Wtf mijne ook. We hebben zo veel gemeen.quote:Op woensdag 10 december 2014 12:44 schreef Deuce92 het volgende:
Mijn nieuwe schoenen zijn vandaag bezorgd.
Straks zeg je nog dat jij ook damesschoenen besteld hebt. Hhhhhhhhhhhhh.quote:Op woensdag 10 december 2014 12:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Wtf mijne ook. We hebben zo veel gemeen.
Jaaaaaaaaquote:Op woensdag 10 december 2014 12:47 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Straks zeg je nog dat jij ook damesschoenen besteld hebt. Hhhhhhhhhhhhh.
Heel Limbog heeft waarschijnlijk maar 1 bezorger.quote:Op woensdag 10 december 2014 12:55 schreef Crip het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa
grappige is dat we ook de zelfde bezorger hadden want we hadden ze rond de zelfde tijd. Hihihih
Jammer dat hij jullie pakketjes niet heeft verwisseld. Hadden jullie tenminste een reden gehad om te daten meeten.quote:Op woensdag 10 december 2014 12:55 schreef Crip het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa
grappige is dat we ook de zelfde bezorger hadden want we hadden ze rond de zelfde tijd. Hihihih
Die van mij waren er al rond 9:30 uur.quote:Op woensdag 10 december 2014 12:55 schreef Crip het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa
Oh ;/ Maar dan alsnog, volgensmij 1 bezorger die de hele wijk af gaat.quote:Op woensdag 10 december 2014 12:58 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Die van mij waren er al rond 9:30 uur.
Che pls.quote:Op woensdag 10 december 2014 12:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Heel Limbog heeft waarschijnlijk maar 1 bezorger.
hihihihihjihjiquote:Op woensdag 10 december 2014 12:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jammer dat hij jullie pakketjes niet heeft verwisseld. Hadden jullie tenminste een reden gehad om te daten meeten.
Volgens mij wonen wij net niet in dezelfde wijk.quote:Op woensdag 10 december 2014 12:58 schreef Crip het volgende:
[..]
Oh ;/ Maar dan alsnog, volgensmij 1 bezorger die de hele wijk af gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 december 2014 13:01 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Volgens mij wonen wij net niet in dezelfde wijk.Check dmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pffffffff luieeeeeeeeeeeeeeeeee.
Had kleren en schoenen besteld, schoenen zijn vandaag binnengekomen van zalando. H&M zijn cht gare bitches duurt zo langquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 december 2014 13:06 schreef Crip het volgende:
[..]
Had kleren en schoenen besteld, schoenen zijn vandaag binnengekomen van zalando. H&M zijn cht gare bitches duurt zo lang
deze shoes:die zijn zo bossy he..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
[..]
Had kleren en schoenen besteld, schoenen zijn vandaag binnengekomen van zalando. H&M zijn cht gare bitches duurt zo lang
deze shoes:Echt hè. Duurt altijd minstens een week bij H&M.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb mijn schoenen ook bij Zalando besteld.
Wtf is dit voor een onzinquote:
Beyonce is geen onzinquote:
[..]
deze shoes:Aha okeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt niet hoor, ik zie 't al voor me...quote:Op woensdag 10 december 2014 12:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jammer dat hij jullie pakketjes niet heeft verwisseld. Hadden jullie tenminste een reden gehad om te daten meeten.
Echt voor schut.quote:Deuce: Hey Crip, volgens mij heb ik jouw bestelling mogen ontvangen, heb jij Allstars besteld?
Crip: Wowowowowowow.
Crip: Ja.
Crip: Heb jij rode stiletto's besteld?
Crip: Hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.
Deuce:
Beiden. Ik draag vaak allstars en vans bij mijn abaya. Dat vind ik leuk en meer mijn stijl.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:37 schreef Stimorol- het volgende:
Die schoenen onder wat jij aantrekt vind k lelijk.
Je doet wel broek toch?
quote:Op woensdag 10 december 2014 13:42 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Echt niet hoor, ik zie 't al voor me...
[..]
Echt voor schut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |