SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Linkquote:Op woensdag 10 december 2014 01:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik ging oude facebookfoto's kijken, zitten echt leuke foto's tussen ey
Vroeger was alles beter.quote:Op woensdag 10 december 2014 01:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
kom niet aan mn privé.quote:
quote:
Als je een keer komt opdagen...quote:Op woensdag 10 december 2014 01:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kom haten kom dan kom maar
quote:
Nee?quote:Op woensdag 10 december 2014 01:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een V&D op z'n minst?
Mijn kinderfoto's zijn leukerquote:Op woensdag 10 december 2014 01:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kom niet aan mn privé.
[..]Inderdaad, donderdag een #throwbackthursday fotootje plaatsen in US topic.
quote:Op woensdag 10 december 2014 01:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kom niet aan mn privé.
Leuke foto. In Turkije?quote:
Oke rustigquote:Op woensdag 10 december 2014 01:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja zeg maar wanneer
[..]
zijn niet eens kinderfoto's a bezem, gwoon van halfjaar geleden ofzo
ONS CENTRUM IS GEKOZEN TOT BESTE CENTRUM VAN NEDERLAND. OKE. BEK HOUWE.quote:Op woensdag 10 december 2014 01:32 schreef mrstylo het volgende:
http://www.fraayvenray.nl/winkels-venray
Je wilt daar niet dood gevonden worden
Jijquote:Op woensdag 10 december 2014 01:34 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Serieus, vriend. Die dame vooraan. Dem curves...
[ afbeelding ]
Jijquote:Op woensdag 10 december 2014 01:35 schreef Landysh het volgende:
[..]
ONS CENTRUM IS GEKOZEN TOT BESTE CENTRUM VAN NEDERLAND. OKE. BEK HOUWE.
gast donderdag is precies de dag dat ik nooit kanquote:Op woensdag 10 december 2014 01:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Donderdag 17u @ Vapiano A'dam?
Vrijdag 19:30 doen dan?quote:Op woensdag 10 december 2014 01:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
gast donderdag is precies de dag dat ik nooit kan
volg een extra leerlijn en die is van 17u tot 19:30
Vrijdag vapiano?
Ik ga stuk.quote:Op woensdag 10 december 2014 01:35 schreef Landysh het volgende:
[..]
ONS CENTRUM IS GEKOZEN TOT BESTE CENTRUM VAN NEDERLAND. OKE. BEK HOUWE.
quote:Op woensdag 10 december 2014 01:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oh wacht wacht vrijdag heb ik afgesproken met mn moeder
Morgen kan ik niet.quote:Wat doe je morgen rond 17u dan?
Borte is echt een scammerquote:Venray is uitgeroepen tot de beste binnenstad van Nederland. Venray won in de categorie kleinere steden (tot 30.000 inwoners). Venray was genomineerd samen met de plaatsen Hulst en Schagen.
middag of avondquote:Op woensdag 10 december 2014 01:39 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]![]()
[..]
Morgen kan ik niet.
Zaterdag?
Als je geen PMS hebt, dan avondquote:
quote:Op woensdag 10 december 2014 01:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
hmm en volgende week?quote:Op woensdag 10 december 2014 01:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Avond, of 's middags Starbucks.
Thanks voor de tipquote:Op woensdag 10 december 2014 01:41 schreef Landysh het volgende:
[..]
Beste binnenstad is beste binnenstad.
Cry me a river.
Niks mis mee tochquote:Op woensdag 10 december 2014 01:41 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ja sorry, ben een beetje zwart van binnen.
Volgende week besta ik niet, want dat is de laatste week voor m'n vakantie.quote:
lekker voor dr & zeer herkenbaar probleemquote:Op woensdag 10 december 2014 01:44 schreef TheMagnificent het volgende:
Ze gaan hier alle buslijnen omgooien, de sukkels, omdat het naar een andere maatschappij gaat. Maakt voor mij niet zo veel uit, maar mijn zusje moet nu ineens een uur reizen naar school waar ze eerst maar een kwartiertje moest. Echt idioot om een van de drukste bussen uit het programma te slopen.
Was mij ook overkomen. Echt fucked up.quote:Op woensdag 10 december 2014 01:44 schreef TheMagnificent het volgende:
Ze gaan hier alle buslijnen omgooien, de sukkels, omdat het naar een andere maatschappij gaat. Maakt voor mij niet zo veel meer uit, maar mijn zusje moet nu ineens een uur reizen naar school waar ze eerst maar een kwartiertje moest. Echt idioot om een van de drukste bussen uit het programma te slopen.
Gaf teveel privé wegquote:Op woensdag 10 december 2014 01:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
lol wat edit je dan je bericht
Uithof
Klopt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet haten meteen weer, KB.quote:Op woensdag 10 december 2014 01:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
lekker voor dr & zeer herkenbaar probleem
Laten we 'm opwachten bij zijn buslijn.quote:Op woensdag 10 december 2014 01:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
lol wat edit je dan je bericht
Uithof
sorry maar ik heb dat toch ook gehad en 14december weeeer nieuwe dienstregeling stomme dingen eyyyyyquote:Op woensdag 10 december 2014 01:51 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Niet haten meteen weer, KB.
[..]
Laten we zijn 'm opwachten bij zijn buslijn.
quote:Op woensdag 10 december 2014 01:51 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Niet haten meteen weer, KB.
[..]
Laten we 'm opwachten bij zijn buslijn.
Hier ook 14 december nieuwe regeling en bussen waarin je.niet meer mag staan -__- wat is de 14e voor random kutdatum voor die veranderingenquote:Op woensdag 10 december 2014 01:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
sorry maar ik heb dat toch ook gehad en 14december weeeer nieuwe dienstregeling stomme dingen eyyyyy
Verder ben ik heel gevoelig voor zielige dingen hoor
Haha janeem jij zweepjes mee.
Dus als het vol zit, heb je pech?quote:Op woensdag 10 december 2014 01:54 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hier ook 14 december nieuwe regeling en bussen waarin je.niet meer mag staan -__- wat is de 14e voor random kutdatum voor die veranderingen
Heerlijk is dat hè? Of het gekletter van regen tegen het raam terwijl je lekker warm binnen zit.quote:Op woensdag 10 december 2014 01:54 schreef Landysh het volgende:
Wow ik hoor buiten de wind huilen. Ik hou zoveeel van dat geluid he.
Ik weet wat je IP is, vriend. Zwaai eens in de camera met je kaki pyjama.quote:
Vol = vol jaquote:Op woensdag 10 december 2014 01:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus als het vol is, heb je pech?
Trusten.quote:Op woensdag 10 december 2014 01:57 schreef Landysh het volgende:
Ja, inderdaad!
Ik ga maar slapen voordat het ophoudt.
quote:Op woensdag 10 december 2014 01:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heerlijk is dat hè? Of het gekletter van regen tegen het raam terwijl je lekker warm binnen zit.
[..]
Ik weet wat je IP is, vriend. Zwaai eens in de camera met je kaki pyjama.
Door PVV zeker.quote:Op woensdag 10 december 2014 01:57 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Vol = vol jawordt leuk tijdens spitstijden, gaan rellen van.komen.. tijd om vlug in te trekken in de big city
Trustenquote:Op woensdag 10 december 2014 01:57 schreef Landysh het volgende:
Ja, inderdaad!
Ik ga maar slapen voordat het ophoudt.
Trusten.quote:Op woensdag 10 december 2014 02:01 schreef TheMagnificent het volgende:
Haha, Galatasaray heeft er weer 4 tegen gekregen.![]()
Good night y'all!
Voor wie ben jij?quote:Op woensdag 10 december 2014 02:01 schreef TheMagnificent het volgende:
Good night y'all!
quote:
Gala...quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Een "keçi" is dit:
[ afbeelding ].
Waarschijnlijk bedoel je 'keçi peyniri' (geitenkaas). Het leek hartstikke veel op pişmaniye.
quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Daar staat dus "keçi siken o". Oftewel 'híj is de geitenneuker'..
Dat ik of all places nog eens in deze SC gequote zou worden.quote:
Heel slecht iddquote:Op woensdag 10 december 2014 02:01 schreef TheMagnificent het volgende:
Good night y'all!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
19 tegen en 4 voor in zes wedstrijden! Auch.quote:Op woensdag 10 december 2014 02:01 schreef TheMagnificent het volgende:
Good night y'all!
Ludo! Goeiemorgen!quote:Op woensdag 10 december 2014 09:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat ik of all places nog eens in deze SC gequote zou worden.
Weer een uitgebreide nachtrust gehad zo te zien.quote:
JE WEET HOE GRAAG IK DAT WILquote:Op woensdag 10 december 2014 09:40 schreef Che_ het volgende:
Stimo morgen kan wel.
Naar deze dan?
De Hobbit: De Slag van Vijf Legers (2014) - IMDb
haha sorryyyyy. Ik kom erop terug ok?quote:Op woensdag 10 december 2014 10:54 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Van de bijna 20 dagen waaruit je mocht kiezen, heb je uitgerekend die ene dag uitgekozen.
Eerst zien, dan geloven.quote:Op woensdag 10 december 2014 10:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
haha sorryyyyy. Ik kom erop terug ok?
Zelfs criminelen vinden het een waardeloos gebied.quote:Op woensdag 10 december 2014 11:58 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ben blij dat ik in het civiele Limburg woon.
Bus waar je niet in mag staan? En als je nou een afwijking hebt waardoor je niet kan zitten?quote:Op woensdag 10 december 2014 01:57 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Vol = vol jawordt leuk tijdens spitstijden, gaan rellen van.komen.. tijd om vlug in te trekken in de big city
Dat wordt straks een lijst met 1001 uitzonderingen... Beginnen ze liever niet aan.quote:Op woensdag 10 december 2014 12:04 schreef Montelly het volgende:
[..]
Bus waar je niet in mag staan? En als je nou een afwijking hebt waardoor je niet kan zitten?
Straponslachtoffer gespot.quote:Op woensdag 10 december 2014 12:04 schreef Montelly het volgende:
[..]
Bus waar je niet in mag staan? En als je nou een afwijking hebt waardoor je niet kan zitten?
Doe 'm dan minder dik erop.quote:Op woensdag 10 december 2014 12:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik kreeg gisteren een rode lippenstift maar die shit is veeeeel te rood.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 december 2014 12:11 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Doe 'm dan minder dik erop.ik deed ook heel voorzichtig een laagje #nietgewendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk het ook.
Wat zat je weer op m'n fobo te lurken, en waarom heb jij fobo reacties uit staan?quote:Op woensdag 10 december 2014 12:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik deed ook heel voorzichtig een laagje #nietgewend
Ik denk het ook.
Mcdonaldsquote:Op woensdag 10 december 2014 12:14 schreef Reddead het volgende:
hey turken en pseudo-turken,
Weten jullie een goede stageplek voor HBO Rechtenstudenten?
gr
Je vuilnisbak.quote:Op woensdag 10 december 2014 12:14 schreef Reddead het volgende:
hey turken en pseudo-turken,
Weten jullie een goede stageplek voor HBO Rechtenstudenten?
gr
even in de gaten houden togquote:Op woensdag 10 december 2014 12:13 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat zat je weer op m'n fobo te lurken, en waarom heb jij fobo reacties uit staan?
Sjonge jonge jonge...
groenappeltje 7.0quote:Op woensdag 10 december 2014 12:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
even in de gaten houden tog
die vraag is gisteren ook gesteld
Ik stelde je ook een vraag zmmla, maar reageren Ho maarquote:Op woensdag 10 december 2014 12:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
waarquote:Op woensdag 10 december 2014 12:17 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik stelde je ook een vraag zmmla, maar reageren Ho maar
quote:Op woensdag 10 december 2014 12:17 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik stelde je ook een vraag zmmla, maar reageren Ho maar
Zeggen dat een vraag al eens gesteld is geeft nog geen antwoord erop.quote:Op woensdag 10 december 2014 12:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Die antwoord ga ik niet bevragenquote:Op woensdag 10 december 2014 12:19 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zeggen dat een vraag al eens gesteld is geeft nog geen antwoord erop.
Echt hè?quote:Op woensdag 10 december 2014 12:21 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Die antwoord ga ik niet bevragen
Euh die antwoord..
Die antwoord ga ik niet beantwoorden
Das zeggen.quote:Op woensdag 10 december 2014 12:33 schreef Reddead het volgende:
[..]
das toch wel beter dan die concierge opleiding van jou neem ik aan
Wtf mijne ook. We hebben zo veel gemeen.quote:Op woensdag 10 december 2014 12:44 schreef Deuce92 het volgende:
Mijn nieuwe schoenen zijn vandaag bezorgd.
Straks zeg je nog dat jij ook damesschoenen besteld hebt. Hhhhhhhhhhhhh.quote:Op woensdag 10 december 2014 12:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Wtf mijne ook. We hebben zo veel gemeen.
Jaaaaaaaaquote:Op woensdag 10 december 2014 12:47 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Straks zeg je nog dat jij ook damesschoenen besteld hebt. Hhhhhhhhhhhhh.
Heel Limbog heeft waarschijnlijk maar 1 bezorger.quote:Op woensdag 10 december 2014 12:55 schreef Crip het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa
grappige is dat we ook de zelfde bezorger hadden want we hadden ze rond de zelfde tijd. Hihihih
Jammer dat hij jullie pakketjes niet heeft verwisseld. Hadden jullie tenminste een reden gehad om te daten meeten.quote:Op woensdag 10 december 2014 12:55 schreef Crip het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa
grappige is dat we ook de zelfde bezorger hadden want we hadden ze rond de zelfde tijd. Hihihih
Die van mij waren er al rond 9:30 uur.quote:Op woensdag 10 december 2014 12:55 schreef Crip het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa
Oh ;/ Maar dan alsnog, volgensmij 1 bezorger die de hele wijk af gaat.quote:Op woensdag 10 december 2014 12:58 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Die van mij waren er al rond 9:30 uur.
Che pls.quote:Op woensdag 10 december 2014 12:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Heel Limbog heeft waarschijnlijk maar 1 bezorger.
hihihihihjihjiquote:Op woensdag 10 december 2014 12:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jammer dat hij jullie pakketjes niet heeft verwisseld. Hadden jullie tenminste een reden gehad om te daten meeten.
Volgens mij wonen wij net niet in dezelfde wijk.quote:Op woensdag 10 december 2014 12:58 schreef Crip het volgende:
[..]
Oh ;/ Maar dan alsnog, volgensmij 1 bezorger die de hele wijk af gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 december 2014 13:01 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Volgens mij wonen wij net niet in dezelfde wijk.Check dmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pffffffff luieeeeeeeeeeeeeeeeee.
Had kleren en schoenen besteld, schoenen zijn vandaag binnengekomen van zalando. H&M zijn cht gare bitches duurt zo langquote:
quote:Op woensdag 10 december 2014 13:06 schreef Crip het volgende:
[..]
Had kleren en schoenen besteld, schoenen zijn vandaag binnengekomen van zalando. H&M zijn cht gare bitches duurt zo lang
deze shoes:die zijn zo bossy he..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
[..]
Had kleren en schoenen besteld, schoenen zijn vandaag binnengekomen van zalando. H&M zijn cht gare bitches duurt zo lang
deze shoes:Echt hè. Duurt altijd minstens een week bij H&M.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb mijn schoenen ook bij Zalando besteld.
Wtf is dit voor een onzinquote:
Beyonce is geen onzinquote:
[..]
deze shoes:Aha okeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt niet hoor, ik zie 't al voor me...quote:Op woensdag 10 december 2014 12:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jammer dat hij jullie pakketjes niet heeft verwisseld. Hadden jullie tenminste een reden gehad om te daten meeten.
Echt voor schut.quote:Deuce: Hey Crip, volgens mij heb ik jouw bestelling mogen ontvangen, heb jij Allstars besteld?
Crip: Wowowowowowow.
Crip: Ja.
Crip: Heb jij rode stiletto's besteld?
Crip: Hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.
Deuce:
Beiden. Ik draag vaak allstars en vans bij mijn abaya. Dat vind ik leuk en meer mijn stijl.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:37 schreef Stimorol- het volgende:
Die schoenen onder wat jij aantrekt vind k lelijk.
Je doet wel broek toch?
quote:Op woensdag 10 december 2014 13:42 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Echt niet hoor, ik zie 't al voor me...
[..]
Echt voor schut.
Maar je krijgt wel choco cake voor de moeite.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:42 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
[..]
Echt voor schut.
Hmmm. Apart.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:48 schreef Crip het volgende:
[..]
Beiden. Ik draag vaak allstars en vans bij mijn abaya. Dat vind ik leuk en meer mijn stijl.
Alleen dat jasje en die tas zijn niet mijn ding. Doe meestal ander soort blazer.
[ afbeelding ]
Brb, even de pakketbezorger omkopen.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar je krijgt wel choco cake voor de moeite.
Die wowowowo en die hhhhhhhh zijn echt zo mij he.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:42 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
[..]
Echt voor schut.
Ik zie nooit een abaya lopen.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Zo lopen veel meiden rond vooral in randstad als ik me niet vergis?
quote:Op woensdag 10 december 2014 14:02 schreef Crip het volgende:
Dit is echt precies mijn ding.Ik dacht eerst dat ze aan het vissen was, maar het is een paraplu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deel of zwijg voor het leven.quote:Op woensdag 10 december 2014 14:00 schreef sylvesterrr het volgende:
Trollen op facebook met een fake acount...
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Het is te beschamend.quote:
Wat ken ik jou toch goed hè.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Die wowowowo en die hhhhhhhh zijn echt zo mij he.
Zeker ook mannen die privéberichten naar je toe sturen?quote:Op woensdag 10 december 2014 14:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het is te beschamend.Deze fictieve gebruiker gaat door het leven als een mooie vrouw van bijna 23 jaar. Ze valt op door haar directe manier van discussiëren... Dus de berichten stromen binnen.
Woon zelf in Amsterdam en zelfs in de allochtonenwijk loopt het merendeel in een erg strakke spijkerbroek mer de wat te volle beentjes en bips, misschien dat 1 op de 5 Turkachtige vrouwen tussen de 15 en 30 zich zo uitdost maar echt niet meer hoor.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Zo lopen veel meiden rond vooral in randstad als ik me niet vergis?
Uiteraard.quote:Op woensdag 10 december 2014 14:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zeker ook mannen die privéberichten naar je toe sturen?
Oh ik ken wel veel Marokkaanse meiden die zich zo kleden.quote:Op woensdag 10 december 2014 14:18 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Woon zelf in Amsterdam en zelfs in de allochtonenwijk loopt het merendeel in een erg strakke spijkerbroek mer de wat te volle beentjes en bips, misschien dat 1 op de 5 Turkachtige vrouwen tussen de 15 en 30 zich zo uitdost maar echt niet meer hoor.
Ohquote:Op woensdag 10 december 2014 14:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Noord-Holland
Zie hier alleen Somalië mensen
Daar let ik dan weer niet zo op, verschijnen niet op mijn Turkdarquote:Op woensdag 10 december 2014 14:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Oh ik ken wel veel Marokkaanse meiden die zich zo kleden.
Voor de lol jaquote:Op woensdag 10 december 2014 14:22 schreef Crip het volgende:
Ik ging net voor de lol badoo downloaden om te kijken zie ik super veel jongens van mijn wijk en marokkaanse jongens van school.
Fucking voorschut.
Nee ik had geen foto's geupload gelukkigquote:Op woensdag 10 december 2014 14:23 schreef Weissman het volgende:
[..]
Voor de lol ja![]()
Even ego boost ja toch![]()
Hopelijk heb je mij nog niet gezien.quote:Op woensdag 10 december 2014 14:22 schreef Crip het volgende:
Ik ging net voor de lol badoo downloaden om te kijken zie ik super veel jongens van mijn wijk en marokkaanse jongens van school.
Fucking voorschut.
Iets zoals tinder. Maar ik wist niet dat hij je GPS gebruikt en mensen uit de buurt aan je matchte.quote:
Als leverende of ontvangende partij?quote:Op woensdag 10 december 2014 14:28 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Volgens mij adverteren voor neukseks.
Kan jij je taalgebruik even aanpassen? Ten eerste in het Nederlands en ten tweede mag je hier praten zoals je thuis tegen je moeder praat.quote:
kaolo smegmanus je moederquote:Op woensdag 10 december 2014 14:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kan jij je taalgebruik even aanpassen? Ten eerste in het Nederlands en ten tweede mag je hier praten zoals je thuis tegen je moeder praat.
Okéquote:Op woensdag 10 december 2014 14:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kan jij je taalgebruik even aanpassen? Ten eerste in het Nederlands en ten tweede mag je hier praten zoals je thuis tegen je moeder praat.
quote:Op woensdag 10 december 2014 14:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 december 2014 14:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat als z'n moeder een vrouw van lichte zeden is?quote:Op woensdag 10 december 2014 14:35 schreef sylvesterrr het volgende:
En dan maar hopen dat ie thuis normaal praat tegen zijn moeder.
Crip met jezelf vergelijken...quote:Op woensdag 10 december 2014 14:35 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dat je net zo sletterig bent als iemand met een open relatie.
quote:Op woensdag 10 december 2014 14:36 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat als z'n moeder een vrouw van lichte zeden is?
Noem je nu een open relatie sletterig?quote:Op woensdag 10 december 2014 14:35 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dat je net zo sletterig bent als iemand met een open relatie.
quote:Op woensdag 10 december 2014 14:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Noem je nu een open relatie sletterig?
woooooo MsMessy.
quote:Op woensdag 10 december 2014 14:37 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Verticaal gezien is dat best ver.
k doe dat in ieder geval wel tegen jouw moeder.quote:Op woensdag 10 december 2014 14:35 schreef sylvesterrr het volgende:
En dan maar hopen dat ie thuis normaal praat tegen zijn moeder.
Nou, Daar heeft Sylvesterr niet van terug!quote:Op woensdag 10 december 2014 14:39 schreef Reddead het volgende:
[..]
k doe dat in ieder geval wel tegen jouw moeder.
quote:Op woensdag 10 december 2014 14:38 schreef kanovinnie het volgende:
Crip is makkelijk te regelen dus?
Even dmen.
Vraag me af of zij wel wil luisteren.quote:Op woensdag 10 december 2014 14:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nou, Daar heeft Sylvesterr niet van terug!
Griekquote:Op woensdag 10 december 2014 14:42 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Deuce, deze Griek gaat Crip veroveren.
Ik weet niet waarom, maar bij jou heb ik altijd het idee dat je een Griek bent.quote:
Turken zijn de nieuwe Marokkanenquote:Op woensdag 10 december 2014 14:44 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Daar ligt Murat dan...
Ohhhh, snap...quote:Op woensdag 10 december 2014 14:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Vraag me af of zij wel wil luisteren.
Was een gedoe om mijn schoenen fatsoenlijk aan te krijgen.quote:Op woensdag 10 december 2014 14:41 schreef Crip het volgende:
VOLGENSMIJ ZIJN MN ALLSTARS BEETJE TE GROOT.
Ik twijfel nu. vind ze wel vet maar heb het gevoel dat mijn voeten huge lijkenquote:Op woensdag 10 december 2014 14:47 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Was een gedoe om mijn schoenen fatsoenlijk aan te krijgen.
Maar volgens mij zitten ze nu wel goed.
Hoiquote:Op woensdag 10 december 2014 14:55 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik twijfel nu. vind ze wel vet maar heb het gevoel dat mijn voeten huge lijken
Messi scoort gewoon heel veelquote:Op woensdag 10 december 2014 14:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Noem je nu een open relatie sletterig?
woooooo MsMessy.
Merhaba canim. Nasilsin?quote:
quote:Op woensdag 10 december 2014 14:56 schreef Crip het volgende:
Lijken mijn voeten huge? ;c
Ik heb pyjama broek aan whtvr.
Heb 37.5 nodig denk ik.In allstars lijken je voeten meestal huge. Komt door die witte neus. Heb ik ook last van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Post hier nu een tijdje maar kan nog geen woord Turks. Behalve tamam.quote:Op woensdag 10 december 2014 14:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Merhaba canim. Nasilsin?
O wacht Marokkaans.... shit. Die ken ik nog niet
Dat is "Hoe gaat t?" als ik t goed onthouden heb.quote:Op woensdag 10 december 2014 14:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Post hier nu een tijdje maar kan nog geen woord Turks. Behalve tamam.![]()
Marokkanen zeggen gwn: Salaam of Salaam alaykom.
Wat Nasilsin is weet ik niet.
Mijn schoenen stuur ik denk ik terug. Zit aan de binnenkant iets dat steeds tegen m'n voet aan drukt. Doet nu al pijn.quote:Op woensdag 10 december 2014 14:55 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik twijfel nu. vind ze wel vet maar heb het gevoel dat mijn voeten huge lijken
Heb 37.5 nodig denk ik.Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijne oook!quote:Op woensdag 10 december 2014 12:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Wtf mijne ook. We hebben zo veel gemeen.
Heb 37.5 nodig denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik begrijp je probleem niet.quote:
[ Bericht 1% gewijzigd door mrstylo op 10-12-2014 15:19:52 ]"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op woensdag 10 december 2014 15:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is "Hoe gaat t?" als ik t goed onthouden heb.
En daarna dan: Iyiyim of zoiets. Shit, ik begin t te verleren sinds m'n Turkse collega weg is.
Weet alleen nog yarak, amcuk en gogusler! (Ja met allemaal puntjes en zo, maar die kan ik ff niet vinden).
En: Yini yildiz kutlu olsun
Gatverdamme. Das toch geen proper Turks jongenquote:Op woensdag 10 december 2014 15:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is "Hoe gaat t?" als ik t goed onthouden heb.
En daarna dan: Iyiyim of zoiets. Shit, ik begin t te verleren sinds m'n Turkse collega weg is.
Weet alleen nog yarak, amcuk en gogusler! (Ja met allemaal puntjes en zo, maar die kan ik ff niet vinden).
quote:Op woensdag 10 december 2014 15:16 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Gatverdamme. Das toch geen proper Turks jongen
Uit de Brabantse mest getrokkenquote:
Maar ik ben een vrouw?!quote:Op woensdag 10 december 2014 15:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
Ik begrijp je probleem niet.
Maakt 2cm meer schoen zoveel verschilquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Dat is grootquote:Op woensdag 10 december 2014 15:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
Ik begrijp je probleem niet.
Dat zijn mooie woorden om in Turkije tijdens het onderhandelen te roepen.quote:Op woensdag 10 december 2014 15:16 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Gatverdamme. Das toch geen proper Turks jongen
Ik heb er 6 jaar op school gezeten, want ik kom van de Limburgse, Belgische. Brabantse grens. Maar wel Braboquote:Op woensdag 10 december 2014 15:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Braboandddd du geakstee.
Dan alsnog, Limbo's bovenaan!
"Nou leg die yarak maar eens op de masa!"quote:Op woensdag 10 december 2014 15:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat zijn mooie woorden om in Turkije tijdens het onderhandelen te roepen.
quote:
quote:
Dude..quote:Op woensdag 10 december 2014 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Nou leg die yarak maar eens op de masa!"
Zoiets?
Dat levert je geheid 20% korting op.quote:Op woensdag 10 december 2014 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Nou leg die yarak maar eens op de masa!"
Zoiets?
Met nette schoenen 5cmquote:Op woensdag 10 december 2014 15:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat is 4cm langer dan ondergetekende.
Met nette schoenen mag je daar 3cm van aftrekken.quote:Op woensdag 10 december 2014 15:23 schreef mrstylo het volgende:
Wat is er zo erg aan het woord 'lul'?
[..]
Met nette schoenen 6cm
Probeer het maar eens...quote:Op woensdag 10 december 2014 15:23 schreef mrstylo het volgende:
Wat is er zo erg aan het woord 'lul'?
Hoe hoog zijn die van jou?quote:Op woensdag 10 december 2014 15:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Met nette schoenen mag je daar 3cm van aftrekken.
quote:
quote:Op woensdag 10 december 2014 15:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat levert je geheid 20% korting op.Ik kreeg alleen maar vunzige dingen uitgelegd in t TurksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oruspu en zo.
Oke, gelukkig nieuwjaar en gefeliciteerd en hoe gata t, dat ook
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Is best makkelijk te onthouden. Lijkt op het Arabische woord voor alcoholquote:
Ehm, 1,91m. Jij? Of geeft de meetlint 1,91m weer wanneer je je ongeboren kind op je hoofd laat staan?quote:
Heb 37.5 nodig denk ik.Zelfs nieuwe schoenen dien je niet in huis te dragen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#TurkseWaarheden
#Turkificatie
#Onderwijs
quote:Op woensdag 10 december 2014 15:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Ik kreeg alleen maar vunzige dingen uitgelegd in t TurksOruspu en zo.
Oke, gelukkig nieuwjaar en gefeliciteerd en hoe gata t, dat ook
Iemand heeft plannen met crip...quote:Op woensdag 10 december 2014 15:28 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ehm, 1,91m. Jij? Of geeft de meetlint 1,91m weer wanneer je je ongeboren kind op je hoofd laat staan?
quote:Op woensdag 10 december 2014 15:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maakt 2cm meer schoen zoveel verschilWat nou jonge...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, waarom niet? ;Oquote:Op woensdag 10 december 2014 15:28 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ehm, 1,91m. Jij? Of geeft de meetlint 1,91m weer wanneer je je ongeboren kind op je hoofd laat staan?
Ik ben gewoon een kaaskop hoor, racist.quote:Op woensdag 10 december 2014 14:44 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar bij jou heb ik altijd het idee dat je een Griek bent.![]()
Deuce is Crip d'r lover.
quote:Op woensdag 10 december 2014 15:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maakt 2cm meer schoen zoveel verschilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Matige reactie hoor, tegen iemand die je lul een grap noemt.quote:
Waarom denk ik dat jij een oude Griek bent? Oh wacht even, er was wel ooit een Grieks crewlid geloof ik. Ik ben z'n naam even vergeten.quote:Op woensdag 10 december 2014 15:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een kaaskop hoor, racist.
En ik zie dat hij uit '92 komt. Ik ben dus 3 jaar knapper
quote:Op woensdag 10 december 2014 15:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Matige reactie hoor, tegen iemand die je lul een grap noemt.
Zeus?quote:Op woensdag 10 december 2014 15:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Waarom denk ik dat jij een oude Griek bent? Oh wacht even, er was wel ooit een Grieks crewlid geloof ik. Ik ben z'n naam even vergeten.
Ik ken echt geen enkele Griek op FOK!quote:Op woensdag 10 december 2014 15:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Waarom denk ik dat jij een oude Griek bent? Oh wacht even, er was wel ooit een Grieks crewlid geloof ik. Ik ben z'n naam even vergeten.
Damesmeisjes pleasen is wat ik doe.quote:Op woensdag 10 december 2014 15:30 schreef Crip het volgende:
[..]
Hard op gelachen. Jij komt altijd op de juiste momenten binnen.
Ja, begrijpelijk ik deel ook nauwelijks privé maar je lengte niet willen zeggen gaat wel heel verquote:
Tijd zat toch?quote:Op woensdag 10 december 2014 15:33 schreef Deuce92 het volgende:
Over een halfuur vertrekken naar werk. Nu pas aan het eten.
Ik kan wel dingen op z'n grieks. Telt dan?quote:Op woensdag 10 december 2014 15:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ken echt geen enkele Griek op FOK!
Was van voor jouw tijd (denk ik). Ergens rond 2004 denk ik.quote:Op woensdag 10 december 2014 15:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ken echt geen enkele Griek op FOK!
Dat doe ik dus welquote:Op woensdag 10 december 2014 15:29 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zelfs nieuwe schoenen dien je niet in huis te dragen.
#TurkseWaarheden
#Turkificatie
#Onderwijs
Ik heb soms mijn momentenquote:Op woensdag 10 december 2014 15:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, begrijpelijk ik deel ook nauwelijks privé maar je lengte niet willen zeggen gaat wel heel ver![]()
Eey, blame her! Not mequote:
Smoothquote:Op woensdag 10 december 2014 15:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Damesmeisjes pleasen is wat ik doe.
Beetje opscheppen met je seksleven op FOK!quote:Op woensdag 10 december 2014 15:33 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik kan wel dingen op z'n grieks. Telt dan?
Dat is wel heel lang terugquote:Op woensdag 10 december 2014 15:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Was van voor jouw tijd (denk ik). Ergens rond 2004 denk ik.
Dr.Daggla?quote:Op woensdag 10 december 2014 15:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Was van voor jouw tijd (denk ik). Ergens rond 2004 denk ik.
Je bent blut?quote:Op woensdag 10 december 2014 15:33 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik kan wel dingen op z'n grieks. Telt dan?
Ik vind het irritant om bij mensen in Nederland telkens te moeten vragen of de schoenen uit moeten.quote:
Hoezo opscheppen?quote:Op woensdag 10 december 2014 15:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Beetje opscheppen met je seksleven op FOK!
En trouwens,Crip is een vroome dame, die doet dat niet.
Zo makkelijk dit, maar ik zeg het nietquote:Op woensdag 10 december 2014 15:37 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hoezo opscheppen?
Volgens mij is Crip veel stouter dan wij denken.
Zou je wel willen he? Lekker makkelijk enzo.quote:Op woensdag 10 december 2014 15:37 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ze belt vanavond bij me aan zei ze, dus ik laat t je wetenquote:Op woensdag 10 december 2014 15:37 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hoezo opscheppen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |