einde ronde 1 pist ze in der broek.quote:Op maandag 15 december 2014 19:26 schreef Geo4kant het volgende:
Die suckerpunch na de bel dan van dat vrouwke, schorsen verdomme
Watquote:Op maandag 15 december 2014 20:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
einde ronde 1 pist ze in der broek.
Even vlug geteld.quote:Op maandag 15 december 2014 19:37 schreef Tazmaniac het volgende:
Dikke 50% eindigt dus in een decision.
Heeft iemand de cijfers van 2013?
Ik zie niks..quote:
Echt oog? Of een glazen oog? Zie een normaal oog niet zo rollen (als een muntje) namelijk..?quote:
op haar rechter scheenbeen!quote:Op maandag 15 december 2014 20:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zie niks..
[..]
Echt oog? Of een glazen oog? Zie een normaal oog niet zo rollen (als een muntje) namelijk..?
waar komt het dan vandaan, slimmequote:Op maandag 15 december 2014 20:50 schreef Geo4kant het volgende:
Het glimt wel, maar kan nou niet echt zeggen/zien dat het urine is..
Het water komt er pas na 5 min uit zetten? het is einde 1ste ronde, denk eens na en nee meer bewijs is er niet, het is hier geen rechtbank.quote:Op maandag 15 december 2014 21:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zweet.. water via cornermen (met vaseline).. ik moet meer bewijs zien.
On Dec 16 in San Jose at 1 PM, a press conference is going to be held to announce the lawsuit against the UFC by professional MMA fighters and their managers.quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:49 schreef Tazmaniac het volgende:
Fighters to sue UFC for $100s of millions in class action.
Holy shit!
heeft hij zelf al gedaan.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:44 schreef superniger het volgende:
Cung Le gaat dit binnenkort gecut worden.
Beter dan Rory die ervoor op mag. Stel hij wint hem, dan gaat hij waarschijnlijk nog veiliger vechten om vooral niet te verliezenquote:Op donderdag 18 december 2014 13:18 schreef THEFXR het volgende:
Robbie Lawler vs Johny Hendricks 3 in 2015
tyfus UFC!
Ik zie liever Robbie vs. Rory II dan voor de derde keer in een jaar wéér hetzelfde gevechtquote:Op donderdag 18 december 2014 13:20 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Beter dan Rory die ervoor op mag. Stel hij wint hem, dan gaat hij waarschijnlijk nog veiliger vechten om vooral niet te verliezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |