SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Linkquote:Op woensdag 10 december 2014 01:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik ging oude facebookfoto's kijken, zitten echt leuke foto's tussen ey
Vroeger was alles beter.quote:Op woensdag 10 december 2014 01:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
kom niet aan mn privé.quote:
quote:
Als je een keer komt opdagen...quote:Op woensdag 10 december 2014 01:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kom haten kom dan kom maar
quote:
Nee?quote:Op woensdag 10 december 2014 01:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een V&D op z'n minst?
Mijn kinderfoto's zijn leukerquote:Op woensdag 10 december 2014 01:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kom niet aan mn privé.
[..]Inderdaad, donderdag een #throwbackthursday fotootje plaatsen in US topic.
quote:Op woensdag 10 december 2014 01:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kom niet aan mn privé.
Leuke foto. In Turkije?quote:
Oke rustigquote:Op woensdag 10 december 2014 01:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja zeg maar wanneer
[..]
zijn niet eens kinderfoto's a bezem, gwoon van halfjaar geleden ofzo
ONS CENTRUM IS GEKOZEN TOT BESTE CENTRUM VAN NEDERLAND. OKE. BEK HOUWE.quote:Op woensdag 10 december 2014 01:32 schreef mrstylo het volgende:
http://www.fraayvenray.nl/winkels-venray
Je wilt daar niet dood gevonden worden
Jijquote:Op woensdag 10 december 2014 01:34 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Serieus, vriend. Die dame vooraan. Dem curves...
[ afbeelding ]
Jijquote:Op woensdag 10 december 2014 01:35 schreef Landysh het volgende:
[..]
ONS CENTRUM IS GEKOZEN TOT BESTE CENTRUM VAN NEDERLAND. OKE. BEK HOUWE.
gast donderdag is precies de dag dat ik nooit kanquote:Op woensdag 10 december 2014 01:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Donderdag 17u @ Vapiano A'dam?
Vrijdag 19:30 doen dan?quote:Op woensdag 10 december 2014 01:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
gast donderdag is precies de dag dat ik nooit kan
volg een extra leerlijn en die is van 17u tot 19:30
Vrijdag vapiano?
Ik ga stuk.quote:Op woensdag 10 december 2014 01:35 schreef Landysh het volgende:
[..]
ONS CENTRUM IS GEKOZEN TOT BESTE CENTRUM VAN NEDERLAND. OKE. BEK HOUWE.
quote:Op woensdag 10 december 2014 01:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oh wacht wacht vrijdag heb ik afgesproken met mn moeder
Morgen kan ik niet.quote:Wat doe je morgen rond 17u dan?
Borte is echt een scammerquote:Venray is uitgeroepen tot de beste binnenstad van Nederland. Venray won in de categorie kleinere steden (tot 30.000 inwoners). Venray was genomineerd samen met de plaatsen Hulst en Schagen.
middag of avondquote:Op woensdag 10 december 2014 01:39 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]![]()
[..]
Morgen kan ik niet.
Zaterdag?
Als je geen PMS hebt, dan avondquote:
quote:Op woensdag 10 december 2014 01:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
hmm en volgende week?quote:Op woensdag 10 december 2014 01:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Avond, of 's middags Starbucks.
Thanks voor de tipquote:Op woensdag 10 december 2014 01:41 schreef Landysh het volgende:
[..]
Beste binnenstad is beste binnenstad.
Cry me a river.
Niks mis mee tochquote:Op woensdag 10 december 2014 01:41 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ja sorry, ben een beetje zwart van binnen.
Volgende week besta ik niet, want dat is de laatste week voor m'n vakantie.quote:
lekker voor dr & zeer herkenbaar probleemquote:Op woensdag 10 december 2014 01:44 schreef TheMagnificent het volgende:
Ze gaan hier alle buslijnen omgooien, de sukkels, omdat het naar een andere maatschappij gaat. Maakt voor mij niet zo veel uit, maar mijn zusje moet nu ineens een uur reizen naar school waar ze eerst maar een kwartiertje moest. Echt idioot om een van de drukste bussen uit het programma te slopen.
Was mij ook overkomen. Echt fucked up.quote:Op woensdag 10 december 2014 01:44 schreef TheMagnificent het volgende:
Ze gaan hier alle buslijnen omgooien, de sukkels, omdat het naar een andere maatschappij gaat. Maakt voor mij niet zo veel meer uit, maar mijn zusje moet nu ineens een uur reizen naar school waar ze eerst maar een kwartiertje moest. Echt idioot om een van de drukste bussen uit het programma te slopen.
Gaf teveel privé wegquote:Op woensdag 10 december 2014 01:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
lol wat edit je dan je bericht
Uithof
Klopt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet haten meteen weer, KB.quote:Op woensdag 10 december 2014 01:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
lekker voor dr & zeer herkenbaar probleem
Laten we 'm opwachten bij zijn buslijn.quote:Op woensdag 10 december 2014 01:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
lol wat edit je dan je bericht
Uithof
sorry maar ik heb dat toch ook gehad en 14december weeeer nieuwe dienstregeling stomme dingen eyyyyyquote:Op woensdag 10 december 2014 01:51 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Niet haten meteen weer, KB.
[..]
Laten we zijn 'm opwachten bij zijn buslijn.
quote:Op woensdag 10 december 2014 01:51 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Niet haten meteen weer, KB.
[..]
Laten we 'm opwachten bij zijn buslijn.
Hier ook 14 december nieuwe regeling en bussen waarin je.niet meer mag staan -__- wat is de 14e voor random kutdatum voor die veranderingenquote:Op woensdag 10 december 2014 01:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
sorry maar ik heb dat toch ook gehad en 14december weeeer nieuwe dienstregeling stomme dingen eyyyyy
Verder ben ik heel gevoelig voor zielige dingen hoor
Haha janeem jij zweepjes mee.
Dus als het vol zit, heb je pech?quote:Op woensdag 10 december 2014 01:54 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hier ook 14 december nieuwe regeling en bussen waarin je.niet meer mag staan -__- wat is de 14e voor random kutdatum voor die veranderingen
Heerlijk is dat hè? Of het gekletter van regen tegen het raam terwijl je lekker warm binnen zit.quote:Op woensdag 10 december 2014 01:54 schreef Landysh het volgende:
Wow ik hoor buiten de wind huilen. Ik hou zoveeel van dat geluid he.
Ik weet wat je IP is, vriend. Zwaai eens in de camera met je kaki pyjama.quote:
Vol = vol jaquote:Op woensdag 10 december 2014 01:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus als het vol is, heb je pech?
Trusten.quote:Op woensdag 10 december 2014 01:57 schreef Landysh het volgende:
Ja, inderdaad!
Ik ga maar slapen voordat het ophoudt.
quote:Op woensdag 10 december 2014 01:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heerlijk is dat hè? Of het gekletter van regen tegen het raam terwijl je lekker warm binnen zit.
[..]
Ik weet wat je IP is, vriend. Zwaai eens in de camera met je kaki pyjama.
Door PVV zeker.quote:Op woensdag 10 december 2014 01:57 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Vol = vol jawordt leuk tijdens spitstijden, gaan rellen van.komen.. tijd om vlug in te trekken in de big city
Trustenquote:Op woensdag 10 december 2014 01:57 schreef Landysh het volgende:
Ja, inderdaad!
Ik ga maar slapen voordat het ophoudt.
Trusten.quote:Op woensdag 10 december 2014 02:01 schreef TheMagnificent het volgende:
Haha, Galatasaray heeft er weer 4 tegen gekregen.![]()
Good night y'all!
Voor wie ben jij?quote:Op woensdag 10 december 2014 02:01 schreef TheMagnificent het volgende:
Good night y'all!
quote:
Gala...quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Een "keçi" is dit:
[ afbeelding ].
Waarschijnlijk bedoel je 'keçi peyniri' (geitenkaas). Het leek hartstikke veel op pişmaniye.
quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Daar staat dus "keçi siken o". Oftewel 'híj is de geitenneuker'..
Dat ik of all places nog eens in deze SC gequote zou worden.quote:
Heel slecht iddquote:Op woensdag 10 december 2014 02:01 schreef TheMagnificent het volgende:
Good night y'all!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
19 tegen en 4 voor in zes wedstrijden! Auch.quote:Op woensdag 10 december 2014 02:01 schreef TheMagnificent het volgende:
Good night y'all!
Ludo! Goeiemorgen!quote:Op woensdag 10 december 2014 09:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat ik of all places nog eens in deze SC gequote zou worden.
Weer een uitgebreide nachtrust gehad zo te zien.quote:
JE WEET HOE GRAAG IK DAT WILquote:Op woensdag 10 december 2014 09:40 schreef Che_ het volgende:
Stimo morgen kan wel.
Naar deze dan?
De Hobbit: De Slag van Vijf Legers (2014) - IMDb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |