Vooruit dan maarquote:
Nopequote:Op maandag 8 december 2014 10:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Doe jij alleen in de slaapkamer toch?
Op tijd naar binnen want het ging slechter worden dacht ikquote:Op maandag 8 december 2014 10:49 schreef Lokasenna het volgende:
Blauwe lucht hier, lekker chillen op het balkon.
quote:Op maandag 8 december 2014 10:49 schreef Lokasenna het volgende:
Blauwe lucht hier, lekker chillen op het balkon.
Ik ook. Eigenlijk.quote:
Ai, dat is een pijnlijk puntquote:Op maandag 8 december 2014 11:00 schreef S15 het volgende:
Yats, je zal het vast al gezegd hebben, maar ik heb het niet gelezen, hoe was je date?
ik probeer al vanaf het begin van het schooljaar lid te worden van de ouderraad...quote:Op maandag 8 december 2014 11:00 schreef yats het volgende:
Grrr, nog steeds geen antwoord van de universiteit over mijn afstudeerverzoek. En in de tussentijd wel nog even snel geld bij mij afschrijven. Logica...
Daarom date ik manlets.quote:
Ik heb geen zin om het nog eens te vertellen, maar nee, ik denk niet dat het wat word. Ondanks dat het steeds erg leuk is met zijn tweeën en de tijd voorbij vliegt.quote:Op maandag 8 december 2014 11:03 schreef S15 het volgende:
[..]
Ai, sorry man. Niet geworden wat je er van verwacht had?
Jammer man. Op naar de volgendequote:Op maandag 8 december 2014 11:08 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om het nog eens te vertellen, maar nee, ik denk niet dat het wat word. Ondanks dat het steeds erg leuk is met zijn tweeën en de tijd voorbij vliegt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |