MVP!quote:Op zondag 14 december 2014 03:09 schreef n00cL30n het volgende:
Mannen... Ik zak in elkaar.
Hier de tussenstand van dit proefweekendje:
[ afbeelding ]
Ik geniet er even van, omdat ik nu nog ff op nummer 1 sta.
Het ziet er zeker goed uit voor je, Hooidraad!quote:
ik had toch echt 4 picks gemaaktquote:Op zondag 14 december 2014 03:09 schreef n00cL30n het volgende:
Mannen... Ik zak in elkaar.
Hier de tussenstand van dit proefweekendje:
[ afbeelding ]
Ik geniet er even van, omdat ik nu nog ff op nummer 1 sta.
Klopt, ik heb alleen nog maar 2 picks verwerkt, dus telt hij nu nog maar twee picks.quote:
Ze kunnen toch even wachten op Khabib? Die kan over een maandje of drie toch wel vechten?quote:Op zondag 14 december 2014 04:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Khabib domineerde Dos Anjos, wie moet nu tegen Pettis?
quote:Following the Brazilian's lopsided victory over Nate Diaz at UFC on FOX 13, UFC President Dana White announced at Saturday night's post-fight press conference that dos Anjos, rather than injured No. 1 ranked Khabib Nurmagomedov, will be the next man to challenge lightweight champion Anthony Pettis.
"Pettis texted me right after the fight and said ‘wow, [dos Anjos] murdered him. I'm ready to go. I'll fight either one of them.'" White said.
"I would say if Khabib is healthy right now, probably Khabib (gets the shot). But he's not. So it's dos Anjos."
Khabibquote:Op zondag 14 december 2014 04:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Khabib domineerde Dos Anjos, wie moet nu tegen Pettis?
Wie is dat chickie?quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:54 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die mag mij ook best verzorgenquote:
Gelukkig lijkt het mee te vallen voor Fitch. bronquote:Op zondag 14 december 2014 20:39 schreef Splackavellie02 het volgende:
Pijnlijk. Pijnlijk ook om te zien hoe erg Fitch is afgegleden na zijn gevecht met Hendricks
Begrijpelijk hoewel als Cerrone wint van Jury....quote:Op zondag 14 december 2014 12:27 schreef Hooidraad het volgende:
Dana White: "Rafael dos Anjos gets next shot at UFC champ Anthony Pettis"
[..]
quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:46 schreef Tazmaniac het volgende:
Overeem vs. Struve is een 1-2-3tje voor Stefan. Mark my words.
quote:
Palhares krijgt het ook steeds weer voor elkaar he, ongelooflijk.quote:Op zondag 14 december 2014 18:34 schreef n00cL30n het volgende:
Oef.... Palhares vernietigd Fitch zijn knie in eerste ronde tijdens afgelopen WSOF....
[nsfw]: http://www.mmamania.com/2(...)-wsof-16-graphic-mma
Nee er was Nederlands voetbal, schaatsen en hockey. Plus die partij was pas rond 2:30 dan slapen de meesten. Daarbij heb je de tv zenders anno 2014 toch niet meer nodig dankzij internet!?quote:Op maandag 15 december 2014 11:54 schreef superniger het volgende:
Ik vraag me af. Was er in de Nederlandse media aandacht voor Struve vs Overeem?
Media is meer dan televisie alleen.quote:Op maandag 15 december 2014 14:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee er was Nederlands voetbal, schaatsen en hockey. Plus die partij was pas rond 2:30 dan slapen de meesten. Daarbij heb je de tv zenders anno 2014 toch niet meer nodig dankzij internet!?
De Telegraaf (Jaquote:Op maandag 15 december 2014 18:29 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Media is meer dan televisie alleen.
Cerronequote:Op maandag 15 december 2014 19:19 schreef Geo4kant het volgende:
lol Garcia.. en lijkt op Eminem maar dat zal hem niet izjn
Haha, goed blauw iig. En betreft dat vasthouden van die knie.. Die gast is gewoon pislink en als ik een topsporter was, zou ik niet tegen hem willen vechten. ben mijn knieën nog niet zat..quote:Op maandag 15 december 2014 19:19 schreef Geo4kant het volgende:
Ben benieuwd naar day after pics van het been van Diaz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |