Juist wel, om je tegenstander goed te irriteren.quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:27 schreef Nober het volgende:
Je komt toch niet op met een nummer van Taylor Swift, de tering wat is dit!?
Ja nu is het nog leuk, eens kijken wat je er in april over zegt... over een event of 20-25.quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:34 schreef n00cL30n het volgende:
Zo... dan hoef ik morgenochtend alleen maar de gevechtwinnaars in te vullen en dan komt het helegaar goed.
Tja, we zullen zien. Wie weet trek ik het dan nog wel.quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja nu is het nog leuk, eens kijken wat je er in april over zegt... over een event of 20-25.
Nice, bloederig gevecht dus?quote:
strike, no fightweek expoquote:Op zaterdag 13 december 2014 22:49 schreef Tazmaniac het volgende:
Fighters to sue UFC for $100s of millions in class action.
Holy shit!
Wat! No... Noooooo!!quote:
MVP, dat wil toch niemand zijn.quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:27 schreef n00cL30n het volgende:
Geen picks deze test ronde, Nober?
Wil ook kijken of we voor dit seizoen iets nieuws toe kunnen voegen, de MVP, Most Valuable Predictor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
voedsel vergiftigingquote:Op zaterdag 13 december 2014 23:19 schreef Nober het volgende:
Benson Henderson top trainer.
[..]
Waarom!?
Nog niet... eerst ff kijken of ik een leuke stream kan vinden.quote:
quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:57 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
MVP, dat wil toch niemand zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Casuals represent!
twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
promo's en nog meer promo'squote:Op zondag 14 december 2014 00:25 schreef Nober het volgende:
Hoe gaan ze anderhalf uur tijd trekken als de main card pas om 2 uur is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |