Sorry Toto.quote:
Byebye!quote:
Ik blijf wel bij jequote:Op maandag 8 december 2014 01:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Laat me maar alleen achter, inolvi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben er nog wel eventjes denk ik. Half twee is toch geen tijd om te slapen.quote:Op maandag 8 december 2014 01:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Laat me maar alleen achter, inolvi.
quote:Op maandag 8 december 2014 01:31 schreef CrashO het volgende:
[..]
Ik blijf wel bij je
Jezus, wat een kutavatar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 9 juli 2015 14:53 schreef Yvie_lu: Gelukkig. Paniek om niks :)
Op donderdag 9 juli 2015 14:57 schreef HeatWave: Deze post is universeel toepasbaar bij haar B-).
Op woensdag 8 juli 2015 15:09 schreef El_Thijs:"Inolvidable. Staat voor duidelijkheid en directheid."
Inderdaad. Veel te vroeg. Blijf maarquote:Op maandag 8 december 2014 01:34 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik ben er nog wel eventjes denk ik. Half twee is toch geen tijd om te slapen.
[..]
Jezus, wat een kutavatar.
Krijg er een beetje hoofdpijn van.quote:
quote:Op maandag 8 december 2014 01:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Inderdaad. Veel te vroeg. Blijf maar
Vooruit. Fixed itquote:Op maandag 8 december 2014 01:42 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Krijg er een beetje hoofdpijn van.
Dankje.quote:
Fok het.quote:Op maandag 8 december 2014 01:42 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Krijg er een beetje hoofdpijn van.
[..]
Precies.quote:
Dag Toto. Was weer een leuk Whatsappgesprek, leuke dickpics. Doei.quote:
ik wil ook met jou appenquote:Op maandag 8 december 2014 02:44 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dag Toto. Was weer een leuk Whatsappgesprek, leuke dickpics. Doei.
Hahaha. Was leuk ja. Met je exquote:Op maandag 8 december 2014 02:44 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dag Toto. Was weer een leuk Whatsappgesprek, leuke dickpics. Doei.
En dan hopen dat je niet halverwege de nacht wakker wordtquote:Op maandag 8 december 2014 06:51 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen. Waarom sta ik moe op, zelfs als ik echt goed heb geslapen
? Vanavond maar eens extreem vroeg naar bed.
Heb je het nu nog over chloroform?quote:Op maandag 8 december 2014 00:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je kunt het onder iemands neus houden als ze iets niet willen en dan protesteren ze ineens niet meer
Ik word altijd wakker 's nachts.quote:Op maandag 8 december 2014 06:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
En dan hopen dat je niet halverwege de nacht wakker wordt
Never change a winning tactic!quote:Op maandag 8 december 2014 08:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Does this rag smell strange to you?'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |