Maar je krijgt wel choco cake voor de moeite.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:42 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Echt niet hoor, ik zie 't al voor me...
[..]
Echt voor schut.
Hmmm. Apart.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:48 schreef Crip het volgende:
[..]
Beiden. Ik draag vaak allstars en vans bij mijn abaya. Dat vind ik leuk en meer mijn stijl.
Alleen dat jasje en die tas zijn niet mijn ding. Doe meestal ander soort blazer.
[ afbeelding ]
Brb, even de pakketbezorger omkopen.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar je krijgt wel choco cake voor de moeite.
Die wowowowo en die hhhhhhhh zijn echt zo mij he.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:42 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Echt niet hoor, ik zie 't al voor me...
[..]
Echt voor schut.
Ik zie nooit een abaya lopen.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Zo lopen veel meiden rond vooral in randstad als ik me niet vergis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 december 2014 14:02 schreef Crip het volgende:
Dit is echt precies mijn ding.Ik dacht eerst dat ze aan het vissen was, maar het is een paraplu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deel of zwijg voor het leven.quote:Op woensdag 10 december 2014 14:00 schreef sylvesterrr het volgende:
Trollen op facebook met een fake acount...
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Het is te beschamend.quote:
Wat ken ik jou toch goed hè.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Die wowowowo en die hhhhhhhh zijn echt zo mij he.
Zeker ook mannen die privéberichten naar je toe sturen?quote:Op woensdag 10 december 2014 14:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het is te beschamend.Deze fictieve gebruiker gaat door het leven als een mooie vrouw van bijna 23 jaar. Ze valt op door haar directe manier van discussiëren... Dus de berichten stromen binnen.
Woon zelf in Amsterdam en zelfs in de allochtonenwijk loopt het merendeel in een erg strakke spijkerbroek mer de wat te volle beentjes en bips, misschien dat 1 op de 5 Turkachtige vrouwen tussen de 15 en 30 zich zo uitdost maar echt niet meer hoor.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Zo lopen veel meiden rond vooral in randstad als ik me niet vergis?
Uiteraard.quote:Op woensdag 10 december 2014 14:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zeker ook mannen die privéberichten naar je toe sturen?
Oh ik ken wel veel Marokkaanse meiden die zich zo kleden.quote:Op woensdag 10 december 2014 14:18 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Woon zelf in Amsterdam en zelfs in de allochtonenwijk loopt het merendeel in een erg strakke spijkerbroek mer de wat te volle beentjes en bips, misschien dat 1 op de 5 Turkachtige vrouwen tussen de 15 en 30 zich zo uitdost maar echt niet meer hoor.
Ohquote:Op woensdag 10 december 2014 14:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Noord-Holland
Zie hier alleen Somalië mensen
Daar let ik dan weer niet zo op, verschijnen niet op mijn Turkdarquote:Op woensdag 10 december 2014 14:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Oh ik ken wel veel Marokkaanse meiden die zich zo kleden.
Voor de lol jaquote:Op woensdag 10 december 2014 14:22 schreef Crip het volgende:
Ik ging net voor de lol badoo downloaden om te kijken zie ik super veel jongens van mijn wijk en marokkaanse jongens van school.
Fucking voorschut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |