Ai, dat is een pijnlijk puntquote:Op maandag 8 december 2014 11:00 schreef S15 het volgende:
Yats, je zal het vast al gezegd hebben, maar ik heb het niet gelezen, hoe was je date?
ik probeer al vanaf het begin van het schooljaar lid te worden van de ouderraad...quote:Op maandag 8 december 2014 11:00 schreef yats het volgende:
Grrr, nog steeds geen antwoord van de universiteit over mijn afstudeerverzoek. En in de tussentijd wel nog even snel geld bij mij afschrijven. Logica...
Daarom date ik manlets.quote:
Ik heb geen zin om het nog eens te vertellen, maar nee, ik denk niet dat het wat word. Ondanks dat het steeds erg leuk is met zijn tweeën en de tijd voorbij vliegt.quote:Op maandag 8 december 2014 11:03 schreef S15 het volgende:
[..]
Ai, sorry man. Niet geworden wat je er van verwacht had?
Jammer man. Op naar de volgendequote:Op maandag 8 december 2014 11:08 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om het nog eens te vertellen, maar nee, ik denk niet dat het wat word. Ondanks dat het steeds erg leuk is met zijn tweeën en de tijd voorbij vliegt.
Ik heb mijn afstudeerverzoek bijna een maand geleden ingediend. Vrijdag werd er weer 1700 euro bij me afgeschreven,dat heb ik gestorneerd maar vandaag is het weer afgeschreven. Ja dag, ik ga niet betalen voor een periode die ik alleen maar ingeschreven ben omdat zij hun werk niet doen.quote:Op maandag 8 december 2014 11:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik probeer al vanaf het begin van het schooljaar lid te worden van de ouderraad...
Er wordt gewoon totaal niet gereageerd op mailtjes![]()
![]()
![]()
Hoe lang ben jij ermee bezig?
Ik droomde gisteren dat ik 119 kilo woog. Ik huilde.quote:Op maandag 8 december 2014 11:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien moet ik ook meer naar chubby's kijken
Ik droomde laatst dat ik een tienermoeder was, het lijkt altijd zo echt in een droomquote:Op maandag 8 december 2014 11:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik droomde gisteren dat ik 119 kilo woog. Ik huilde.
Been there done that.quote:Op maandag 8 december 2014 11:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Kleine vrouwen zijn vaak juist cute voor mannen.quote:Op maandag 8 december 2014 11:11 schreef Lokasenna het volgende:
Gelukkig maakt het als vrouw niet uit dat je een dwergje bent
quote:Op maandag 8 december 2014 11:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Mannen doen nooit zo moeilijkquote:Op maandag 8 december 2014 11:11 schreef Lokasenna het volgende:
Gelukkig maakt het als vrouw niet uit dat je een dwergje bent
Sommige wel hoor. Puntige knieen enzo.quote:Op maandag 8 december 2014 11:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik droomde eergisteren dat ik iemand aan het verleiden was en toen mijn hand richting de broek ging, werd er gezegd: Nee, je bent te makkelijk.
Afgewezen en geslutshamed in mijn eigen droom
[..]
Mannen doen nooit zo moeilijk
O, dat droomde ik vroeger heel vaak. Dat ik zwanger was geworden en het mijn moeder moest vertellen. Zelfs een deel van de bevalling eens gedroomd. Freaky shit.quote:Op maandag 8 december 2014 11:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik droomde laatst dat ik een tienermoeder was, het lijkt altijd zo echt in een droom
Ohja. Bahquote:Op maandag 8 december 2014 11:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sommige wel hoor. Puntige knieen enzo.
woooootttttquote:Op maandag 8 december 2014 11:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest hier gisteravond zo hard om lachen
Je slutshamed jezelf waarschijnlijk. Onterecht overigens.quote:Op maandag 8 december 2014 11:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik droomde eergisteren dat ik iemand aan het verleiden was en toen mijn hand richting de broek ging, werd er gezegd: Nee, je bent te makkelijk.
Afgewezen en geslutshamed in mijn eigen droom
[..]
Mannen doen nooit zo moeilijk
Zulke nasty dromen jaquote:Op maandag 8 december 2014 11:14 schreef Fera het volgende:
[..]
O, dat droomde ik vroeger heel vaak. Dat ik zwanger was geworden en het mijn moeder moest vertellen. Zelfs een deel van de bevalling eens gedroomd. Freaky shit.
Laat ik het zo zeggen: ik zie de correlatie tussen bdsm gerelateerde zaken (of roddels over mijn privéleven an sich) en het versieren cq. bedwelmen van jouw vrouwelijke slachtoffers niet. Please, enlighten me.quote:
das wel belachelijk ja..quote:Op maandag 8 december 2014 11:10 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb mijn afstudeerverzoek bijna een maand geleden ingediend. Vrijdag werd er weer 1700 euro bij me afgeschreven,dat heb ik gestorneerd maar vandaag is het weer afgeschreven. Ja dag, ik ga niet betalen voor een periode die ik alleen maar ingeschreven ben omdat zij hun werk niet doen.
Die "ask you dad". Dodelijk.quote:
Misschien wel, ja.quote:Op maandag 8 december 2014 11:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Je slutshamed jezelf waarschijnlijk. Onterecht overigens.
"rape"quote:Op maandag 8 december 2014 11:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ]
100 miljoen haaien per jaar?Elke seconden worden gemiddeld 4.3 babies geboren. Dat is per jaar 5.6 miljoen. Zeg rond het af naar 6 miljoen.
Wat een fucking feministen bullshit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |