En dan hopen dat je niet halverwege de nacht wakker wordtquote:Op maandag 8 december 2014 06:51 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen. Waarom sta ik moe op, zelfs als ik echt goed heb geslapen
? Vanavond maar eens extreem vroeg naar bed.
Heb je het nu nog over chloroform?quote:Op maandag 8 december 2014 00:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je kunt het onder iemands neus houden als ze iets niet willen en dan protesteren ze ineens niet meer
Ik word altijd wakker 's nachts.quote:Op maandag 8 december 2014 06:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
En dan hopen dat je niet halverwege de nacht wakker wordt
Never change a winning tactic!quote:Op maandag 8 december 2014 08:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Does this rag smell strange to you?'
Had ik gisteren wel kunnen gebruiken.quote:Op maandag 8 december 2014 09:12 schreef Californium het volgende:
Voor wie moet ik wat chloroform regelen dus?
Gewoon bedwelmen met scheetjes.quote:Op maandag 8 december 2014 09:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Had ik gisteren wel kunnen gebruiken.![]()
De klok liegt.quote:Op maandag 8 december 2014 09:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Never change a winning tactic!
Het voelt echt heel vroeg maar de klok zegt dat het wel meevalt helaas.
Heeft niet gewerkt. Heb je nog tips voor de volgende keer art? Anders moet ik als laatste redmiddel het choken gaan toepassen.quote:Op maandag 8 december 2014 09:23 schreef artelligence het volgende:
[..]
Gewoon bedwelmen met scheetjes.
Brrrr chokenquote:Op maandag 8 december 2014 09:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Heeft niet gewerkt. Heb je nog tips voor de volgende keer art? Anders moet ik als laatste redmiddel het choken gaan toepassen.
Doe jij alleen in de slaapkamer toch?quote:
Good stuffquote:Op maandag 8 december 2014 10:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Doe jij alleen in de slaapkamer toch?
Noem je mij nou een balhaar?quote:Op maandag 8 december 2014 10:24 schreef Jelia het volgende:
Morning bitches en balharen!
Iedereen weer lekker actief irl/online 😜
Wanneer kom je langs?quote:
Tuig van de richel allessssssquote:Op maandag 8 december 2014 10:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Noem je mij nou een balhaar?
[..]
Wanneer kom je langs?
Vooruit dan maarquote:
Nopequote:Op maandag 8 december 2014 10:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Doe jij alleen in de slaapkamer toch?
Op tijd naar binnen want het ging slechter worden dacht ikquote:Op maandag 8 december 2014 10:49 schreef Lokasenna het volgende:
Blauwe lucht hier, lekker chillen op het balkon.
quote:Op maandag 8 december 2014 10:49 schreef Lokasenna het volgende:
Blauwe lucht hier, lekker chillen op het balkon.
Ik ook. Eigenlijk.quote:
Ai, dat is een pijnlijk puntquote:Op maandag 8 december 2014 11:00 schreef S15 het volgende:
Yats, je zal het vast al gezegd hebben, maar ik heb het niet gelezen, hoe was je date?
ik probeer al vanaf het begin van het schooljaar lid te worden van de ouderraad...quote:Op maandag 8 december 2014 11:00 schreef yats het volgende:
Grrr, nog steeds geen antwoord van de universiteit over mijn afstudeerverzoek. En in de tussentijd wel nog even snel geld bij mij afschrijven. Logica...
Daarom date ik manlets.quote:
Ik heb geen zin om het nog eens te vertellen, maar nee, ik denk niet dat het wat word. Ondanks dat het steeds erg leuk is met zijn tweeën en de tijd voorbij vliegt.quote:Op maandag 8 december 2014 11:03 schreef S15 het volgende:
[..]
Ai, sorry man. Niet geworden wat je er van verwacht had?
Jammer man. Op naar de volgendequote:Op maandag 8 december 2014 11:08 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om het nog eens te vertellen, maar nee, ik denk niet dat het wat word. Ondanks dat het steeds erg leuk is met zijn tweeën en de tijd voorbij vliegt.
Ik heb mijn afstudeerverzoek bijna een maand geleden ingediend. Vrijdag werd er weer 1700 euro bij me afgeschreven,dat heb ik gestorneerd maar vandaag is het weer afgeschreven. Ja dag, ik ga niet betalen voor een periode die ik alleen maar ingeschreven ben omdat zij hun werk niet doen.quote:Op maandag 8 december 2014 11:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik probeer al vanaf het begin van het schooljaar lid te worden van de ouderraad...
Er wordt gewoon totaal niet gereageerd op mailtjes![]()
![]()
![]()
Hoe lang ben jij ermee bezig?
Ik droomde gisteren dat ik 119 kilo woog. Ik huilde.quote:Op maandag 8 december 2014 11:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien moet ik ook meer naar chubby's kijken
Ik droomde laatst dat ik een tienermoeder was, het lijkt altijd zo echt in een droomquote:Op maandag 8 december 2014 11:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik droomde gisteren dat ik 119 kilo woog. Ik huilde.
Been there done that.quote:Op maandag 8 december 2014 11:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Kleine vrouwen zijn vaak juist cute voor mannen.quote:Op maandag 8 december 2014 11:11 schreef Lokasenna het volgende:
Gelukkig maakt het als vrouw niet uit dat je een dwergje bent
quote:Op maandag 8 december 2014 11:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Mannen doen nooit zo moeilijkquote:Op maandag 8 december 2014 11:11 schreef Lokasenna het volgende:
Gelukkig maakt het als vrouw niet uit dat je een dwergje bent
Sommige wel hoor. Puntige knieen enzo.quote:Op maandag 8 december 2014 11:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik droomde eergisteren dat ik iemand aan het verleiden was en toen mijn hand richting de broek ging, werd er gezegd: Nee, je bent te makkelijk.
Afgewezen en geslutshamed in mijn eigen droom
[..]
Mannen doen nooit zo moeilijk
O, dat droomde ik vroeger heel vaak. Dat ik zwanger was geworden en het mijn moeder moest vertellen. Zelfs een deel van de bevalling eens gedroomd. Freaky shit.quote:Op maandag 8 december 2014 11:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik droomde laatst dat ik een tienermoeder was, het lijkt altijd zo echt in een droom
Ohja. Bahquote:Op maandag 8 december 2014 11:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sommige wel hoor. Puntige knieen enzo.
woooootttttquote:Op maandag 8 december 2014 11:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest hier gisteravond zo hard om lachen
Je slutshamed jezelf waarschijnlijk. Onterecht overigens.quote:Op maandag 8 december 2014 11:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik droomde eergisteren dat ik iemand aan het verleiden was en toen mijn hand richting de broek ging, werd er gezegd: Nee, je bent te makkelijk.
Afgewezen en geslutshamed in mijn eigen droom
[..]
Mannen doen nooit zo moeilijk
Zulke nasty dromen jaquote:Op maandag 8 december 2014 11:14 schreef Fera het volgende:
[..]
O, dat droomde ik vroeger heel vaak. Dat ik zwanger was geworden en het mijn moeder moest vertellen. Zelfs een deel van de bevalling eens gedroomd. Freaky shit.
Laat ik het zo zeggen: ik zie de correlatie tussen bdsm gerelateerde zaken (of roddels over mijn privéleven an sich) en het versieren cq. bedwelmen van jouw vrouwelijke slachtoffers niet. Please, enlighten me.quote:
das wel belachelijk ja..quote:Op maandag 8 december 2014 11:10 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb mijn afstudeerverzoek bijna een maand geleden ingediend. Vrijdag werd er weer 1700 euro bij me afgeschreven,dat heb ik gestorneerd maar vandaag is het weer afgeschreven. Ja dag, ik ga niet betalen voor een periode die ik alleen maar ingeschreven ben omdat zij hun werk niet doen.
Die "ask you dad". Dodelijk.quote:
Misschien wel, ja.quote:Op maandag 8 december 2014 11:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Je slutshamed jezelf waarschijnlijk. Onterecht overigens.
"rape"quote:Op maandag 8 december 2014 11:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ]
100 miljoen haaien per jaar?Elke seconden worden gemiddeld 4.3 babies geboren. Dat is per jaar 5.6 miljoen. Zeg rond het af naar 6 miljoen.
Wat een fucking feministen bullshit
Alleen van mijn stagebegeleidster. Dat ze er achteraan zou gaan en ik vorige week iets zo horen. Right...quote:Op maandag 8 december 2014 11:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
das wel belachelijk ja..
Maar helemaal geen reactie gehad dus?
wat hebben die babies hiermee te maken?quote:Op maandag 8 december 2014 11:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ]
100 miljoen haaien per jaar?Elke seconden worden gemiddeld 4.3 babies geboren. Dat is per jaar 5.6 miljoen. Zeg rond het af naar 6 miljoen.
Waarom, ik vind het best erg dat 1 op de 6 vrouwen verkracht zou worden in haar leven. Ik ben wel benieuwd of dat cijfer enigszins betrouwbaar is.quote:Op maandag 8 december 2014 11:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ]
irritant he.quote:Op maandag 8 december 2014 11:23 schreef yats het volgende:
[..]
Alleen van mijn stagebegeleidster. Dat ze er achteraan zou gaan en ik vorige week iets zo horen. Right...
Omdat de feministe met dat bericht oproept tot het massaal vermoorden van mannen.quote:Op maandag 8 december 2014 11:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom, ik vind het best erg dat 1 op de 6 vrouwen verkracht zou worden in haar leven. Ik ben wel benieuwd of dat cijfer enigszins betrouwbaar is.
dat klinkt wel redelijk. Een op de 8 heb ik ook wel eens gehoord, en een op de 4. Het aantal ligt iig vrij hoog.quote:Op maandag 8 december 2014 11:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom, ik vind het best erg dat 1 op de 6 vrouwen verkracht zou worden in haar leven. Ik ben wel benieuwd of dat cijfer enigszins betrouwbaar is.
Seriously art? Geloof je nu echt dat ik serieus ben?quote:Op maandag 8 december 2014 11:19 schreef artelligence het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: ik zie de correlatie tussen bdsm gerelateerde zaken (of roddels over mijn privéleven an sich) en het versieren cq. bedwelmen van jouw vrouwelijke slachtoffers niet. Please, enlighten me.
http://en.wikipedia.org/wiki/Cullingquote:Op maandag 8 december 2014 11:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
oh culling ipv killing. Wat is dat?
Goeiemorgen
Behoorlijk irritant.quote:Op maandag 8 december 2014 11:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
irritant he.
Ik kreeg 1 reactie dat ze me in zouden schrijven voor een informatiebijeenkomst. In heel mijn mail stond geen woord over een informatiebijeenkomst.
Mwah, ik verwacht eigenlijk dat de bedoeling van dat bericht eerder een erg lompe onderbuikversie is van de wens om mannen die schuldig zijn aan verkrachting hard aan te pakken.quote:Op maandag 8 december 2014 11:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat de feministe met dat bericht oproept tot het massaal vermoorden van mannen.
En nee, dat is geen betrouwbaar cijfer. Het is praktisch onmogelijk om aan een betrouwbaar cijfer te komen door de verschillende wetgevingen. Daarnaast heb je ook vrouwen die geen aangifte durven te doen en vrouwen die valse aangifte doen.
Een betrouwbaar cijfer is onmogelijk.
quote:Op maandag 8 december 2014 11:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat klinkt wel redelijk. Een op de 8 heb ik ook wel eens gehoord, en een op de 4. Het aantal ligt iig vrij hoog.
ik ben bij die bijeenkomst geweest en heb daar nog iemand gesproken van de ouderraad, die zei dat er contact met me opgenomen zou wordenquote:Op maandag 8 december 2014 11:30 schreef yats het volgende:
[..]
Behoorlijk irritant.
Heb je nog iets over die informatiebijeenkomst gehoord of was dat gewoon een soort smoes? Je zou denken dat ze staan te springen om actieve ouders. Dat doen ze bij de school waar de kinderen van mijn middelste zusje zitten in ieder geval wel.
Ik mis alleen de nuance dat het in bepaalde landen eerder plaats gebeurd. Neemt niet weg dat het belachelijk is.quote:Op maandag 8 december 2014 11:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat klinkt wel redelijk. Een op de 8 heb ik ook wel eens gehoord, en een op de 4. Het aantal ligt iig vrij hoog.
Ik geloof het ook wel.quote:Op maandag 8 december 2014 11:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Afrikaquote:Op maandag 8 december 2014 11:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik geloof het ook wel.
In bepaalde landen zal dat aantal nog veel hoger liggen.
ze doden soms haaien die iemand aangevallen hebben. Net als leeuwen of tijgers die eerder mensen hebben aangevallen, denken ze wellicht dat ze gevaarlijker zijn?quote:Op maandag 8 december 2014 11:37 schreef Lokasenna het volgende:
Worden er echt haaien gedood om aanvallen te voorkomen? Lijkt me vrij zinloos namelijk.
Inderdaad, zijn meer vrouwen dan kerken, dus komt vast goedquote:Op maandag 8 december 2014 11:38 schreef Jelia het volgende:
Yats,
Was niet stappen. Ga sowieso nooit op zaterdagen. Meestal donderdags/vrijdags.
Kut van je date. Next!
Op sommige plekken, ja. Zoals Australië.quote:Op maandag 8 december 2014 11:37 schreef Lokasenna het volgende:
Worden er echt haaien gedood om aanvallen te voorkomen? Lijkt me vrij zinloos namelijk.
En Zweden ookquote:Op maandag 8 december 2014 11:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is geen land, maar inderdaad.
verreweg de meeste verkrachtingen zijn bekenden.quote:Op maandag 8 december 2014 11:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Als je nagaat dat niet elke verkrachting een gewelddadige man-komt-uit-de-bosjes-en-sleurt-vrouw-van-fiets is, dan wordt het ook aannemelijker. Denk aan verkrachting binnen huwelijken, of tijdens dates. Niet dat het daarom minder erg is.
quote:Op maandag 8 december 2014 11:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
verreweg de meeste verkrachtingen zijn bekenden.
Ja dat is logisch, dat dat gebeurt. Maar 100.000 per jaar? Dat is veel.quote:Op maandag 8 december 2014 11:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ze doden soms haaien die iemand aangevallen hebben. Net als leeuwen of tijgers die eerder mensen hebben aangevallen, denken ze wellicht dat ze gevaarlijker zijn?
De donderdagen zijn vaak leuker dan de zaterdagen,dus ik geef je geen ongelijk. Hoe de vrijdagen zijn weet ik eigenlijk niet, ik haak meestal af na de vrijdagmiddagborrel en ga liever naar Nijmegen op vrijdagavond (schandalig als Arnhemmer, i knowquote:Op maandag 8 december 2014 11:38 schreef Jelia het volgende:
Yats,
Was niet stappen. Ga sowieso nooit op zaterdagen. Meestal donderdags/vrijdags.
Kut van je date. Next!
dat is ook gewoon gelul.quote:Op maandag 8 december 2014 11:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja dat is logisch, dat dat gebeurt. Maar 100.000 per jaar? Dat is veel.
Om te vergelijken wat voor een absurd uit de lucht gegrepen getal het isquote:Op maandag 8 december 2014 11:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat hebben die babies hiermee te maken?
Ik weet niet hoeveel. De IJslanders doden er een paar.quote:Op maandag 8 december 2014 11:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat is ook gewoon gelul.
Er worden wel n hoop haaien gedood ook om te eten meen ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |