Trusten.quote:Op woensdag 10 december 2014 02:01 schreef TheMagnificent het volgende:
Haha, Galatasaray heeft er weer 4 tegen gekregen.![]()
Good night y'all!
Voor wie ben jij?quote:Op woensdag 10 december 2014 02:01 schreef TheMagnificent het volgende:
Good night y'all!
quote:
Gala...quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Een "keçi" is dit:
[ afbeelding ].
Waarschijnlijk bedoel je 'keçi peyniri' (geitenkaas). Het leek hartstikke veel op pişmaniye.
quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Daar staat dus "keçi siken o". Oftewel 'híj is de geitenneuker'..
Dat ik of all places nog eens in deze SC gequote zou worden.quote:
Heel slecht iddquote:Op woensdag 10 december 2014 02:01 schreef TheMagnificent het volgende:
Good night y'all!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
19 tegen en 4 voor in zes wedstrijden! Auch.quote:Op woensdag 10 december 2014 02:01 schreef TheMagnificent het volgende:
Good night y'all!
Ludo! Goeiemorgen!quote:Op woensdag 10 december 2014 09:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat ik of all places nog eens in deze SC gequote zou worden.
Weer een uitgebreide nachtrust gehad zo te zien.quote:
JE WEET HOE GRAAG IK DAT WILquote:Op woensdag 10 december 2014 09:40 schreef Che_ het volgende:
Stimo morgen kan wel.
Naar deze dan?
De Hobbit: De Slag van Vijf Legers (2014) - IMDb
haha sorryyyyy. Ik kom erop terug ok?quote:Op woensdag 10 december 2014 10:54 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Van de bijna 20 dagen waaruit je mocht kiezen, heb je uitgerekend die ene dag uitgekozen.
Eerst zien, dan geloven.quote:Op woensdag 10 december 2014 10:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
haha sorryyyyy. Ik kom erop terug ok?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |