quote:Op woensdag 10 december 2014 18:56 schreef Hooidraad het volgende:
Mensen zullen denken dat er ieder seizoen maar twee mensen meedoen aan TUP.
Neh.. als ik zo de twitter berichten kijk... zijn er zat scholen die zitten te springen.quote:Op maandag 8 december 2014 23:34 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hij heeft bij verschillende kampen proef gedraaid, waaronder de twee die jij noemt.
lekkere trap op zijn lever.quote:
Nate heeft gelijk.quote:
Beginnen we vandaag al?quote:Op donderdag 11 december 2014 21:17 schreef n00cL30n het volgende:
Koel FXR!
Mensen die picks willen maken, kom maar op. Ik ga een excelletje in elkaar flans0n en dan komt het goed.
Als er voldoende animo is voor vanavond, dan wel, anders gewoon morgen. (Met een echt event?)quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:53 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Beginnen we vandaag al?
Verder heeft Overeem zijn kansen verspeeld bij mij, leggo Struve
Ik doe wel lekker mee, al ken ik al die wijfies niet.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:15 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Als er voldoende animo is voor vanavond, dan wel, anders gewoon morgen. (Met een echt event?)
Ik ga mee als oefenrondjequote:Op vrijdag 12 december 2014 23:19 schreef n00cL30n het volgende:
Carla Esparza vs. Rose Namajunas
Charles Oliveira vs. Jeremy Stephens
Daron Cruickshank vs. KJ Noons
Yancy Medeiros vs. Joe Proctor
Randa Markos vs. Jessica Penne
Excellent! Gelijk even google doc aangevuld.quote:Op zaterdag 13 december 2014 01:08 schreef RipMcPants het volgende:
Nate![]()
Stefan wordt steeds imposanter
[..]
Ik ga mee als oefenrondje
1 2 3 4 5 | Kerfminister 2/4 RipMcPants 2/4 n00cL30n 2/4 Bootje84 1/4 Tazmaniac 1/4 |
quote:Op zaterdag 13 december 2014 09:43 schreef n00cL30n het volgende:
Scores oefenrondje:
[ code verwijderd ]
Ik neem aan van wel. Calderwood zou een logische contender zijn.quote:Op zaterdag 13 december 2014 12:53 schreef Hooidraad het volgende:
Mooi dat Esparza ook deze titel heeft weten te pakken
Ik vraag me alleen af wat ze nu met haar van plan zijn. De rest van de divisie is in de show verslagen en de overduidelijke nummer 2 heeft ze gisteren gedomineerd. Misschien dat ze Calderwood bij nog een overwinning een title shot geven, aangezien ze dan 10-0 zou zijn.
Aight, oefenronde 2, zodat ik ook kan kijken of het google doc goed werkt met meerdere cards.quote:Op zaterdag 13 december 2014 16:08 schreef Kerftminister het volgende:
Junior dos Santos vs. Stipe Miocic
Rafael dos Anjos vs. Nate Diaz
Alistair Overeem vs. Stefan Struve
Gabriel Gonzaga vs. Matt Mitrione
Wordt een kort cardje.
02.00 uurquote:Op zaterdag 13 december 2014 19:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Dan al? Dan ga ik kijken! Hoe laat Main Card?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |