En dan hopen dat je niet halverwege de nacht wakker wordtquote:Op maandag 8 december 2014 06:51 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen. Waarom sta ik moe op, zelfs als ik echt goed heb geslapen
? Vanavond maar eens extreem vroeg naar bed.
Heb je het nu nog over chloroform?quote:Op maandag 8 december 2014 00:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je kunt het onder iemands neus houden als ze iets niet willen en dan protesteren ze ineens niet meer
Ik word altijd wakker 's nachts.quote:Op maandag 8 december 2014 06:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
En dan hopen dat je niet halverwege de nacht wakker wordt
Never change a winning tactic!quote:Op maandag 8 december 2014 08:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Does this rag smell strange to you?'
Had ik gisteren wel kunnen gebruiken.quote:Op maandag 8 december 2014 09:12 schreef Californium het volgende:
Voor wie moet ik wat chloroform regelen dus?
Gewoon bedwelmen met scheetjes.quote:Op maandag 8 december 2014 09:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Had ik gisteren wel kunnen gebruiken.![]()
De klok liegt.quote:Op maandag 8 december 2014 09:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Never change a winning tactic!
Het voelt echt heel vroeg maar de klok zegt dat het wel meevalt helaas.
Heeft niet gewerkt. Heb je nog tips voor de volgende keer art? Anders moet ik als laatste redmiddel het choken gaan toepassen.quote:Op maandag 8 december 2014 09:23 schreef artelligence het volgende:
[..]
Gewoon bedwelmen met scheetjes.
Brrrr chokenquote:Op maandag 8 december 2014 09:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Heeft niet gewerkt. Heb je nog tips voor de volgende keer art? Anders moet ik als laatste redmiddel het choken gaan toepassen.
Doe jij alleen in de slaapkamer toch?quote:
Good stuffquote:Op maandag 8 december 2014 10:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Doe jij alleen in de slaapkamer toch?
Noem je mij nou een balhaar?quote:Op maandag 8 december 2014 10:24 schreef Jelia het volgende:
Morning bitches en balharen!
Iedereen weer lekker actief irl/online 😜
Wanneer kom je langs?quote:
Tuig van de richel allessssssquote:Op maandag 8 december 2014 10:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Noem je mij nou een balhaar?
[..]
Wanneer kom je langs?
Vooruit dan maarquote:
Nopequote:Op maandag 8 december 2014 10:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Doe jij alleen in de slaapkamer toch?
Op tijd naar binnen want het ging slechter worden dacht ikquote:Op maandag 8 december 2014 10:49 schreef Lokasenna het volgende:
Blauwe lucht hier, lekker chillen op het balkon.
quote:Op maandag 8 december 2014 10:49 schreef Lokasenna het volgende:
Blauwe lucht hier, lekker chillen op het balkon.
Ik ook. Eigenlijk.quote:
Ai, dat is een pijnlijk puntquote:Op maandag 8 december 2014 11:00 schreef S15 het volgende:
Yats, je zal het vast al gezegd hebben, maar ik heb het niet gelezen, hoe was je date?
ik probeer al vanaf het begin van het schooljaar lid te worden van de ouderraad...quote:Op maandag 8 december 2014 11:00 schreef yats het volgende:
Grrr, nog steeds geen antwoord van de universiteit over mijn afstudeerverzoek. En in de tussentijd wel nog even snel geld bij mij afschrijven. Logica...
Daarom date ik manlets.quote:
Ik heb geen zin om het nog eens te vertellen, maar nee, ik denk niet dat het wat word. Ondanks dat het steeds erg leuk is met zijn tweeën en de tijd voorbij vliegt.quote:Op maandag 8 december 2014 11:03 schreef S15 het volgende:
[..]
Ai, sorry man. Niet geworden wat je er van verwacht had?
Jammer man. Op naar de volgendequote:Op maandag 8 december 2014 11:08 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om het nog eens te vertellen, maar nee, ik denk niet dat het wat word. Ondanks dat het steeds erg leuk is met zijn tweeën en de tijd voorbij vliegt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |