einde ronde 1 pist ze in der broek.quote:Op maandag 15 december 2014 19:26 schreef Geo4kant het volgende:
Die suckerpunch na de bel dan van dat vrouwke, schorsen verdomme
Watquote:Op maandag 15 december 2014 20:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
einde ronde 1 pist ze in der broek.
Even vlug geteld.quote:Op maandag 15 december 2014 19:37 schreef Tazmaniac het volgende:
Dikke 50% eindigt dus in een decision.
Heeft iemand de cijfers van 2013?
Ik zie niks..quote:
Echt oog? Of een glazen oog? Zie een normaal oog niet zo rollen (als een muntje) namelijk..?quote:
op haar rechter scheenbeen!quote:Op maandag 15 december 2014 20:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zie niks..
[..]
Echt oog? Of een glazen oog? Zie een normaal oog niet zo rollen (als een muntje) namelijk..?
waar komt het dan vandaan, slimmequote:Op maandag 15 december 2014 20:50 schreef Geo4kant het volgende:
Het glimt wel, maar kan nou niet echt zeggen/zien dat het urine is..
Het water komt er pas na 5 min uit zetten? het is einde 1ste ronde, denk eens na en nee meer bewijs is er niet, het is hier geen rechtbank.quote:Op maandag 15 december 2014 21:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zweet.. water via cornermen (met vaseline).. ik moet meer bewijs zien.
On Dec 16 in San Jose at 1 PM, a press conference is going to be held to announce the lawsuit against the UFC by professional MMA fighters and their managers.quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:49 schreef Tazmaniac het volgende:
Fighters to sue UFC for $100s of millions in class action.
Holy shit!
heeft hij zelf al gedaan.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:44 schreef superniger het volgende:
Cung Le gaat dit binnenkort gecut worden.
Beter dan Rory die ervoor op mag. Stel hij wint hem, dan gaat hij waarschijnlijk nog veiliger vechten om vooral niet te verliezenquote:Op donderdag 18 december 2014 13:18 schreef THEFXR het volgende:
Robbie Lawler vs Johny Hendricks 3 in 2015
tyfus UFC!
Ik zie liever Robbie vs. Rory II dan voor de derde keer in een jaar wéér hetzelfde gevechtquote:Op donderdag 18 december 2014 13:20 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Beter dan Rory die ervoor op mag. Stel hij wint hem, dan gaat hij waarschijnlijk nog veiliger vechten om vooral niet te verliezen
ik haat gewoon die instant rematches, mocht Cormier per ongeluk winnen, instant rematch en geen Gus.quote:Op donderdag 18 december 2014 13:20 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Beter dan Rory die ervoor op mag. Stel hij wint hem, dan gaat hij waarschijnlijk nog veiliger vechten om vooral niet te verliezen
Cormier by destruction dus geen rematchquote:Op donderdag 18 december 2014 17:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik haat gewoon die instant rematches, mocht Cormier per ongeluk winnen, instant rematch en geen Gus.
ja, dat hebben we gezien met TJ en Barao.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:17 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Cormier by destruction dus geen rematch
Is toch logisch dat je haar ook wat weegt, daarom alleen MMA vechters met kort haar.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:48 schreef superniger het volgende:
http://mmajunkie.com/2014(...)ght-for-steven-siler
quote:Op donderdag 18 december 2014 13:18 schreef THEFXR het volgende:
Robbie Lawler vs Johny Hendricks 3 in 2015
tyfus UFC!
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Nice, ik zal je gelijk ook even toevoegen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Sarafian
Silva
magomedov
Cummins
barao
Machida
Dat dacht ik ook! Oh, well...quote:Op zaterdag 20 december 2014 04:50 schreef Geo4kant het volgende:
Oh ik dacht dat we bij UFC 182 gingen starten..
Ik wil ook 6/6 dus ga mee met niger.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:23 schreef superniger het volgende:
Maincard
Lyoto Machida
Renan Barão
Patrick Cummins
Rashid Magomedov
Erick Silva
Daniel Sarafian
6/6 eitje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |