voedsel vergiftigingquote:Op zaterdag 13 december 2014 23:19 schreef Nober het volgende:
Benson Henderson top trainer.
[..]
Waarom!?
Nog niet... eerst ff kijken of ik een leuke stream kan vinden.quote:
quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:57 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
MVP, dat wil toch niemand zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Casuals represent!
twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
promo's en nog meer promo'squote:Op zondag 14 december 2014 00:25 schreef Nober het volgende:
Hoe gaan ze anderhalf uur tijd trekken als de main card pas om 2 uur is?
Jones wint gewoon van Cormier maar het is nog niet uitverkocht dus Cormier maakt écht een grote kans, nee écht. Meer dan Sonnen, dat zegt toch wel wat.quote:Op zondag 14 december 2014 00:41 schreef n00cL30n het volgende:
Yeuhj... en veeel herhalingen, hypes etc....
met zijn korte armpjesquote:Op zondag 14 december 2014 00:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Jones wint gewoon van Cormier maar het is nog niet uitverkocht dus Cormier maakt écht een grote kans, nee écht. Meer dan Sonnen, dat zegt toch wel wat.
Alistair gaat weer KO.quote:Op zondag 14 december 2014 02:19 schreef Hooidraad het volgende:
Hoop dat Struve inmiddels niet aan het flauwvallen is.
ik had gewoon matt, jij niet?quote:Op zondag 14 december 2014 02:21 schreef n00cL30n het volgende:
BoH!!!!
Holy shit!!!!! Dat had ik anders verwacht!
Nope... Had verwacht dat Gonzaga na een paar zware punches het naar de grond zou trekken en daar verder zou gaan....quote:
Wie gaat er winnen?quote:Op zondag 14 december 2014 02:32 schreef Hooidraad het volgende:
Ik wil niet kijken jongens, maar mijn ogen dwingen me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |