Met nette schoenen 5cmquote:Op woensdag 10 december 2014 15:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat is 4cm langer dan ondergetekende.
Met nette schoenen mag je daar 3cm van aftrekken.quote:Op woensdag 10 december 2014 15:23 schreef mrstylo het volgende:
Wat is er zo erg aan het woord 'lul'?
[..]
Met nette schoenen 6cm
Probeer het maar eens...quote:Op woensdag 10 december 2014 15:23 schreef mrstylo het volgende:
Wat is er zo erg aan het woord 'lul'?
Hoe hoog zijn die van jou?quote:Op woensdag 10 december 2014 15:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Met nette schoenen mag je daar 3cm van aftrekken.
quote:
quote:Op woensdag 10 december 2014 15:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat levert je geheid 20% korting op.Ik kreeg alleen maar vunzige dingen uitgelegd in t TurksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oruspu en zo.
Oke, gelukkig nieuwjaar en gefeliciteerd en hoe gata t, dat ook
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Is best makkelijk te onthouden. Lijkt op het Arabische woord voor alcoholquote:
Ehm, 1,91m. Jij? Of geeft de meetlint 1,91m weer wanneer je je ongeboren kind op je hoofd laat staan?quote:
quote:Op woensdag 10 december 2014 14:56 schreef Crip het volgende:
Lijken mijn voeten huge? ;c
Ik heb pyjama broek aan whtvr.
Heb 37.5 nodig denk ik.Zelfs nieuwe schoenen dien je niet in huis te dragen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#TurkseWaarheden
#Turkificatie
#Onderwijs
quote:Op woensdag 10 december 2014 15:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Ik kreeg alleen maar vunzige dingen uitgelegd in t TurksOruspu en zo.
Oke, gelukkig nieuwjaar en gefeliciteerd en hoe gata t, dat ook
Iemand heeft plannen met crip...quote:Op woensdag 10 december 2014 15:28 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ehm, 1,91m. Jij? Of geeft de meetlint 1,91m weer wanneer je je ongeboren kind op je hoofd laat staan?
quote:Op woensdag 10 december 2014 15:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maakt 2cm meer schoen zoveel verschilWat nou jonge...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, waarom niet? ;Oquote:Op woensdag 10 december 2014 15:28 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ehm, 1,91m. Jij? Of geeft de meetlint 1,91m weer wanneer je je ongeboren kind op je hoofd laat staan?
Ik ben gewoon een kaaskop hoor, racist.quote:Op woensdag 10 december 2014 14:44 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar bij jou heb ik altijd het idee dat je een Griek bent.![]()
Deuce is Crip d'r lover.
quote:Op woensdag 10 december 2014 15:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maakt 2cm meer schoen zoveel verschilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Matige reactie hoor, tegen iemand die je lul een grap noemt.quote:
Waarom denk ik dat jij een oude Griek bent? Oh wacht even, er was wel ooit een Grieks crewlid geloof ik. Ik ben z'n naam even vergeten.quote:Op woensdag 10 december 2014 15:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een kaaskop hoor, racist.
En ik zie dat hij uit '92 komt. Ik ben dus 3 jaar knapper
quote:Op woensdag 10 december 2014 15:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Matige reactie hoor, tegen iemand die je lul een grap noemt.
Zeus?quote:Op woensdag 10 december 2014 15:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Waarom denk ik dat jij een oude Griek bent? Oh wacht even, er was wel ooit een Grieks crewlid geloof ik. Ik ben z'n naam even vergeten.
Ik ken echt geen enkele Griek op FOK!quote:Op woensdag 10 december 2014 15:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Waarom denk ik dat jij een oude Griek bent? Oh wacht even, er was wel ooit een Grieks crewlid geloof ik. Ik ben z'n naam even vergeten.
Damesmeisjes pleasen is wat ik doe.quote:Op woensdag 10 december 2014 15:30 schreef Crip het volgende:
[..]
Hard op gelachen. Jij komt altijd op de juiste momenten binnen.
Ja, begrijpelijk ik deel ook nauwelijks privé maar je lengte niet willen zeggen gaat wel heel verquote:
Tijd zat toch?quote:Op woensdag 10 december 2014 15:33 schreef Deuce92 het volgende:
Over een halfuur vertrekken naar werk. Nu pas aan het eten.
Ik kan wel dingen op z'n grieks. Telt dan?quote:Op woensdag 10 december 2014 15:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ken echt geen enkele Griek op FOK!
Was van voor jouw tijd (denk ik). Ergens rond 2004 denk ik.quote:Op woensdag 10 december 2014 15:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ken echt geen enkele Griek op FOK!
Dat doe ik dus welquote:Op woensdag 10 december 2014 15:29 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zelfs nieuwe schoenen dien je niet in huis te dragen.
#TurkseWaarheden
#Turkificatie
#Onderwijs
Ik heb soms mijn momentenquote:Op woensdag 10 december 2014 15:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, begrijpelijk ik deel ook nauwelijks privé maar je lengte niet willen zeggen gaat wel heel ver![]()
Eey, blame her! Not mequote:
Smoothquote:Op woensdag 10 december 2014 15:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Damesmeisjes pleasen is wat ik doe.
Beetje opscheppen met je seksleven op FOK!quote:Op woensdag 10 december 2014 15:33 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik kan wel dingen op z'n grieks. Telt dan?
Dat is wel heel lang terugquote:Op woensdag 10 december 2014 15:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Was van voor jouw tijd (denk ik). Ergens rond 2004 denk ik.
Dr.Daggla?quote:Op woensdag 10 december 2014 15:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Was van voor jouw tijd (denk ik). Ergens rond 2004 denk ik.
Je bent blut?quote:Op woensdag 10 december 2014 15:33 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik kan wel dingen op z'n grieks. Telt dan?
Ik vind het irritant om bij mensen in Nederland telkens te moeten vragen of de schoenen uit moeten.quote:
Hoezo opscheppen?quote:Op woensdag 10 december 2014 15:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Beetje opscheppen met je seksleven op FOK!
En trouwens,Crip is een vroome dame, die doet dat niet.
Zo makkelijk dit, maar ik zeg het nietquote:Op woensdag 10 december 2014 15:37 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hoezo opscheppen?
Volgens mij is Crip veel stouter dan wij denken.
Zou je wel willen he? Lekker makkelijk enzo.quote:Op woensdag 10 december 2014 15:37 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ze belt vanavond bij me aan zei ze, dus ik laat t je wetenquote:Op woensdag 10 december 2014 15:37 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hoezo opscheppen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |