Nee ik had geen foto's geupload gelukkigquote:Op woensdag 10 december 2014 14:23 schreef Weissman het volgende:
[..]
Voor de lol ja![]()
Even ego boost ja toch![]()
Hopelijk heb je mij nog niet gezien.quote:Op woensdag 10 december 2014 14:22 schreef Crip het volgende:
Ik ging net voor de lol badoo downloaden om te kijken zie ik super veel jongens van mijn wijk en marokkaanse jongens van school.
Fucking voorschut.
Iets zoals tinder. Maar ik wist niet dat hij je GPS gebruikt en mensen uit de buurt aan je matchte.quote:
Als leverende of ontvangende partij?quote:Op woensdag 10 december 2014 14:28 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Volgens mij adverteren voor neukseks.
Kan jij je taalgebruik even aanpassen? Ten eerste in het Nederlands en ten tweede mag je hier praten zoals je thuis tegen je moeder praat.quote:
kaolo smegmanus je moederquote:Op woensdag 10 december 2014 14:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kan jij je taalgebruik even aanpassen? Ten eerste in het Nederlands en ten tweede mag je hier praten zoals je thuis tegen je moeder praat.
Okéquote:Op woensdag 10 december 2014 14:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kan jij je taalgebruik even aanpassen? Ten eerste in het Nederlands en ten tweede mag je hier praten zoals je thuis tegen je moeder praat.
quote:Op woensdag 10 december 2014 14:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 december 2014 14:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat als z'n moeder een vrouw van lichte zeden is?quote:Op woensdag 10 december 2014 14:35 schreef sylvesterrr het volgende:
En dan maar hopen dat ie thuis normaal praat tegen zijn moeder.
Crip met jezelf vergelijken...quote:Op woensdag 10 december 2014 14:35 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dat je net zo sletterig bent als iemand met een open relatie.
quote:Op woensdag 10 december 2014 14:36 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat als z'n moeder een vrouw van lichte zeden is?
Noem je nu een open relatie sletterig?quote:Op woensdag 10 december 2014 14:35 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dat je net zo sletterig bent als iemand met een open relatie.
quote:Op woensdag 10 december 2014 14:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Noem je nu een open relatie sletterig?
woooooo MsMessy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |