Volgens jou ben jij dat altijd.quote:
Dat wist ik vooraf alquote:Op zondag 7 december 2014 23:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik vroeg het tenminste netjes. Zie je, ben ik toch netter.
Dat meisje dat paaldanste.quote:Op zondag 7 december 2014 23:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb ook al lang niet meer gedate hoor.
Alleen maar vriendschappelijke ontmoetingen
Jij hebt vandaag nog gedate volgens de fokregels. Ik ben het ook niet (want woensdag). Dan gok ik toch Roy, Fax of Yvie. Kaneel heeft immers loka nog gemeet.quote:
Ik ben sceptisch, Roy.quote:Op zondag 7 december 2014 23:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat zeg ik, vriendschappelijke ontmoetingen
Dat je haar mocht bespringen?quote:
Ik volgens mij. Dubieuze eer.quote:Op zondag 7 december 2014 23:18 schreef yats het volgende:
[..]
Jij hebt vandaag nog gedate volgens de fokregels. Ik ben het ook niet (want woensdag). Dan gok ik toch Roy, Fax of Yvie. Kaneel heeft immers loka nog gemeet.
Ja maar ik zie de fokregels net als de bijbel, een verzinsel.quote:Op zondag 7 december 2014 23:18 schreef yats het volgende:
[..]
Jij hebt vandaag nog gedate volgens de fokregels. Ik ben het ook niet (want woensdag). Dan gok ik toch Roy, Fax of Yvie. Kaneel heeft immers loka nog gemeet.
quote:
Dat zou kunnen. Het zijn altijd de stillere mensenquote:
Ik ben niet bepaald stilquote:Op zondag 7 december 2014 23:20 schreef yats het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Het zijn altijd de stillere mensen
Zo origineel is deze tegenwoordig niet meer.quote:
Snap het niet.quote:
quote:
Nou voor mij nog wel.quote:Op zondag 7 december 2014 23:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Zo origineel is deze tegenwoordig niet meer.
Die is goedquote:
Of juist niet.quote:
Ik snap 'm al. Wat een vies grapje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |