 schreef Hooidraad het volgende:
Ik had nooit verwacht dat Lawler de decision zou krijgen, ik dacht dat hij het helemaal verprutst had na de eerste paar minuten en alleen in ronde 5 nog wat liet zien.
Dat gevoel had ik ook. 200 vs 100 punches in het voordeel van Hendrick na de 3e of 4e ronde dacht ik?(waarvan beiden 50% raak) en ik had echt het gevoel dat Lawler soms een punching bag was en dat hij moeite had met het doorhalen van de trigger, net zoals Ellenberger dat vaak heeft. En het einde van de 5e was natuurlijk prachtig. Die 49-46 vond ik echt verbazend temeer Hendricks ook nog takedowns had.quote:Op zondag 7 december 2014 13:52 schreef Hooidraad het volgende:
Ik had nooit verwacht dat Lawler de decision zou krijgen, ik dacht dat hij het helemaal verprutst had na de eerste paar minuten en alleen in ronde 5 nog wat liet zien.
quote:I've trained with @CMPunk he will beat guys in the @ufc. All the haters can suck it.
Ehm, nee. Ik heb zelf ook ogen hoorquote:Op zondag 7 december 2014 14:49 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het kwam door Rogan, die Hendricks de hemel in prees
dat beweer ik toch ook niet.quote:Op zondag 7 december 2014 17:22 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ehm, nee. Ik heb zelf ook ogen hoor
quote:Op zondag 7 december 2014 17:48 schreef Tazmaniac het volgende:
Als er een pro wrestler is die de sport begrijpt komt je al heel snel bij CM Punk uit.
Hij kent de verschillende vechtstijlen, hij kent de mensen in het wereldje.
Geweldige entertainer.
Laat hem toch lekker 2 tune up fights vechten en dan een oordeel over zijn skills vellen.
Ik zie hem trouwens veel eerder @ middleweight dan @ welterweight in zijn eerste paar fights.
richiekaosquote:
ja, hij gaat zeggen dat zijn leerlingen slecht zijn, lekkere reclame.quote:Op zondag 7 december 2014 22:41 schreef n00cL30n het volgende:
Ik hoor best wel wat mensen over de BJJ skills van Philip Brooks.
Echter... Als ik Rener Gracie er over hoor.... Ben ik meer geneigd dat te geloven, boven het geluid van alle criticasters.
Hij zei in het interview dat hij nog geen kamp had gevonden.quote:Op zondag 7 december 2014 23:51 schreef n00cL30n het volgende:
Als jij zegt dat een van jouw studenten er ontzettend veel aanleg voor heeft en zegt dat hij hoge ogen gaat gooien omdat hij een van jouw betere studenten is, sla je natuurlijk een ontzettend pleefiguur als dit niet gebeurd en hij kansloos ten onder gaat in de octagon.
Dat zou ik eerder als nog slechtere reclame vinden.
Is dat niet die vrouw van de Thunderbirds?quote:Op zondag 7 december 2014 18:19 schreef Nober het volgende:
Pettis vs Nurmagomedov
En the new.
Struve vs Overeem next!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie is die blonde?
U heeft meerdere persoonlijkheden?quote:Op maandag 8 december 2014 19:18 schreef Geo4kant het volgende:
Ik denk dat ik hem split voor Hendricks had gegeven.
Ik dacht AKA of ATT? (Maar dat waren geruchten die ik ergens had opgevangen)quote:Op maandag 8 december 2014 00:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Hij zei in het interview dat hij nog geen kamp had gevonden.
hij heeft bij verschillende kampen proef gedraaid, waaronder de twee die jij noemt.quote:Op maandag 8 december 2014 23:21 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ik dacht AKA of ATT? (Maar dat waren geruchten die ik ergens had opgevangen)
quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:50 schreef kickfitty het volgende:
ik blijf die wedstrijden gaaf vinden al vind ik het wel jammer dat ze allemaal zoveel verschillende merke sportkleding voorbij laten komen, zouden ze die bestellen op http://kickfitshop.nl ?
HEBT VOOR 450 EURO AAN SPULLEN GEKOCHT BIJ http://kic.kfitsho.p.nl.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:50 schreef kickfitty het volgende:
ik blijf die wedstrijden gaaf vinden al vind ik het wel jammer dat ze allemaal zoveel verschillende merke sportkleding voorbij laten komen, zouden ze die bestellen op http://kickfitshop.nl ?
Het is gemeld bij de FA's door me.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:52 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Wat een immens trieste spam. Don't click. TR gedaan.
Kans is ook vrij groot. Stefan loopt vooruit zonder dekking en dan een van die knoesten van Overeem erop en dan is het voorbij.quote:Op woensdag 10 december 2014 15:09 schreef Tazmaniac het volgende:
Overeem predicts 30 second knockout
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |