Zelfs criminelen vinden het een waardeloos gebied.quote:Op woensdag 10 december 2014 11:58 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ben blij dat ik in het civiele Limburg woon.
Bus waar je niet in mag staan? En als je nou een afwijking hebt waardoor je niet kan zitten?quote:Op woensdag 10 december 2014 01:57 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Vol = vol jawordt leuk tijdens spitstijden, gaan rellen van.komen.. tijd om vlug in te trekken in de big city
Dat wordt straks een lijst met 1001 uitzonderingen... Beginnen ze liever niet aan.quote:Op woensdag 10 december 2014 12:04 schreef Montelly het volgende:
[..]
Bus waar je niet in mag staan? En als je nou een afwijking hebt waardoor je niet kan zitten?
Straponslachtoffer gespot.quote:Op woensdag 10 december 2014 12:04 schreef Montelly het volgende:
[..]
Bus waar je niet in mag staan? En als je nou een afwijking hebt waardoor je niet kan zitten?
Doe 'm dan minder dik erop.quote:Op woensdag 10 december 2014 12:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik kreeg gisteren een rode lippenstift maar die shit is veeeeel te rood.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 december 2014 12:11 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Doe 'm dan minder dik erop.ik deed ook heel voorzichtig een laagje #nietgewendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk het ook.
Wat zat je weer op m'n fobo te lurken, en waarom heb jij fobo reacties uit staan?quote:Op woensdag 10 december 2014 12:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik deed ook heel voorzichtig een laagje #nietgewend
Ik denk het ook.
Mcdonaldsquote:Op woensdag 10 december 2014 12:14 schreef Reddead het volgende:
hey turken en pseudo-turken,
Weten jullie een goede stageplek voor HBO Rechtenstudenten?
gr
Je vuilnisbak.quote:Op woensdag 10 december 2014 12:14 schreef Reddead het volgende:
hey turken en pseudo-turken,
Weten jullie een goede stageplek voor HBO Rechtenstudenten?
gr
even in de gaten houden togquote:Op woensdag 10 december 2014 12:13 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat zat je weer op m'n fobo te lurken, en waarom heb jij fobo reacties uit staan?
Sjonge jonge jonge...
groenappeltje 7.0quote:Op woensdag 10 december 2014 12:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
even in de gaten houden tog
die vraag is gisteren ook gesteld
Ik stelde je ook een vraag zmmla, maar reageren Ho maarquote:Op woensdag 10 december 2014 12:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
waarquote:Op woensdag 10 december 2014 12:17 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik stelde je ook een vraag zmmla, maar reageren Ho maar
quote:Op woensdag 10 december 2014 12:17 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik stelde je ook een vraag zmmla, maar reageren Ho maar
Zeggen dat een vraag al eens gesteld is geeft nog geen antwoord erop.quote:Op woensdag 10 december 2014 12:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Die antwoord ga ik niet bevragenquote:Op woensdag 10 december 2014 12:19 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zeggen dat een vraag al eens gesteld is geeft nog geen antwoord erop.
Echt hè?quote:Op woensdag 10 december 2014 12:21 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Die antwoord ga ik niet bevragen
Euh die antwoord..
Die antwoord ga ik niet beantwoorden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |