ik haat gewoon die instant rematches, mocht Cormier per ongeluk winnen, instant rematch en geen Gus.quote:Op donderdag 18 december 2014 13:20 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Beter dan Rory die ervoor op mag. Stel hij wint hem, dan gaat hij waarschijnlijk nog veiliger vechten om vooral niet te verliezen
Cormier by destruction dus geen rematchquote:Op donderdag 18 december 2014 17:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik haat gewoon die instant rematches, mocht Cormier per ongeluk winnen, instant rematch en geen Gus.
ja, dat hebben we gezien met TJ en Barao.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:17 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Cormier by destruction dus geen rematch
Is toch logisch dat je haar ook wat weegt, daarom alleen MMA vechters met kort haar.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:48 schreef superniger het volgende:
http://mmajunkie.com/2014(...)ght-for-steven-siler
quote:Op donderdag 18 december 2014 13:18 schreef THEFXR het volgende:
Robbie Lawler vs Johny Hendricks 3 in 2015
tyfus UFC!
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Nice, ik zal je gelijk ook even toevoegen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Sarafian
Silva
magomedov
Cummins
barao
Machida
Dat dacht ik ook! Oh, well...quote:Op zaterdag 20 december 2014 04:50 schreef Geo4kant het volgende:
Oh ik dacht dat we bij UFC 182 gingen starten..
Ik wil ook 6/6 dus ga mee met niger.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:23 schreef superniger het volgende:
Maincard
Lyoto Machida
Renan Barão
Patrick Cummins
Rashid Magomedov
Erick Silva
Daniel Sarafian
6/6 eitje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |