Heb je m'n site gevonden?quote:Op woensdag 10 december 2014 01:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
wat vind je van mn fobo? mooie hont hequote:Op woensdag 10 december 2014 01:14 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Wacht maar tot je gezichtsbeharing laat staan... zit sjaal uit mn baard te plukken op dagelijkse basis deze weekquote:Op woensdag 10 december 2014 01:13 schreef mrstylo het volgende:
Ben ff mijn nieuwe sjaal aan het proberen (kado gekregen) en nu snap ik waarom ik nooit sjaals draag. Echt kut gewoon.![]()
#liefdagboek
quote:Op woensdag 10 december 2014 01:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
neej kopieerde van jou [ afbeelding ]
Kan geen comment plaatsenquote:Op woensdag 10 december 2014 01:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat vind je van mn fobo? mooie hont he
Waarom draag je dan een sjaal?quote:Op woensdag 10 december 2014 01:15 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Wacht maar tot je gezichtsbeharing laat staan... zit sjaal uit mn baard te plukken op dagelijkse basis deze week
Koukleum.. maar misschien is het eens tijd voor een nieuwe ja, gemiste kansen gespot vandaagquote:Op woensdag 10 december 2014 01:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kan geen comment plaatsen
[..]
Waarom draag je dan een sjaal?
Kut manquote:Op woensdag 10 december 2014 01:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kan al jaren niet, laatste bericht is van beachboy
Bijna Kerst. Misschien ziet KB dit als een sein.quote:Op woensdag 10 december 2014 01:17 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Koukleum.. maar misschien is het eens tijd voor een nieuwe ja, gemiste kansen gespot vandaag
Link?quote:Op woensdag 10 december 2014 01:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
heb vandaag een tijger-onsie gekocht voor hem
diequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb niet, maar weet niet of dat met agenda fijnis of niet, heb zelf alleen notitietboekjesquote:Op woensdag 10 december 2014 01:21 schreef Landysh het volgende:
Hardcover of niet? Ik neig naar niet.
Kb, help.
Over LC?quote:Op woensdag 10 december 2014 01:21 schreef TheMagnificent het volgende:
Borte, ik maakte maar een grapje hè. Ga gewoon in de winkel halen.
Slappe cover om je 'hard to get' imago te compenserenquote:Op woensdag 10 december 2014 01:21 schreef Landysh het volgende:
Hardcover of niet? Ik neig naar niet.
Kb, help.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |