SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, daarom. Ik weet ook niet.quote:Op woensdag 10 december 2014 01:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik heb niet, maar weet niet of dat met agenda fijnis of niet, heb zelf alleen notitietboekjes
quote:Op woensdag 10 december 2014 01:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
die!!!ALS JE IN EEN GOEDE MOOD ZIT!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe hardcover. Veel beterquote:Op woensdag 10 december 2014 01:21 schreef Landysh het volgende:
Hardcover of niet? Ik neig naar niet.
Kb, help."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op woensdag 10 december 2014 01:22 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Slappe cover om je 'hard to get' imago te compenseren
quote:Op woensdag 10 december 2014 01:22 schreef sylvesterrr het volgende:
echt tijd teveel ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 10 december 2014 01:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
!!!ALS JE IN EEN GOEDE MOOD ZIT!!!WTF IS DAT ZEG OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Doe hardcover. Veel beter
quote:Op woensdag 10 december 2014 01:23 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja, daarom. Ik weet ook niet.
Dit is onbekend terrein voor mij.laat me weten wat je gaat kiezen, volg je hart
pas hem aan mn 'mood' aanquote:![]()
Ik had je gewaarschuwd.quote:
Ik zou in de winkel halen. Dan kun je zelf kijken of het fijn is en of de datumnotaties en dergelijke fijn leesbaar zijn enzo.quote:Op woensdag 10 december 2014 01:23 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja, daarom. Ik weet ook niet.
Dit is onbekend terrein voor mij.
Ja, maar je weet waar ik woon he?quote:Op woensdag 10 december 2014 01:25 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik zou in de winkel halen. Dan kun je zelf kijken of het fijn is en of de datumnotaties en dergelijke fijn leesbaar zijn enzo.
GEWOON WINKEL DOEN KLAARquote:Op woensdag 10 december 2014 01:26 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja, maar je weet waar ik woon he?
Maar ik ga wel checken.
quote:Op woensdag 10 december 2014 01:26 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik stond op het punt om te vragen waarom Kb haar UI zo snel weer heeft veranderd.
Totdat je SQL-code zag staan...quote:Op woensdag 10 december 2014 01:26 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik stond op het punt om te vragen waarom Kb haar UI zo snel weer heeft veranderd.
quote:Op woensdag 10 december 2014 01:23 schreef mrstylo het volgende:
Dem booties!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Precies ja.quote:Op woensdag 10 december 2014 01:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Totdat je SQL-code zag staan...
<b><br>skl</b>quote:Op woensdag 10 december 2014 01:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Totdat je SQL-code zag staan...
kom haten kom dan kom maarquote:
Je hebt toch wel een V&D op z'n minst?quote:Op woensdag 10 december 2014 01:26 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja, maar je weet waar ik woon he?
Maar ik ga wel checken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |