God in de hemel, * handjes in de lucht gooitquote:
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:53 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij gezeten ?? Ja dus..![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:55 schreef yvonne het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
WOLLA turk!quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:00 schreef zarGon het volgende:
Goedenavond! (http://tinypic.com/r/zmcbvr/5!)
Jezelf horen is en blijft raar..
[ afbeelding ]
Homo turk!!!!quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik wil de herenliefde met je bedrijven.
Wel aan het ESFquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:58 schreef Adelante het volgende:
Doet Turkije mee aan het EK Voetbal dit jaar?
Dat ben ik jaquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:04 schreef zarGon het volgende:
Kijken of je het al kent, Yv.
KIRMIZIIIII
Ik ben positief verrast!quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik wil de herenliefde met je bedrijven.
TIP VAN DE TURK: HET BEGINT MET "PIS".quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:09 schreef yvonne het volgende:
[ afbeelding ]
Raad je plaatje:
wasda?!
Jahaaaaa, wassende maan rode sterquote:
Echt?quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
TIP VAN DE TURK: HET BEGINT MET "PIS".
Zit je achter een laptop of achter een pc? Of nou ja, heb je een microfoon? Desnoods op je telefoon? Ik ben benieuwd naar je Tuhurks.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jahaaaaa, wassende maan rode ster
Wit en rood
Ofzoiets toch
Ik heb geen microfoonquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zit je achter een laptop of achter een pc? Of nou ja, heb je een microfoon? Desnoods op je telefoon? Ik ben benieuwd naar je Tuhurks..
Twee woorden, waarbij het eerste woord ook een woord is in het Nederlands? Zo ja, zo wordt het ook wel genoemd.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Echt?Bij mij begint het met 'ke'
quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:00 schreef zarGon het volgende:
Goedenavond! (http://tinypic.com/r/zmcbvr/5!)
Jezelf horen is en blijft raar..
[ afbeelding ].
quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik had me zo voorgenomen om te onthouden hoe je donner uitspreekt maar nu slaat de twijfel toe.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 02:47 schreef zarGon het volgende:
De Turkse letter ö spreek je uit als de u in 'bus'.
Dus, deze goddelijke maaltijd spreek je uit als 'döner'. Niet deuner of dunner, maar döner. Döner. Döner, döner, döner. Döner.
http://tinypic.com/player.php?v=261km11&s=5.
quote:dunner toch?
quote:Op woensdag 8 februari 2012 02:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://tinypic.com/player.php?v=2hyjebd&s=5.
Oh wat goed!quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:25 schreef zarGon het volgende:
Je sig, eindelijk gevonden:
[ afbeelding ].
Ja maar hoe zou jij het typen in het Nederlands? Dan is Dunner bij benadering het beste waarbij je de e uitspreekt als de e in echt. Toch?quote:
Dèùnèr.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar hoe zou jij het typen in het Nederlands? Dan is Dunner bij benadering het beste waarbij je de e uitspreekt als de e in echt. Toch?
Mag ik mag ik mag ik?quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar hoe zou jij het typen in het Nederlands? Dan is Dunner bij benadering het beste waarbij je de e uitspreekt als de e in echt. Toch?
Nou?!quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:09 schreef yvonne het volgende:
[ afbeelding ]
Raad je plaatje:
wasda?!
quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb geen microfoon
En ik spreek geen Turks man, ja
6/7 zinnen.
Het gaat verdomde langzaam dat leren
Ik ben nu pas zover dat ik door heel veel luisteren, liedjes, films, ter plekke, iets van een samenhang kan ontdekken.
Ik 'herken' nu eindelijk dingen.
quote:
Ja maar ik heb sowieso een beetje een Errrrrrrrrrr dus bij mij zit die er al automatisch bij.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mag ik mag ik mag ik?
de 'er' van dönner hóór je ook echt. ons dunner is een beetje afgeraffeld.
Ik weet niet hoe ik het uit moet leggen
Wat je ziet wordt ook uitgesproken, in het hollands slikken we of de helft in of laten het weg.
Gezellig!quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:39 schreef zarGon het volgende:
Stofje, Ludo en cerror...
Tijd voor een circle jerk.
Ik zal toeterend komen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:39 schreef zarGon het volgende:
Stofje, Ludo en cerror...
Tijd voor een circle jerk.
Nee, zover ben ik nog niet hoor.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:32 schreef zarGon het volgende:
[..]. Ik had verwacht dat je audiogesprekken zou voeren op je pc. Verbaasd!
.
Wat vind je er moeilijk aan? De logica van de taal of de uitspraak? Neem lessen van Triggerscheet!.
Heb je de kunst van het afdingen al onder de knie?.
Neequote:Op woensdag 22 februari 2012 23:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Pişmaniye!
Ik zocht naar +zargon +pişmaniye en kwam foto's van me tegen op het forum..
Een "keçi" is dit:quote:
Ik vond keçi zo mooi op kaas lijkenquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Een "keçi" is dit:
[ afbeelding ].
Waarschijnlijk bedoel je 'keçi peyniri' (geitenkaas). Het leek hartstikke veel op pişmaniye.
Een eigenwijs persoon wordt trouwens ook 'keçi' genoemd.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vond keçi zo mooi op kaas lijkendus niet.
Dat bedoel ik ook.quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Daar staat dus "keçi siken o". Oftewel 'híj is de geitenneuker'..
quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Daar staat dus "keçi siken o". Oftewel 'híj is de geitenneuker'..
AMAI ZENNE TMOAT; WOARST VLEISCH!?quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:13 schreef Tmaatje het volgende:
[..]![]()
wat een paar letters kunnen doen...
Logisch gevolg van zo'n TT. Daar komt goed volk op af.quote:
Uhuquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Logisch gevolg van zo'n TT. Daar komt goed volk op af.
druk druk drukquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:09 schreef zarGon het volgende:
[..].
Waar was jij de afgelopen tijd? Ik zie je voor het eerst weer in maanden.
Ze gaan sowieso verliezen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:58 schreef Adelante het volgende:
Doet Turkije mee aan het EK Voetbal dit jaar?
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:47 schreef Turquaz52 het volgende:
Yavuz Selim, bende gij echt unnu Turk ja?!
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |