Jones wint gewoon van Cormier maar het is nog niet uitverkocht dus Cormier maakt écht een grote kans, nee écht. Meer dan Sonnen, dat zegt toch wel wat.quote:Op zondag 14 december 2014 00:41 schreef n00cL30n het volgende:
Yeuhj... en veeel herhalingen, hypes etc....
met zijn korte armpjesquote:Op zondag 14 december 2014 00:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Jones wint gewoon van Cormier maar het is nog niet uitverkocht dus Cormier maakt écht een grote kans, nee écht. Meer dan Sonnen, dat zegt toch wel wat.
Alistair gaat weer KO.quote:Op zondag 14 december 2014 02:19 schreef Hooidraad het volgende:
Hoop dat Struve inmiddels niet aan het flauwvallen is.
ik had gewoon matt, jij niet?quote:Op zondag 14 december 2014 02:21 schreef n00cL30n het volgende:
BoH!!!!
Holy shit!!!!! Dat had ik anders verwacht!
Nope... Had verwacht dat Gonzaga na een paar zware punches het naar de grond zou trekken en daar verder zou gaan....quote:
Wie gaat er winnen?quote:Op zondag 14 december 2014 02:32 schreef Hooidraad het volgende:
Ik wil niet kijken jongens, maar mijn ogen dwingen me.
Mijn idee ook!quote:Op zondag 14 december 2014 02:34 schreef THEFXR het volgende:
Als Demo man wint, mag ie blijven, Struve cutten ze niet
quote:
quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:38 schreef Hooidraad het volgende:
Mja, toch maar voor Cees, ik verwacht dat Jackson een mooie gameplan heeft voor hem wat gaat als volgt: Pressure fighting, Struve gaat met zijn rug tegen de kooi staan, een paar knieën en stoten van Cees en het is afgelopen.
Maar we weten allemaal dat Cees een paar minuten tijd heeft tot hij leeg is en zijn kin is de laatste tijd dramatisch gebleken dus ik geef ze allebei een goede kans.
Je staat op 2 uit 2 ... netjes hoorquote:Op zondag 14 december 2014 02:42 schreef Hooidraad het volgende:
Mja, mja, mja. Uiteindelijk dus een prima game plan van Cees.
Volgens mij doet hij het alleen nog voor geld.quote:Op zondag 14 december 2014 02:43 schreef THEFXR het volgende:
Nu maar hopen dat Nate wel gaat vechten en geen gekke dingen gaat doen.
zoiezoquote:Op zondag 14 december 2014 02:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Volgens mij doet hij het alleen nog voor geld.
Kan, er is verder niet zoveel keuze. Nelson, Mitrione, Barnett.. Volgens mij is dat het wel zo'n beetje als we iemand uit het midden van de divisie moeten kiezen.quote:
Barnett ligt eruitquote:Op zondag 14 december 2014 02:52 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Kan, er is verder niet zoveel keuze. Nelson, Mitrione, Barnett.. Volgens mij is dat het wel zo'n beetje als we iemand uit het midden van de divisie moeten kiezen.
Was niet zo mooi als bij dat Conor event helaas, toen heb ik echt in mijn broek zitten schijten van het lachen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |