Omdat de feministe met dat bericht oproept tot het massaal vermoorden van mannen.quote:Op maandag 8 december 2014 11:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom, ik vind het best erg dat 1 op de 6 vrouwen verkracht zou worden in haar leven. Ik ben wel benieuwd of dat cijfer enigszins betrouwbaar is.
dat klinkt wel redelijk. Een op de 8 heb ik ook wel eens gehoord, en een op de 4. Het aantal ligt iig vrij hoog.quote:Op maandag 8 december 2014 11:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom, ik vind het best erg dat 1 op de 6 vrouwen verkracht zou worden in haar leven. Ik ben wel benieuwd of dat cijfer enigszins betrouwbaar is.
Seriously art? Geloof je nu echt dat ik serieus ben?quote:Op maandag 8 december 2014 11:19 schreef artelligence het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: ik zie de correlatie tussen bdsm gerelateerde zaken (of roddels over mijn privéleven an sich) en het versieren cq. bedwelmen van jouw vrouwelijke slachtoffers niet. Please, enlighten me.
http://en.wikipedia.org/wiki/Cullingquote:Op maandag 8 december 2014 11:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
oh culling ipv killing. Wat is dat?
Goeiemorgen
Behoorlijk irritant.quote:Op maandag 8 december 2014 11:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
irritant he.
Ik kreeg 1 reactie dat ze me in zouden schrijven voor een informatiebijeenkomst. In heel mijn mail stond geen woord over een informatiebijeenkomst.
Mwah, ik verwacht eigenlijk dat de bedoeling van dat bericht eerder een erg lompe onderbuikversie is van de wens om mannen die schuldig zijn aan verkrachting hard aan te pakken.quote:Op maandag 8 december 2014 11:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat de feministe met dat bericht oproept tot het massaal vermoorden van mannen.
En nee, dat is geen betrouwbaar cijfer. Het is praktisch onmogelijk om aan een betrouwbaar cijfer te komen door de verschillende wetgevingen. Daarnaast heb je ook vrouwen die geen aangifte durven te doen en vrouwen die valse aangifte doen.
Een betrouwbaar cijfer is onmogelijk.
quote:Op maandag 8 december 2014 11:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat klinkt wel redelijk. Een op de 8 heb ik ook wel eens gehoord, en een op de 4. Het aantal ligt iig vrij hoog.
ik ben bij die bijeenkomst geweest en heb daar nog iemand gesproken van de ouderraad, die zei dat er contact met me opgenomen zou wordenquote:Op maandag 8 december 2014 11:30 schreef yats het volgende:
[..]
Behoorlijk irritant.
Heb je nog iets over die informatiebijeenkomst gehoord of was dat gewoon een soort smoes? Je zou denken dat ze staan te springen om actieve ouders. Dat doen ze bij de school waar de kinderen van mijn middelste zusje zitten in ieder geval wel.
Ik mis alleen de nuance dat het in bepaalde landen eerder plaats gebeurd. Neemt niet weg dat het belachelijk is.quote:Op maandag 8 december 2014 11:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat klinkt wel redelijk. Een op de 8 heb ik ook wel eens gehoord, en een op de 4. Het aantal ligt iig vrij hoog.
Ik geloof het ook wel.quote:Op maandag 8 december 2014 11:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Afrikaquote:Op maandag 8 december 2014 11:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik geloof het ook wel.
In bepaalde landen zal dat aantal nog veel hoger liggen.
ze doden soms haaien die iemand aangevallen hebben. Net als leeuwen of tijgers die eerder mensen hebben aangevallen, denken ze wellicht dat ze gevaarlijker zijn?quote:Op maandag 8 december 2014 11:37 schreef Lokasenna het volgende:
Worden er echt haaien gedood om aanvallen te voorkomen? Lijkt me vrij zinloos namelijk.
Inderdaad, zijn meer vrouwen dan kerken, dus komt vast goedquote:Op maandag 8 december 2014 11:38 schreef Jelia het volgende:
Yats,
Was niet stappen. Ga sowieso nooit op zaterdagen. Meestal donderdags/vrijdags.
Kut van je date. Next!
Op sommige plekken, ja. Zoals Australië.quote:Op maandag 8 december 2014 11:37 schreef Lokasenna het volgende:
Worden er echt haaien gedood om aanvallen te voorkomen? Lijkt me vrij zinloos namelijk.
En Zweden ookquote:Op maandag 8 december 2014 11:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is geen land, maar inderdaad.
verreweg de meeste verkrachtingen zijn bekenden.quote:Op maandag 8 december 2014 11:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Als je nagaat dat niet elke verkrachting een gewelddadige man-komt-uit-de-bosjes-en-sleurt-vrouw-van-fiets is, dan wordt het ook aannemelijker. Denk aan verkrachting binnen huwelijken, of tijdens dates. Niet dat het daarom minder erg is.
quote:Op maandag 8 december 2014 11:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
verreweg de meeste verkrachtingen zijn bekenden.
Ja dat is logisch, dat dat gebeurt. Maar 100.000 per jaar? Dat is veel.quote:Op maandag 8 december 2014 11:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ze doden soms haaien die iemand aangevallen hebben. Net als leeuwen of tijgers die eerder mensen hebben aangevallen, denken ze wellicht dat ze gevaarlijker zijn?
De donderdagen zijn vaak leuker dan de zaterdagen,dus ik geef je geen ongelijk. Hoe de vrijdagen zijn weet ik eigenlijk niet, ik haak meestal af na de vrijdagmiddagborrel en ga liever naar Nijmegen op vrijdagavond (schandalig als Arnhemmer, i knowquote:Op maandag 8 december 2014 11:38 schreef Jelia het volgende:
Yats,
Was niet stappen. Ga sowieso nooit op zaterdagen. Meestal donderdags/vrijdags.
Kut van je date. Next!
dat is ook gewoon gelul.quote:Op maandag 8 december 2014 11:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja dat is logisch, dat dat gebeurt. Maar 100.000 per jaar? Dat is veel.
Om te vergelijken wat voor een absurd uit de lucht gegrepen getal het isquote:Op maandag 8 december 2014 11:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat hebben die babies hiermee te maken?
Ik weet niet hoeveel. De IJslanders doden er een paar.quote:Op maandag 8 december 2014 11:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat is ook gewoon gelul.
Er worden wel n hoop haaien gedood ook om te eten meen ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |