Je weet dat Fas nu een lijntje zet he.quote:Op zondag 7 december 2014 23:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, je ziet er goed uit kan ook vriendschappelijk.
[..]
Ik ook van jou Royke
Dat vind ik wel uitmaken, je kunt dan niet spreken van fokkers die elkaar daten.quote:Op zondag 7 december 2014 23:01 schreef yats het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit
[..]
Jij hebt die gedachte wel altijd?
Hm, ik voel me vereerdquote:
Ja maar jij hebt bruine ogen/ Bruine ogen zijn altijdquote:
Oh ik dacht ik zeg iets liefs dan levert het vast geen vinkje opquote:Op zondag 7 december 2014 23:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je weet dat Fas nu een lijntje zet he.
En dat die Royke weer een vinkje oplevert
Weet je mijn oogkleur wel?quote:Op zondag 7 december 2014 23:04 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kijk eigenlijk nooit naar iemands ogen, weet ook van vrijwel niemand de oogkleur eigenlijk
Ik hoor net dat dat niet kan.quote:Op zondag 7 december 2014 23:05 schreef Moppert het volgende:
Ik heb heel veel fokkers ontmoetzonder te daten
Moet ik elke FOK'ker en FOK'kster bespringen?quote:Op zondag 7 december 2014 23:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar desondanks wel willen meeten. Ik vind dat apart.Ligt vast aan mij hoor.
Maar dat was dus niet vriendschappelijk?quote:Op zondag 7 december 2014 23:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt bruine ogen/ Bruine ogen zijn altijd
[..]
Oh ik dacht ik zeg iets liefs dan levert het vast geen vinkje open Samzz mag het wel
Ja, deal with itquote:Op zondag 7 december 2014 23:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt bruine ogen/ Bruine ogen zijn altijd
[..]
Oh ik dacht ik zeg iets liefs dan levert het vast geen vinkje open Samzz mag het wel
quote:Op zondag 7 december 2014 23:07 schreef Moppert het volgende:
oh shit.. dan heb ik dus zonder het te weten al die dames gemeet als een date?
Je ziet toch dat ik dan niet kan!quote:
Dat was gewoon bewondering. En nee.quote:Op zondag 7 december 2014 23:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar dat was dus niet vriendschappelijk?
Zullen we daten?
En waar is dat mijn probleem?quote:Op zondag 7 december 2014 23:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je ziet toch dat ik dan niet kan!
[..]
Dat was gewoon bewondering. En nee.
Ik wist wel dat we de regels overtreden hebben woensdagquote:Op zondag 7 december 2014 23:06 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Moet ik elke FOK'ker en FOK'kster bespringen?
quote:Op zondag 7 december 2014 23:07 schreef Moppert het volgende:
oh shit.. dan heb ik dus zonder het te weten al die dames gemeet als een date?
Nee, ben ook nooit zo bezig met oogkleur.quote:Op zondag 7 december 2014 23:04 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kijk eigenlijk nooit naar iemands ogen, weet ook van vrijwel niemand de oogkleur eigenlijk
Je wisselt berichten uit en hebt dus blijkbaar iets van een klik, anders spreek je niet af, en je bent beide single... tja.quote:Op zondag 7 december 2014 23:02 schreef aeque het volgende:
Waarom is dat apart? Is toch niet raar dat ik niet met die gedachte deze ontmoeting aanging? Waarom zou ik dat tijdens de ontmoeting dan alsnog wel doen?
Natuurlijk kijk je altijd hoe iemand is en eruit ziet maar dat wil nog niet zeggen dat die gedachte dan direct bovenkomt.
je bent een schatjequote:Op zondag 7 december 2014 23:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nergens? Jij bent nog jarig, vandaag mag alles. Zal morgen wel weer verder klagen.
quote:Op zondag 7 december 2014 23:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat was gewoon bewondering. En nee.
Ik heb helaas de foto niet hier.quote:Op zondag 7 december 2014 23:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee
Ik weet niet. ik heb altijd nachtmerries over ogen
Daarom kijk ik nooit denk ik.
Omdat jij haar besprong?quote:Op zondag 7 december 2014 23:08 schreef yats het volgende:
[..]
Ik wist wel dat we de regels overtreden hebben woensdag
Dat zijn wel de regels, ja.quote:Op zondag 7 december 2014 23:06 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Moet ik elke FOK'ker en FOK'kster bespringen?
Dat je je droomman ontmoet maar dat hij dan blauwe ogen heeft?quote:Op zondag 7 december 2014 23:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
En nachtmerries over ogen?
Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Natuurlijk is er klik, anders spreek je ook niet zo snel af. Maar dat kan in mijn ogen ook vriendschappelijk. En willen daten is nog altijd iets anders dan weten dat je niet aan het daten bent.quote:Op zondag 7 december 2014 23:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je wisselt berichten uit en hebt dus blijkbaar iets van een klik, anders spreek je niet af, en je bent beide single... tja.Maar je hebt gelijk dat er waarschijnlijk meer voor nodig is om iemand als date optie te zien.
Besef me net dat er wel users zijn geweest die ik in het verleden puur vriendschappelijk heb willen ontmoeten. Dan vond ik het gewoon boeiende/leuke personen, maar wist ik wel dat ik ze niet zou willen daten. Maar in de meeste van zulke gevallen zou ik geen louter vriendschappelijke intenties verwachten, nee.
niks mis met blauwe ogenquote:Op zondag 7 december 2014 23:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat je je droomman ontmoet maar dat hij dan blauwe ogen heeft?
Geen idee?
Gewoon, ogen die me van overal aanstarenquote:Op zondag 7 december 2014 23:10 schenreef Kaneelstokje het volgende:
En nachtmerries over ogen?
Wat moet ik me daarbij voorstellen?
En bij de derde afspraak moet je trouwen ofzo?quote:
Ik denk dat daar wel een duidelijk onderscheid in zit, met name door wat je vooraf bespreekt. Ik heb ook foksters gemeet die ik wel leuk/aardig vond, maar niet als date zou zien gewoon omdat we te verschillend zijn als persoon. En met andere foksters was er duidelijk wel sprake van een date.quote:Op zondag 7 december 2014 23:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je wisselt berichten uit en hebt dus blijkbaar iets van een klik, anders spreek je niet af, en je bent beide single... tja.Maar je hebt gelijk dat er waarschijnlijk meer voor nodig is om iemand als date optie te zien.
Besef me net dat er wel users zijn geweest die ik in het verleden puur vriendschappelijk heb willen ontmoeten. Dan vond ik het gewoon boeiende/leuke personen, maar wist ik wel dat ik ze niet zou willen daten. Maar in de meeste van zulke gevallen zou ik geen louter vriendschappelijke intenties verwachten, nee.
Stiekem welquote:
Nee, dan moet je al meteen een echtscheiding gaan aanvragen.quote:Op zondag 7 december 2014 23:12 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
En bij de derde afspraak moet je trouwen ofzo?
Is dat wat zij vertelde...quote:
Nee op fok zijn open relaties helemaal in. We delen elkaar.quote:Op zondag 7 december 2014 23:12 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
En bij de derde afspraak moet je trouwen ofzo?
Because of me?quote:Op zondag 7 december 2014 23:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
ik speculeerde maar, ik heb geen oognachtmerries.
Nja, misschien aankomende nacht nu.
Volgens een schema toch?quote:Op zondag 7 december 2014 23:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee op fok zijn open relaties helemaal in. We delen elkaar.
Wat lief.quote:Op zondag 7 december 2014 23:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee op fok zijn open relaties helemaal in. We delen elkaar.
Wie heeft het langste niet gedate?quote:
Pas je op? Is gelijk een date he.quote:Op zondag 7 december 2014 23:13 schreef yats het volgende:
[..]
Stiekem wel
p.s. Wanneer gaan we stappen?
Ik vroeg het tenminste netjes. Zie je, ben ik toch netter.quote:
Nee volgens mij nietquote:Op zondag 7 december 2014 23:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oei, kopie kwijt is een maand buitenspel toch?
Dat zal wel meevallenquote:
Volgens jou ben jij dat altijd.quote:
Dat wist ik vooraf alquote:Op zondag 7 december 2014 23:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik vroeg het tenminste netjes. Zie je, ben ik toch netter.
Dat meisje dat paaldanste.quote:Op zondag 7 december 2014 23:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb ook al lang niet meer gedate hoor.
Alleen maar vriendschappelijke ontmoetingen
Jij hebt vandaag nog gedate volgens de fokregels. Ik ben het ook niet (want woensdag). Dan gok ik toch Roy, Fax of Yvie. Kaneel heeft immers loka nog gemeet.quote:
Ik ben sceptisch, Roy.quote:Op zondag 7 december 2014 23:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat zeg ik, vriendschappelijke ontmoetingen
Dat je haar mocht bespringen?quote:
Ik volgens mij. Dubieuze eer.quote:Op zondag 7 december 2014 23:18 schreef yats het volgende:
[..]
Jij hebt vandaag nog gedate volgens de fokregels. Ik ben het ook niet (want woensdag). Dan gok ik toch Roy, Fax of Yvie. Kaneel heeft immers loka nog gemeet.
Ja maar ik zie de fokregels net als de bijbel, een verzinsel.quote:Op zondag 7 december 2014 23:18 schreef yats het volgende:
[..]
Jij hebt vandaag nog gedate volgens de fokregels. Ik ben het ook niet (want woensdag). Dan gok ik toch Roy, Fax of Yvie. Kaneel heeft immers loka nog gemeet.
quote:
Dat zou kunnen. Het zijn altijd de stillere mensenquote:
Ik ben niet bepaald stilquote:Op zondag 7 december 2014 23:20 schreef yats het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Het zijn altijd de stillere mensen
Zo origineel is deze tegenwoordig niet meer.quote:
Snap het niet.quote:
quote:
Nou voor mij nog wel.quote:Op zondag 7 december 2014 23:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Zo origineel is deze tegenwoordig niet meer.
Die is goedquote:
Of juist niet.quote:
Ik snap 'm al. Wat een vies grapje.quote:
Met de regelmaat waarin ze fokkers meet, waarschijnlijk welquote:
Oh snap.quote:Op zondag 7 december 2014 23:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met de regelmaat waarin ze fokkers meet, waarschijnlijk wel
huehuehue
haha neequote:Op zondag 7 december 2014 23:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat je aan me moest denken omdat randy vrouwenkleren draagt
Ik zou Sharon wel willen zijn *zucht*quote:Op zondag 7 december 2014 23:27 schreef Royco1 het volgende:
Wel jammer dat ze op de achtergrond de beat van California love gebruiken en niet die van Temptations.
Gemiste kans.
Volgens mij mag kaneel iemand niet.quote:Op zondag 7 december 2014 23:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met de regelmaat waarin ze fokkers meet, waarschijnlijk wel
huehuehue
Er zijn er 2 die ik niet mag en die posten hier niet. Wees gerustquote:
Goed te wetenquote:Op zondag 7 december 2014 23:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn er 2 die ik niet mag en die posten hier niet. Wees gerust
Volkomen terecht.quote:Op zondag 7 december 2014 23:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik zou Sharon wel willen zijn *zucht*
Sh*t zeg, had echt een crush op hem vroeger.
Nee, aan het begin van de discussie zei ik dat je best kunt afspreken zonder dat het een date is.quote:
Dan nog.quote:Op zondag 7 december 2014 23:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, aan het begin van de discussie zei ik dat je best kunt afspreken zonder dat het een date is.
Even mezelf uitsluiten.quote:Op zondag 7 december 2014 23:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:
Ik kan nog even.quote:Op zondag 7 december 2014 23:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ken ik 1 van de 2 goed?quote:Op zondag 7 december 2014 23:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Of ikquote:Op zondag 7 december 2014 23:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iemand heeft me een cadeautje gestuurd van mijn Amazon wishlist. Alleen staan er bij mij 6 adressen, omdat ik ook aan mensen gestuurd heb.
Hopelijk heeft die dan wel het goede adres gekozen.
Nouja, anders heeft Loka of Fera een cadeautje in de bus volgende week
Hoezo dat nou weerquote:
Wel tofquote:Op zondag 7 december 2014 23:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iemand heeft me een cadeautje gestuurd van mijn Amazon wishlist. Alleen staan er bij mij 6 adressen, omdat ik ook aan mensen gestuurd heb.
Ah ok, dat dacht ik al. Voorspelbaarquote:Op zondag 7 december 2014 23:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Godverdomme, schrik me dood.
[..]
Correct.
Of jij of Rokje, jaquote:
Ik zit heel dicht op het scherm (geen bril op) en ineens een felrode UI waar beweging inzit die verschijnt.quote:[..]
Hoezo dat nou weer
Wat is dit precies dan? Ik las eerder iets over /co/ of?quote:Op zondag 7 december 2014 23:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gevelerziteert.quote:
Had net onderweg naar huis heel veel zin in een wit wijntje, maar toch de fles maar dichtgelaten. Glaasje dubbelfris maar op en zo naar bed denk ikquote:Op zondag 7 december 2014 23:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dank je wel, en proost, neem er nog maar 1 van mij.
Ik noem geen naam en omschrijf het netjes toch?quote:
Ja, /co/ Secret Santa.quote:Op zondag 7 december 2014 23:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat is dit precies dan? Ik las eerder iets over /co/ of?
Wiens naam?quote:Op zondag 7 december 2014 23:37 schreef SiIk het volgende:
Het is dat sherlock niet werkt. Anders had ik diens naam nu even 5 keer gepost. Zo ben ik.
Oh wijn heb ik nog genoeg staan voor je. Weer eens teveel ingeslagen.quote:Op zondag 7 december 2014 23:37 schreef SiIk het volgende:
[..]
Had net onderweg naar huis heel veel zin in een wit wijntje, maar toch de fles maar dichtgelaten. Glaasje dubbelfris maar op en zo naar bed denk ik
Is het degene van wie ik niet meer mag fatshamen?quote:
Ik vermoed dat het met een T begint.quote:
Oh, kom je brengen?quote:Op zondag 7 december 2014 23:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh wijn heb ik nog genoeg staan voor je. Weer eens teveel ingeslagen.
Haha, ja wil ik best een keer komen brengen , maar ik mag niet meer rijden nu.quote:Op zondag 7 december 2014 23:39 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het met een T begint.
[..]
Oh, kom je brengen?
Is toch om de hoek
Wat schattig.quote:Op zondag 7 december 2014 23:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, /co/ Secret Santa.
Iedereen post zijn amazon wishlist en daarna gezelligheid. Mensen die tekeningen maken, mensen die elkaar cadeautjes geven. Mensen die dingen storytimen etc.
Nee, die is niet dik.quote:Op zondag 7 december 2014 23:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Is het degene van wie ik niet meer mag fatshamen?
Oh, zo.quote:Op zondag 7 december 2014 23:39 schreef SiIk het volgende:
[..]
[..]
Oh, kom je brengen?
Is toch om de hoek
Over mijzelf bedoelde ik dan he.quote:
Ik had vorig jaar best veel gegeven.quote:
Hahaquote:Op zondag 7 december 2014 23:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Haha, ja wil ik best een keer komen brengen , maar ik mag niet meer rijden nu.
Ik heb gewoon kennis.quote:Op zondag 7 december 2014 23:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh, zo.
Ja
Ik ben een open boek, zo blijkt.
Ik drink er wel 2 op ons beidequote:Op zondag 7 december 2014 23:41 schreef SiIk het volgende:
[..]
Haha
Drink er nog maar eentje op jezelf dan. Of op mij
[..]
Ik heb gewoon kennis. [ afbeelding ]
Gezellig leefquote:Op zondag 7 december 2014 23:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He bby.
Hoe was de Arnhem leef?
Trusten Thijs!quote:Op zondag 7 december 2014 23:40 schreef El_Thijs het volgende:
Mensen, ik ga het jullie wensen. En daarmee bedoel ik een goede nacht. Welterusten
Die met de T is nummer 1, wie is nummer 2?quote:Op zondag 7 december 2014 23:39 schreef SiIk het volgende:
[..]
[..]
Oh, kom je brengen?
Is toch om de hoek
Daar zou ik even over na moeten denken. Maar eigenlijk vind ik het niet boeiend genoeg om over na te denken.quote:Op zondag 7 december 2014 23:43 schreef yats het volgende:
[..]
Die met de T is nummer 1, wie is nummer 2?
Mooi mooiquote:Op zondag 7 december 2014 23:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gezellig leef
Ook cadeauleef afgelopen vrijdag
Publiek geheim tochquote:Op zondag 7 december 2014 23:41 schreef SiIk het volgende:
[..]
Haha
Drink er nog maar eentje op jezelf dan. Of op mij
[..]
Ik heb gewoon kennis. [ afbeelding ]
Over kennis gesproken. Heb jij toevallig het boek Veterinary Epidemiology?
Nee, Thrusfield.quote:Op zondag 7 december 2014 23:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Publiek geheim toch
Van Houe en Ersboll?
Eten.quote:Op zondag 7 december 2014 23:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mooi mooiWat leuks gekregen?
Ik moet je even wat perikelen delen, ben je nog even wakker?
[..]
Publiek geheim toch
Van Houe en Ersboll?
3de editie ja, pin me niet vast op t aantal pagina's.quote:
Hahaha, nee. Ik heb een hele hoop bizarre boeken in huis, zoals het Corpus Iuris Civilis.quote:Op zondag 7 december 2014 23:53 schreef SiIk het volgende:
[..]
3de editie ja, pin me niet vast op t aantal pagina's.
Je gaat me toch niet vertellen dat je die in huis hebt hè?Dan ga ik huilen
Haha, ik dacht al, dat zou wat zijn. Maar het had gekund natuurlijk.quote:Op zondag 7 december 2014 23:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hahaha, nee. Ik heb een hele hoop bizarre boeken in huis, zoals het Corpus Iuris Civilis.
Maar die van jou heb ik wel als pfd. Is dat goed genoeg?
Ik heb het wel eens doorgenomen, maar ik hoopte op iets met plaatjes van zieke dieren ofzo.quote:Op zondag 7 december 2014 23:55 schreef SiIk het volgende:
[..]
Haha, ik dacht al, dat zou wat zijn. Maar het had gekund natuurlijk.
De pdf heb ik, maar tnx
Voor huidig vak waar ik komende week tentamen van hebquote:Op maandag 8 december 2014 00:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens doorgenomen, maar ik hoopte op iets met plaatjes van zieke dieren ofzo.
Niet een hoop wiskundige dingen en muren van tekst.
Ik zie dat het boek vrij prijzig is. Verplicht voor volgend vak?
Dan sowieso printen toch, die 50 pagina's printen kost ook bijna niets.quote:Op maandag 8 december 2014 00:01 schreef SiIk het volgende:
[..]
Voor huidig vak waar ik komende week tentamen van heb
En 2de hands is er echt onmogelijk aan te komen.
Is een open boek tentamen, dus dat maakt t een beetje onhandig. Maar ik ga maar gewoon de 50 pagina's ofzo die we gebruiken uitprinten en meenemen. Dat mocht ook zeiden ze.
Dat is altijd mooi meegenomenquote:Op maandag 8 december 2014 00:04 schreef Fylax het volgende:
Hoi schatjes.
Ik krijg steeds meer het gevoel dat m'n crush mij ook leuk begint te vinden enzo.![]()
![]()
![]()
Scheelt weer chloroformquote:Op maandag 8 december 2014 00:04 schreef Fylax het volgende:
Hoi schatjes.
Ik krijg steeds meer het gevoel dat m'n crush mij ook leuk begint te vinden enzo.![]()
![]()
![]()
Klopt, valt wel mee. maar gewoon een boek hebben is wel zo handig natuurlijk. Maar had me er ondertussen al wel een beetje bij neergelegd dat ik dat kon gaan vergetenquote:Op maandag 8 december 2014 00:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan sowieso printen toch, die 50 pagina's printen kost ook bijna niets.
Dat vond ik altijd zo kut, dat je boeken van 100 euro moet kopen waar je dan 2 hoofdstukken uit behandeltquote:Op maandag 8 december 2014 00:01 schreef SiIk het volgende:
[..]
Voor huidig vak waar ik komende week tentamen van heb
En 2de hands is er echt onmogelijk aan te komen.
Is een open boek tentamen, dus dat maakt t een beetje onhandig. Maar ik ga maar gewoon de 50 pagina's ofzo die we gebruiken uitprinten en meenemen. Dat mocht ook zeiden ze.
Zelf vind ik printen altijd wel fijn, als je dan enkelzijdig afdrukt passen je aantekeningen ernaast.quote:Op maandag 8 december 2014 00:06 schreef SiIk het volgende:
[..]
Klopt, valt wel mee. maar gewoon een boek hebben is wel zo handig natuurlijk. Maar had me er ondertussen al wel een beetje bij neergelegd dat ik dat kon gaan vergeten
Yep. Dus daar begin ik ook gewoon niet aan. Ik leen alles of koop het tweedehands en verkoop het weer door. Anders wordt studeren al helemaal onbetaalbaar.quote:Op maandag 8 december 2014 00:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat vond ik altijd zo kut, dat je boeken van 100 euro moet kopen waar je dan 2 hoofdstukken uit behandelt
Je kunt het onder iemands neus houden als ze iets niet willen en dan protesteren ze ineens niet meerquote:
Het duurde 2 maanden voordat mijn onderzoek goed gekeurd was (laatste ding dat ik moest doen) en ik probeer nu al weken mensen te vinden voor dat onderzoek. Alleen wil niemand meedoen.quote:Op maandag 8 december 2014 00:08 schreef SiIk het volgende:
[..]
Yep. Dus daar begin ik ook gewoon niet aan. Ik leen alles of koop het tweedehands en verkoop het weer door. Anders wordt studeren al helemaal onbetaalbaar.
Ben jij nu al eens helemaal afgestudeerd enzo?
Ik vind het leuk om die boeken te hebben en te verzamelen, dure grap welquote:Op maandag 8 december 2014 00:08 schreef SiIk het volgende:
[..]
Yep. Dus daar begin ik ook gewoon niet aan. Ik leen alles of koop het tweedehands en verkoop het weer door. Anders wordt studeren al helemaal onbetaalbaar.
Ben jij nu al eens helemaal afgestudeerd enzo?
HAHAHAHHA OHquote:Op maandag 8 december 2014 00:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je kunt het onder iemands neus houden als ze iets niet willen en dan protesteren ze ineens niet meer
Wat ga je onderzoeken dan?quote:Op maandag 8 december 2014 00:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het duurde 2 maanden voordat mijn onderzoek goed gekeurd was (laatste ding dat ik moest doen) en ik probeer nu al weken mensen te vinden voor dat onderzoek. Alleen wil niemand meedoen.
Dus: nog niet.
Maar als ik die mensen eenmaal heb, is het vrij snel klaar.
Haha, ergens wel een beetje herkenbaar. Heb ook een kast vol leesboeken, en er zijn veel studieboeken die ik best zou willen hebben. Vind t ook tof als ik dat soort idngen bij Kaneel in de kast zie staan bijvoorbeeld.quote:Op maandag 8 december 2014 00:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om die boeken te hebben en te verzamelen, dure grap wel
En dan vaak alsnog het ebook uitprinten om handiger te kunnen leren
Herkenbaar inderdaad. Je moet niet proberen zelf ook maar 1 minuut na een deadline iets in te leveren als student. Wat dat betreft zijn zowel hogescholen als universiteiten zo hypocriet als maar zijn kan.quote:Op maandag 8 december 2014 00:14 schreef SiIk het volgende:
[..]
Wat ga je onderzoeken dan?
Wel balen dat dat goedkeuren zo lang duurde. Is soms echt vermoeiend dat ze altijd alles van ons optijd verwachten, maar op een docent mag je altijd een eeuw wachten.
[..]
Haha, ergens wel een beetje herkenbaar. Heb ook een kast vol leesboeken, en er zijn veel studieboeken die ik best zou willen hebben. Vind t ook tof als ik dat soort idngen bij Kaneel in de kast zie staan bijvoorbeeld.
Maar realistisch gezien kan ik het gewoon niet betalen, en kijk ik er toch (praktisch) nooit meer in. Dusja, tot nu toe maar een beetje aan het afhouden.
De boeken van mn master/specialisatie hou ik dan misschien wel ofzo.
Mwah, in mijn ervaring valt er meestal nog best met ze te praten.quote:Op maandag 8 december 2014 00:19 schreef yats het volgende:
[..]
Herkenbaar inderdaad. Je moet niet proberen zelf ook maar 1 minuut na een deadline iets in te leveren als student. Wat dat betreft zijn zowel hogescholen als universiteiten zo hypocriet als maar zijn kan.
Het gebruik van spellen in het onderwijs. Daarvoor heb ik docenten nodig, maar de meesten reageren niet eens.quote:Op maandag 8 december 2014 00:14 schreef SiIk het volgende:
[..]
Wat ga je onderzoeken dan?
Wel balen dat dat goedkeuren zo lang duurde. Is soms echt vermoeiend dat ze altijd alles van ons optijd verwachten, maar op een docent mag je altijd een eeuw wachten.
[..]
Haha, ergens wel een beetje herkenbaar. Heb ook een kast vol leesboeken, en er zijn veel studieboeken die ik best zou willen hebben. Vind t ook tof als ik dat soort idngen bij Kaneel in de kast zie staan bijvoorbeeld.
Maar realistisch gezien kan ik het gewoon niet betalen, en kijk ik er toch (praktisch) nooit meer in. Dusja, tot nu toe maar een beetje aan het afhouden.
De boeken van mn master/specialisatie hou ik dan misschien wel ofzo.
Jammerquote:Op maandag 8 december 2014 01:28 schreef Inolvidable het volgende:
Ik ga maar eens vroeg slapen vandaag.
quote:Op maandag 8 december 2014 01:28 schreef Inolvidable het volgende:
Ik ga maar eens vroeg slapen vandaag.
Sorry Toto.quote:
Byebye!quote:
Ik blijf wel bij jequote:Op maandag 8 december 2014 01:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Laat me maar alleen achter, inolvi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben er nog wel eventjes denk ik. Half twee is toch geen tijd om te slapen.quote:Op maandag 8 december 2014 01:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Laat me maar alleen achter, inolvi.
quote:Op maandag 8 december 2014 01:31 schreef CrashO het volgende:
[..]
Ik blijf wel bij je
Jezus, wat een kutavatar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 9 juli 2015 14:53 schreef Yvie_lu: Gelukkig. Paniek om niks :)
Op donderdag 9 juli 2015 14:57 schreef HeatWave: Deze post is universeel toepasbaar bij haar B-).
Op woensdag 8 juli 2015 15:09 schreef El_Thijs:"Inolvidable. Staat voor duidelijkheid en directheid."
Inderdaad. Veel te vroeg. Blijf maarquote:Op maandag 8 december 2014 01:34 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik ben er nog wel eventjes denk ik. Half twee is toch geen tijd om te slapen.
[..]
Jezus, wat een kutavatar.
Krijg er een beetje hoofdpijn van.quote:
quote:Op maandag 8 december 2014 01:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Inderdaad. Veel te vroeg. Blijf maar
Vooruit. Fixed itquote:Op maandag 8 december 2014 01:42 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Krijg er een beetje hoofdpijn van.
Dankje.quote:
Fok het.quote:Op maandag 8 december 2014 01:42 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Krijg er een beetje hoofdpijn van.
[..]
Precies.quote:
Dag Toto. Was weer een leuk Whatsappgesprek, leuke dickpics. Doei.quote:
ik wil ook met jou appenquote:Op maandag 8 december 2014 02:44 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dag Toto. Was weer een leuk Whatsappgesprek, leuke dickpics. Doei.
Hahaha. Was leuk ja. Met je exquote:Op maandag 8 december 2014 02:44 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dag Toto. Was weer een leuk Whatsappgesprek, leuke dickpics. Doei.
En dan hopen dat je niet halverwege de nacht wakker wordtquote:Op maandag 8 december 2014 06:51 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen. Waarom sta ik moe op, zelfs als ik echt goed heb geslapen
? Vanavond maar eens extreem vroeg naar bed.
Heb je het nu nog over chloroform?quote:Op maandag 8 december 2014 00:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je kunt het onder iemands neus houden als ze iets niet willen en dan protesteren ze ineens niet meer
Ik word altijd wakker 's nachts.quote:Op maandag 8 december 2014 06:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
En dan hopen dat je niet halverwege de nacht wakker wordt
Never change a winning tactic!quote:Op maandag 8 december 2014 08:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Does this rag smell strange to you?'
Had ik gisteren wel kunnen gebruiken.quote:Op maandag 8 december 2014 09:12 schreef Californium het volgende:
Voor wie moet ik wat chloroform regelen dus?
Gewoon bedwelmen met scheetjes.quote:Op maandag 8 december 2014 09:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Had ik gisteren wel kunnen gebruiken.![]()
De klok liegt.quote:Op maandag 8 december 2014 09:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Never change a winning tactic!
Het voelt echt heel vroeg maar de klok zegt dat het wel meevalt helaas.
Heeft niet gewerkt. Heb je nog tips voor de volgende keer art? Anders moet ik als laatste redmiddel het choken gaan toepassen.quote:Op maandag 8 december 2014 09:23 schreef artelligence het volgende:
[..]
Gewoon bedwelmen met scheetjes.
Brrrr chokenquote:Op maandag 8 december 2014 09:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Heeft niet gewerkt. Heb je nog tips voor de volgende keer art? Anders moet ik als laatste redmiddel het choken gaan toepassen.
Doe jij alleen in de slaapkamer toch?quote:
Good stuffquote:Op maandag 8 december 2014 10:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Doe jij alleen in de slaapkamer toch?
Noem je mij nou een balhaar?quote:Op maandag 8 december 2014 10:24 schreef Jelia het volgende:
Morning bitches en balharen!
Iedereen weer lekker actief irl/online 😜
Wanneer kom je langs?quote:
Tuig van de richel allessssssquote:Op maandag 8 december 2014 10:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Noem je mij nou een balhaar?
[..]
Wanneer kom je langs?
Vooruit dan maarquote:
Nopequote:Op maandag 8 december 2014 10:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Doe jij alleen in de slaapkamer toch?
Op tijd naar binnen want het ging slechter worden dacht ikquote:Op maandag 8 december 2014 10:49 schreef Lokasenna het volgende:
Blauwe lucht hier, lekker chillen op het balkon.
quote:Op maandag 8 december 2014 10:49 schreef Lokasenna het volgende:
Blauwe lucht hier, lekker chillen op het balkon.
Ik ook. Eigenlijk.quote:
Ai, dat is een pijnlijk puntquote:Op maandag 8 december 2014 11:00 schreef S15 het volgende:
Yats, je zal het vast al gezegd hebben, maar ik heb het niet gelezen, hoe was je date?
ik probeer al vanaf het begin van het schooljaar lid te worden van de ouderraad...quote:Op maandag 8 december 2014 11:00 schreef yats het volgende:
Grrr, nog steeds geen antwoord van de universiteit over mijn afstudeerverzoek. En in de tussentijd wel nog even snel geld bij mij afschrijven. Logica...
Daarom date ik manlets.quote:
Ik heb geen zin om het nog eens te vertellen, maar nee, ik denk niet dat het wat word. Ondanks dat het steeds erg leuk is met zijn tweeën en de tijd voorbij vliegt.quote:Op maandag 8 december 2014 11:03 schreef S15 het volgende:
[..]
Ai, sorry man. Niet geworden wat je er van verwacht had?
Jammer man. Op naar de volgendequote:Op maandag 8 december 2014 11:08 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om het nog eens te vertellen, maar nee, ik denk niet dat het wat word. Ondanks dat het steeds erg leuk is met zijn tweeën en de tijd voorbij vliegt.
Ik heb mijn afstudeerverzoek bijna een maand geleden ingediend. Vrijdag werd er weer 1700 euro bij me afgeschreven,dat heb ik gestorneerd maar vandaag is het weer afgeschreven. Ja dag, ik ga niet betalen voor een periode die ik alleen maar ingeschreven ben omdat zij hun werk niet doen.quote:Op maandag 8 december 2014 11:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik probeer al vanaf het begin van het schooljaar lid te worden van de ouderraad...
Er wordt gewoon totaal niet gereageerd op mailtjes![]()
![]()
![]()
Hoe lang ben jij ermee bezig?
Ik droomde gisteren dat ik 119 kilo woog. Ik huilde.quote:Op maandag 8 december 2014 11:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien moet ik ook meer naar chubby's kijken
Ik droomde laatst dat ik een tienermoeder was, het lijkt altijd zo echt in een droomquote:Op maandag 8 december 2014 11:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik droomde gisteren dat ik 119 kilo woog. Ik huilde.
Been there done that.quote:Op maandag 8 december 2014 11:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Kleine vrouwen zijn vaak juist cute voor mannen.quote:Op maandag 8 december 2014 11:11 schreef Lokasenna het volgende:
Gelukkig maakt het als vrouw niet uit dat je een dwergje bent
quote:Op maandag 8 december 2014 11:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Mannen doen nooit zo moeilijkquote:Op maandag 8 december 2014 11:11 schreef Lokasenna het volgende:
Gelukkig maakt het als vrouw niet uit dat je een dwergje bent
Sommige wel hoor. Puntige knieen enzo.quote:Op maandag 8 december 2014 11:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik droomde eergisteren dat ik iemand aan het verleiden was en toen mijn hand richting de broek ging, werd er gezegd: Nee, je bent te makkelijk.
Afgewezen en geslutshamed in mijn eigen droom
[..]
Mannen doen nooit zo moeilijk
O, dat droomde ik vroeger heel vaak. Dat ik zwanger was geworden en het mijn moeder moest vertellen. Zelfs een deel van de bevalling eens gedroomd. Freaky shit.quote:Op maandag 8 december 2014 11:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik droomde laatst dat ik een tienermoeder was, het lijkt altijd zo echt in een droom
Ohja. Bahquote:Op maandag 8 december 2014 11:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sommige wel hoor. Puntige knieen enzo.
woooootttttquote:Op maandag 8 december 2014 11:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest hier gisteravond zo hard om lachen
Je slutshamed jezelf waarschijnlijk. Onterecht overigens.quote:Op maandag 8 december 2014 11:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik droomde eergisteren dat ik iemand aan het verleiden was en toen mijn hand richting de broek ging, werd er gezegd: Nee, je bent te makkelijk.
Afgewezen en geslutshamed in mijn eigen droom
[..]
Mannen doen nooit zo moeilijk
Zulke nasty dromen jaquote:Op maandag 8 december 2014 11:14 schreef Fera het volgende:
[..]
O, dat droomde ik vroeger heel vaak. Dat ik zwanger was geworden en het mijn moeder moest vertellen. Zelfs een deel van de bevalling eens gedroomd. Freaky shit.
Laat ik het zo zeggen: ik zie de correlatie tussen bdsm gerelateerde zaken (of roddels over mijn privéleven an sich) en het versieren cq. bedwelmen van jouw vrouwelijke slachtoffers niet. Please, enlighten me.quote:
das wel belachelijk ja..quote:Op maandag 8 december 2014 11:10 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb mijn afstudeerverzoek bijna een maand geleden ingediend. Vrijdag werd er weer 1700 euro bij me afgeschreven,dat heb ik gestorneerd maar vandaag is het weer afgeschreven. Ja dag, ik ga niet betalen voor een periode die ik alleen maar ingeschreven ben omdat zij hun werk niet doen.
Die "ask you dad". Dodelijk.quote:
Misschien wel, ja.quote:Op maandag 8 december 2014 11:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Je slutshamed jezelf waarschijnlijk. Onterecht overigens.
"rape"quote:Op maandag 8 december 2014 11:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ]
100 miljoen haaien per jaar?Elke seconden worden gemiddeld 4.3 babies geboren. Dat is per jaar 5.6 miljoen. Zeg rond het af naar 6 miljoen.
Wat een fucking feministen bullshit
Alleen van mijn stagebegeleidster. Dat ze er achteraan zou gaan en ik vorige week iets zo horen. Right...quote:Op maandag 8 december 2014 11:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
das wel belachelijk ja..
Maar helemaal geen reactie gehad dus?
wat hebben die babies hiermee te maken?quote:Op maandag 8 december 2014 11:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ]
100 miljoen haaien per jaar?Elke seconden worden gemiddeld 4.3 babies geboren. Dat is per jaar 5.6 miljoen. Zeg rond het af naar 6 miljoen.
Waarom, ik vind het best erg dat 1 op de 6 vrouwen verkracht zou worden in haar leven. Ik ben wel benieuwd of dat cijfer enigszins betrouwbaar is.quote:Op maandag 8 december 2014 11:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ]
irritant he.quote:Op maandag 8 december 2014 11:23 schreef yats het volgende:
[..]
Alleen van mijn stagebegeleidster. Dat ze er achteraan zou gaan en ik vorige week iets zo horen. Right...
Omdat de feministe met dat bericht oproept tot het massaal vermoorden van mannen.quote:Op maandag 8 december 2014 11:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom, ik vind het best erg dat 1 op de 6 vrouwen verkracht zou worden in haar leven. Ik ben wel benieuwd of dat cijfer enigszins betrouwbaar is.
dat klinkt wel redelijk. Een op de 8 heb ik ook wel eens gehoord, en een op de 4. Het aantal ligt iig vrij hoog.quote:Op maandag 8 december 2014 11:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom, ik vind het best erg dat 1 op de 6 vrouwen verkracht zou worden in haar leven. Ik ben wel benieuwd of dat cijfer enigszins betrouwbaar is.
Seriously art? Geloof je nu echt dat ik serieus ben?quote:Op maandag 8 december 2014 11:19 schreef artelligence het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: ik zie de correlatie tussen bdsm gerelateerde zaken (of roddels over mijn privéleven an sich) en het versieren cq. bedwelmen van jouw vrouwelijke slachtoffers niet. Please, enlighten me.
http://en.wikipedia.org/wiki/Cullingquote:Op maandag 8 december 2014 11:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
oh culling ipv killing. Wat is dat?
Goeiemorgen
Behoorlijk irritant.quote:Op maandag 8 december 2014 11:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
irritant he.
Ik kreeg 1 reactie dat ze me in zouden schrijven voor een informatiebijeenkomst. In heel mijn mail stond geen woord over een informatiebijeenkomst.
Mwah, ik verwacht eigenlijk dat de bedoeling van dat bericht eerder een erg lompe onderbuikversie is van de wens om mannen die schuldig zijn aan verkrachting hard aan te pakken.quote:Op maandag 8 december 2014 11:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat de feministe met dat bericht oproept tot het massaal vermoorden van mannen.
En nee, dat is geen betrouwbaar cijfer. Het is praktisch onmogelijk om aan een betrouwbaar cijfer te komen door de verschillende wetgevingen. Daarnaast heb je ook vrouwen die geen aangifte durven te doen en vrouwen die valse aangifte doen.
Een betrouwbaar cijfer is onmogelijk.
quote:Op maandag 8 december 2014 11:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat klinkt wel redelijk. Een op de 8 heb ik ook wel eens gehoord, en een op de 4. Het aantal ligt iig vrij hoog.
ik ben bij die bijeenkomst geweest en heb daar nog iemand gesproken van de ouderraad, die zei dat er contact met me opgenomen zou wordenquote:Op maandag 8 december 2014 11:30 schreef yats het volgende:
[..]
Behoorlijk irritant.
Heb je nog iets over die informatiebijeenkomst gehoord of was dat gewoon een soort smoes? Je zou denken dat ze staan te springen om actieve ouders. Dat doen ze bij de school waar de kinderen van mijn middelste zusje zitten in ieder geval wel.
Ik mis alleen de nuance dat het in bepaalde landen eerder plaats gebeurd. Neemt niet weg dat het belachelijk is.quote:Op maandag 8 december 2014 11:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat klinkt wel redelijk. Een op de 8 heb ik ook wel eens gehoord, en een op de 4. Het aantal ligt iig vrij hoog.
Ik geloof het ook wel.quote:Op maandag 8 december 2014 11:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Afrikaquote:Op maandag 8 december 2014 11:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik geloof het ook wel.
In bepaalde landen zal dat aantal nog veel hoger liggen.
ze doden soms haaien die iemand aangevallen hebben. Net als leeuwen of tijgers die eerder mensen hebben aangevallen, denken ze wellicht dat ze gevaarlijker zijn?quote:Op maandag 8 december 2014 11:37 schreef Lokasenna het volgende:
Worden er echt haaien gedood om aanvallen te voorkomen? Lijkt me vrij zinloos namelijk.
Inderdaad, zijn meer vrouwen dan kerken, dus komt vast goedquote:Op maandag 8 december 2014 11:38 schreef Jelia het volgende:
Yats,
Was niet stappen. Ga sowieso nooit op zaterdagen. Meestal donderdags/vrijdags.
Kut van je date. Next!
Op sommige plekken, ja. Zoals Australië.quote:Op maandag 8 december 2014 11:37 schreef Lokasenna het volgende:
Worden er echt haaien gedood om aanvallen te voorkomen? Lijkt me vrij zinloos namelijk.
En Zweden ookquote:Op maandag 8 december 2014 11:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is geen land, maar inderdaad.
verreweg de meeste verkrachtingen zijn bekenden.quote:Op maandag 8 december 2014 11:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Als je nagaat dat niet elke verkrachting een gewelddadige man-komt-uit-de-bosjes-en-sleurt-vrouw-van-fiets is, dan wordt het ook aannemelijker. Denk aan verkrachting binnen huwelijken, of tijdens dates. Niet dat het daarom minder erg is.
quote:Op maandag 8 december 2014 11:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
verreweg de meeste verkrachtingen zijn bekenden.
Ja dat is logisch, dat dat gebeurt. Maar 100.000 per jaar? Dat is veel.quote:Op maandag 8 december 2014 11:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ze doden soms haaien die iemand aangevallen hebben. Net als leeuwen of tijgers die eerder mensen hebben aangevallen, denken ze wellicht dat ze gevaarlijker zijn?
De donderdagen zijn vaak leuker dan de zaterdagen,dus ik geef je geen ongelijk. Hoe de vrijdagen zijn weet ik eigenlijk niet, ik haak meestal af na de vrijdagmiddagborrel en ga liever naar Nijmegen op vrijdagavond (schandalig als Arnhemmer, i knowquote:Op maandag 8 december 2014 11:38 schreef Jelia het volgende:
Yats,
Was niet stappen. Ga sowieso nooit op zaterdagen. Meestal donderdags/vrijdags.
Kut van je date. Next!
dat is ook gewoon gelul.quote:Op maandag 8 december 2014 11:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja dat is logisch, dat dat gebeurt. Maar 100.000 per jaar? Dat is veel.
Om te vergelijken wat voor een absurd uit de lucht gegrepen getal het isquote:Op maandag 8 december 2014 11:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat hebben die babies hiermee te maken?
Ik weet niet hoeveel. De IJslanders doden er een paar.quote:Op maandag 8 december 2014 11:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat is ook gewoon gelul.
Er worden wel n hoop haaien gedood ook om te eten meen ik.
Haaienvinnensoepquote:Op maandag 8 december 2014 11:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat is ook gewoon gelul.
Er worden wel n hoop haaien gedood ook om te eten meen ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |