Brb, even de pakketbezorger omkopen.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar je krijgt wel choco cake voor de moeite.
Die wowowowo en die hhhhhhhh zijn echt zo mij he.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:42 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Echt niet hoor, ik zie 't al voor me...
[..]
Echt voor schut.
Ik zie nooit een abaya lopen.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Zo lopen veel meiden rond vooral in randstad als ik me niet vergis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 december 2014 14:02 schreef Crip het volgende:
Dit is echt precies mijn ding.Ik dacht eerst dat ze aan het vissen was, maar het is een paraplu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deel of zwijg voor het leven.quote:Op woensdag 10 december 2014 14:00 schreef sylvesterrr het volgende:
Trollen op facebook met een fake acount...
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Het is te beschamend.quote:
Wat ken ik jou toch goed hè.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Die wowowowo en die hhhhhhhh zijn echt zo mij he.
Zeker ook mannen die privéberichten naar je toe sturen?quote:Op woensdag 10 december 2014 14:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het is te beschamend.Deze fictieve gebruiker gaat door het leven als een mooie vrouw van bijna 23 jaar. Ze valt op door haar directe manier van discussiëren... Dus de berichten stromen binnen.
Woon zelf in Amsterdam en zelfs in de allochtonenwijk loopt het merendeel in een erg strakke spijkerbroek mer de wat te volle beentjes en bips, misschien dat 1 op de 5 Turkachtige vrouwen tussen de 15 en 30 zich zo uitdost maar echt niet meer hoor.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Zo lopen veel meiden rond vooral in randstad als ik me niet vergis?
Uiteraard.quote:Op woensdag 10 december 2014 14:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zeker ook mannen die privéberichten naar je toe sturen?
Oh ik ken wel veel Marokkaanse meiden die zich zo kleden.quote:Op woensdag 10 december 2014 14:18 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Woon zelf in Amsterdam en zelfs in de allochtonenwijk loopt het merendeel in een erg strakke spijkerbroek mer de wat te volle beentjes en bips, misschien dat 1 op de 5 Turkachtige vrouwen tussen de 15 en 30 zich zo uitdost maar echt niet meer hoor.
Ohquote:Op woensdag 10 december 2014 14:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Noord-Holland
Zie hier alleen Somalië mensen
Daar let ik dan weer niet zo op, verschijnen niet op mijn Turkdarquote:Op woensdag 10 december 2014 14:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Oh ik ken wel veel Marokkaanse meiden die zich zo kleden.
Voor de lol jaquote:Op woensdag 10 december 2014 14:22 schreef Crip het volgende:
Ik ging net voor de lol badoo downloaden om te kijken zie ik super veel jongens van mijn wijk en marokkaanse jongens van school.
Fucking voorschut.
Nee ik had geen foto's geupload gelukkigquote:Op woensdag 10 december 2014 14:23 schreef Weissman het volgende:
[..]
Voor de lol ja![]()
Even ego boost ja toch![]()
Hopelijk heb je mij nog niet gezien.quote:Op woensdag 10 december 2014 14:22 schreef Crip het volgende:
Ik ging net voor de lol badoo downloaden om te kijken zie ik super veel jongens van mijn wijk en marokkaanse jongens van school.
Fucking voorschut.
Iets zoals tinder. Maar ik wist niet dat hij je GPS gebruikt en mensen uit de buurt aan je matchte.quote:
Als leverende of ontvangende partij?quote:Op woensdag 10 december 2014 14:28 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Volgens mij adverteren voor neukseks.
Kan jij je taalgebruik even aanpassen? Ten eerste in het Nederlands en ten tweede mag je hier praten zoals je thuis tegen je moeder praat.quote:
kaolo smegmanus je moederquote:Op woensdag 10 december 2014 14:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kan jij je taalgebruik even aanpassen? Ten eerste in het Nederlands en ten tweede mag je hier praten zoals je thuis tegen je moeder praat.
Okéquote:Op woensdag 10 december 2014 14:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kan jij je taalgebruik even aanpassen? Ten eerste in het Nederlands en ten tweede mag je hier praten zoals je thuis tegen je moeder praat.
quote:Op woensdag 10 december 2014 14:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 december 2014 14:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat als z'n moeder een vrouw van lichte zeden is?quote:Op woensdag 10 december 2014 14:35 schreef sylvesterrr het volgende:
En dan maar hopen dat ie thuis normaal praat tegen zijn moeder.
Crip met jezelf vergelijken...quote:Op woensdag 10 december 2014 14:35 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dat je net zo sletterig bent als iemand met een open relatie.
quote:Op woensdag 10 december 2014 14:36 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat als z'n moeder een vrouw van lichte zeden is?
Noem je nu een open relatie sletterig?quote:Op woensdag 10 december 2014 14:35 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dat je net zo sletterig bent als iemand met een open relatie.
quote:Op woensdag 10 december 2014 14:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Noem je nu een open relatie sletterig?
woooooo MsMessy.
quote:Op woensdag 10 december 2014 14:37 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Verticaal gezien is dat best ver.
k doe dat in ieder geval wel tegen jouw moeder.quote:Op woensdag 10 december 2014 14:35 schreef sylvesterrr het volgende:
En dan maar hopen dat ie thuis normaal praat tegen zijn moeder.
Nou, Daar heeft Sylvesterr niet van terug!quote:Op woensdag 10 december 2014 14:39 schreef Reddead het volgende:
[..]
k doe dat in ieder geval wel tegen jouw moeder.
quote:Op woensdag 10 december 2014 14:38 schreef kanovinnie het volgende:
Crip is makkelijk te regelen dus?
Even dmen.
Vraag me af of zij wel wil luisteren.quote:Op woensdag 10 december 2014 14:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nou, Daar heeft Sylvesterr niet van terug!
Griekquote:Op woensdag 10 december 2014 14:42 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Deuce, deze Griek gaat Crip veroveren.
Ik weet niet waarom, maar bij jou heb ik altijd het idee dat je een Griek bent.quote:
Turken zijn de nieuwe Marokkanenquote:Op woensdag 10 december 2014 14:44 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Daar ligt Murat dan...
Ohhhh, snap...quote:Op woensdag 10 december 2014 14:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Vraag me af of zij wel wil luisteren.
Was een gedoe om mijn schoenen fatsoenlijk aan te krijgen.quote:Op woensdag 10 december 2014 14:41 schreef Crip het volgende:
VOLGENSMIJ ZIJN MN ALLSTARS BEETJE TE GROOT.
Ik twijfel nu. vind ze wel vet maar heb het gevoel dat mijn voeten huge lijkenquote:Op woensdag 10 december 2014 14:47 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Was een gedoe om mijn schoenen fatsoenlijk aan te krijgen.
Maar volgens mij zitten ze nu wel goed.
Hoiquote:Op woensdag 10 december 2014 14:55 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik twijfel nu. vind ze wel vet maar heb het gevoel dat mijn voeten huge lijken
Messi scoort gewoon heel veelquote:Op woensdag 10 december 2014 14:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Noem je nu een open relatie sletterig?
woooooo MsMessy.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Merhaba canim. Nasilsin?quote:
quote:Op woensdag 10 december 2014 14:56 schreef Crip het volgende:
Lijken mijn voeten huge? ;c
Ik heb pyjama broek aan whtvr.
Heb 37.5 nodig denk ik.In allstars lijken je voeten meestal huge. Komt door die witte neus. Heb ik ook last van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Post hier nu een tijdje maar kan nog geen woord Turks. Behalve tamam.quote:Op woensdag 10 december 2014 14:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Merhaba canim. Nasilsin?
O wacht Marokkaans.... shit. Die ken ik nog niet
Dat is "Hoe gaat t?" als ik t goed onthouden heb.quote:Op woensdag 10 december 2014 14:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Post hier nu een tijdje maar kan nog geen woord Turks. Behalve tamam.![]()
Marokkanen zeggen gwn: Salaam of Salaam alaykom.
Wat Nasilsin is weet ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |