quote:Op woensdag 10 december 2014 14:37 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Verticaal gezien is dat best ver.
k doe dat in ieder geval wel tegen jouw moeder.quote:Op woensdag 10 december 2014 14:35 schreef sylvesterrr het volgende:
En dan maar hopen dat ie thuis normaal praat tegen zijn moeder.
Nou, Daar heeft Sylvesterr niet van terug!quote:Op woensdag 10 december 2014 14:39 schreef Reddead het volgende:
[..]
k doe dat in ieder geval wel tegen jouw moeder.
quote:Op woensdag 10 december 2014 14:38 schreef kanovinnie het volgende:
Crip is makkelijk te regelen dus?
Even dmen.
Vraag me af of zij wel wil luisteren.quote:Op woensdag 10 december 2014 14:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nou, Daar heeft Sylvesterr niet van terug!
Griekquote:Op woensdag 10 december 2014 14:42 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Deuce, deze Griek gaat Crip veroveren.
Ik weet niet waarom, maar bij jou heb ik altijd het idee dat je een Griek bent.quote:
Turken zijn de nieuwe Marokkanenquote:Op woensdag 10 december 2014 14:44 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Daar ligt Murat dan...
Ohhhh, snap...quote:Op woensdag 10 december 2014 14:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Vraag me af of zij wel wil luisteren.
Was een gedoe om mijn schoenen fatsoenlijk aan te krijgen.quote:Op woensdag 10 december 2014 14:41 schreef Crip het volgende:
VOLGENSMIJ ZIJN MN ALLSTARS BEETJE TE GROOT.
Ik twijfel nu. vind ze wel vet maar heb het gevoel dat mijn voeten huge lijkenquote:Op woensdag 10 december 2014 14:47 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Was een gedoe om mijn schoenen fatsoenlijk aan te krijgen.
Maar volgens mij zitten ze nu wel goed.
Hoiquote:Op woensdag 10 december 2014 14:55 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik twijfel nu. vind ze wel vet maar heb het gevoel dat mijn voeten huge lijken
Messi scoort gewoon heel veelquote:Op woensdag 10 december 2014 14:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Noem je nu een open relatie sletterig?
woooooo MsMessy.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |