Ik denk niet dat ik dat volhoud, denk dat ik het volgende gevecht nog kijk en dan ga pitten. Jij?quote:
Ik zou het op zich wel vol kunnen houden, ik kijk ook de volgende mee en dan zie ik wel.quote:Op zondag 7 december 2014 03:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dat volhoud, denk dat ik het volgende gevecht nog kijk en dan ga pitten. Jij?
Ze kunnen beide 5 rounders worden ja.quote:Op zondag 7 december 2014 04:16 schreef Hooidraad het volgende:
Trouwens, ik ga sowieso niet alles kijken. Er zijn twee title fights en bij beide gaat alles enorm uitgesmeerd worden, en dan kunnen de gevechten zelf ook nog eens een half uur duren. Wordt me iets te laat.
het kwam door Rogan, die Hendricks de hemel in preesquote:Op zondag 7 december 2014 13:52 schreef Hooidraad het volgende:
Ik had nooit verwacht dat Lawler de decision zou krijgen, ik dacht dat hij het helemaal verprutst had na de eerste paar minuten en alleen in ronde 5 nog wat liet zien.
Dat gevoel had ik ook. 200 vs 100 punches in het voordeel van Hendrick na de 3e of 4e ronde dacht ik?(waarvan beiden 50% raak) en ik had echt het gevoel dat Lawler soms een punching bag was en dat hij moeite had met het doorhalen van de trigger, net zoals Ellenberger dat vaak heeft. En het einde van de 5e was natuurlijk prachtig. Die 49-46 vond ik echt verbazend temeer Hendricks ook nog takedowns had.quote:Op zondag 7 december 2014 13:52 schreef Hooidraad het volgende:
Ik had nooit verwacht dat Lawler de decision zou krijgen, ik dacht dat hij het helemaal verprutst had na de eerste paar minuten en alleen in ronde 5 nog wat liet zien.
quote:I've trained with @CMPunk he will beat guys in the @ufc. All the haters can suck it.
Ehm, nee. Ik heb zelf ook ogen hoorquote:Op zondag 7 december 2014 14:49 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het kwam door Rogan, die Hendricks de hemel in prees
dat beweer ik toch ook niet.quote:Op zondag 7 december 2014 17:22 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ehm, nee. Ik heb zelf ook ogen hoor
quote:Op zondag 7 december 2014 17:48 schreef Tazmaniac het volgende:
Als er een pro wrestler is die de sport begrijpt komt je al heel snel bij CM Punk uit.
Hij kent de verschillende vechtstijlen, hij kent de mensen in het wereldje.
Geweldige entertainer.
Laat hem toch lekker 2 tune up fights vechten en dan een oordeel over zijn skills vellen.
Ik zie hem trouwens veel eerder @ middleweight dan @ welterweight in zijn eerste paar fights.
richiekaosquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |