Dan is dat allang van te voren uitgesproken dunkt me. En dan maakt het niet uit wat de rest ervan denkt.quote:Op zondag 7 december 2014 22:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat denkt toch ook niemand?
Maar soms is het toch wel even handig om voor de zekerheid te checken of het geen date is.
Met jou altijd!quote:
Zo bij Aeque was het warm jezus.quote:
Oh ja, ik had je nog een drankje bij de Mac beloofd. Aankomende zondag?quote:
quote:Op zondag 7 december 2014 22:48 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Met jou altijd!
[..]
Zo bij Aeque was het warm jezus.
bedtijd?quote:Op zondag 7 december 2014 22:49 schreef Faxie het volgende:
Tja als 2 Fokkers afspreken weet je meestal wel hoe laat het is he
smooth, verwarming hoog in de hoop dat ze zich uitkleedt.quote:Op zondag 7 december 2014 22:49 schreef aeque het volgende:
[..]![]()
Sorry Yats.
En ja jij had nog een leren jasje aan.
Ze kreeg het warm van me, was het dan een date?quote:Op zondag 7 december 2014 22:49 schreef Koettie het volgende:
Je merkt toch wel het verschil tussen chillen en een eerste date? Of ?
Ik heb een wijde variatie aan tijdstippen meegemaakt.quote:Op zondag 7 december 2014 22:49 schreef Faxie het volgende:
Tja als 2 Fokkers afspreken weet je meestal wel hoe laat het is he
Lukte wel uiteindelijk.quote:Op zondag 7 december 2014 22:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
smooth, verwarming hoog in de hoop dat ze zich uitkleedt.
Welterusten dus?quote:
En jij bleef aangekleed?quote:
Wijd is niet goedquote:Op zondag 7 december 2014 22:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb een wijde variatie aan tijdstippen meegemaakt.
Had je de verwarming stiekem hoger gezet? Dan wel.quote:Op zondag 7 december 2014 22:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Ze kreeg het warm van me, was het dan een date?
Niet liegen...quote:
Ja, verzin maar eens iets om dat weer goed te maken. Nu moet ik mezelf straks in slaap huilenquote:
Weet niet of aankomende zondag gaat lukken.quote:Op zondag 7 december 2014 22:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh ja, ik had je nog een drankje bij de Mac beloofd. Aankomende zondag?
Jawel. De mac is al een date opzich.quote:Op zondag 7 december 2014 22:49 schreef Royco1 het volgende:
Dus onze mac date gaat niet door Inolvi?
Ja.quote:
Eh,niet per se...quote:Op zondag 7 december 2014 22:49 schreef Koettie het volgende:
Story of my lifequote:Op zondag 7 december 2014 22:49 schreef aeque het volgende:
[..]![]()
Sorry Yats.
En ja jij had nog een leren jasje aan.
Oh, dus dan is het niet vreemd als ik probeer je te zoenen?quote:Op zondag 7 december 2014 22:52 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Weet niet of aankomende zondag gaat lukken.
[..]
Jawel. De mac is al een date opzich.
[..]
Ja.
Hangt er van wie het is en hoe goed je die kent.quote:Op zondag 7 december 2014 22:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Als single man en vrouw kan je natuurlijk best meeten zonder dat het een date is, maar mij maak je niet wijs dat beiden dan niet 'stiekem' kijken of het toch wat is.
Dat weet ik niet. Wil wel even langskomen.quote:Op zondag 7 december 2014 22:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Komt er hier een Fok!ker langs dan?
quote:Op zondag 7 december 2014 22:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hangt er van wie het is en hoe goed je die kent.
Ik ken er wel een aantal waar ik 100% zeker nooit zou willen daten.
Dat begint al goedquote:Op zondag 7 december 2014 22:52 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Weet niet of aankomende zondag gaat lukken.
Ik lees selectiefquote:Op zondag 7 december 2014 22:52 schreef Royco1 het volgende:
Yvje, waarom heb jij trouwens maar 1 gedeelte van mijn quote in je ondertitel staan?
Is dat zo?quote:Op zondag 7 december 2014 22:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Als single man en vrouw kan je natuurlijk best meeten zonder dat het een date is, maar mij maak je niet wijs dat beiden dan niet 'stiekem' kijken of het toch wat is.
Ja okay, maar in dit geval dus iemand die net nieuw is en de mensen hier nog niet lang spreekt...quote:Op zondag 7 december 2014 22:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hangt er van wie het is en hoe goed je die kent.
Ik ken er wel een aantal waar ik 100% zeker nooit zou willen daten.
De kans wordt dan wel klein dat er niet een van beiden stiekem wat interesse heeft jaquote:Op zondag 7 december 2014 22:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Dit.. Ik weet nog wel 1 op 1 meets die uitdraaiden op meer..quote:
Eh, nu volg ik je even nietquote:
Ja, dan zou ik ook wel even kijken, ja.quote:Op zondag 7 december 2014 22:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja okay, maar in dit geval dus iemand die net nieuw is en de mensen hier nog niet lang spreekt...
fixedquote:Op zondag 7 december 2014 22:54 schreef Fascination het volgende:
Ik ga Straw een keer in schede spotten.
Ik verwerk dingen ook selectief.quote:Op zondag 7 december 2014 22:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat merk ik.
Volgens mij stond er ook nog iets over dat ik je een schatje vind ofzo
Je hebt mooie ogenquote:Op zondag 7 december 2014 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik probeer wat liefs te zeggen tegen iemand, maar ik merk duidelijk dat ik al te lang geleden is. Het lukt me al een kwartier niet om iets te zeggen dat ik als lief beschouw.
quote:Op zondag 7 december 2014 22:51 schreef -Strawberry- het volgende:
R&P / Dating(site)-ervaringen #503 Women who go into ''heat''.
We pakken de popcorn er weer bij.
Nee niet eens...quote:Op zondag 7 december 2014 22:51 schreef Koettie het volgende:
[..]
Had je de verwarming stiekem hoger gezet? Dan wel.
Wie heb ik gedate dan?quote:Op zondag 7 december 2014 22:52 schreef yats het volgende:
[..]
Niet liegen...
[..]
Ja, verzin maar eens iets om dat weer goed te maken. Nu moet ik mezelf straks in slaap huilen
Geen moment eerlijk gezegd. Is Inolvi leuk en ziet ze er goed uit? Ja hoor. Ik vond zelfs haar accent schattig. Maar nee, geen moment gedacht van goh dit zou wel eens wat kunnen zijn. Maar misschien ook wel omdat we al langer praten.quote:Op zondag 7 december 2014 22:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Doorzichtig Fas.quote:Op zondag 7 december 2014 22:54 schreef Fascination het volgende:
Ik ga Straw een keer in Enschede spotten.
You don't tell me what to do!!quote:Op zondag 7 december 2014 22:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik verwerk dingen ook selectief.
Ga jij nou maar SP kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt toch twee ex'en op fok?quote:Op zondag 7 december 2014 22:55 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Nee niet eens...
[..]
Wie heb ik gedate dan?
[..]
Geen moment eerlijk gezegd. Is Inolvi leuk en ziet ze er goed uit? Ja hoor. Ik vond zelfs haar accent schattig. Maar nee, geen moment gedacht van goh dit zou wel eens wat kunnen zijn. Maar misschien ook wel omdat we al langer praten.
Als het erbij wordt vermeld wel ja.quote:Op zondag 7 december 2014 22:49 schreef Koettie het volgende:
Nou en, dat kan ook gewoon een vriendschappelijk compliment zijn.quote:Op zondag 7 december 2014 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik probeer haar niet te versieren, Roy.
Ik ben goed in spotten. Waarschijnlijk zie ik jou eerder.quote:Op zondag 7 december 2014 22:54 schreef Fascination het volgende:
Ik ga Straw een keer in Enschede spotten.
Het is een fijn idee dat zo iemand als jij op de wereld rondloopt.quote:Op zondag 7 december 2014 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik probeer wat liefs te zeggen tegen iemand, maar ik merk duidelijk dat ik al te lang geleden is. Het lukt me al een kwartier niet om iets te zeggen dat ik als lief beschouw.
1 hele leuke sowiesoquote:
Ik heb al drie fokkers gespot die mij niet zagen.quote:Op zondag 7 december 2014 22:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben goed in spotten. Waarschijnlijk zie ik jou eerder.
Hmmm, wie zou dat zijn?quote:Op zondag 7 december 2014 22:58 schreef Moppert het volgende:
Je zou maar een relatie hebben met een fokker
[..]
1 hele leuke sowieso
Deze is op meerdere manieren op te vatten.quote:Op zondag 7 december 2014 22:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het is een fijn idee dat zo iemand als jij op de wereld rondloopt.
"Hee, dat is lang geleden! Je ziet er goed uit!"quote:Op zondag 7 december 2014 22:58 schreef Yvie_lu het volgende:
Je hebt mooie ogen als vriendschappelijk compliment?
Jij hebt ook mooie ogenquote:Op zondag 7 december 2014 22:58 schreef Yvie_lu het volgende:
Die zaten nog niet op fok toen ik ze leerde kennen.quote:
Gokje... jij?quote:Op zondag 7 december 2014 22:58 schreef Moppert het volgende:
[..]
1 hele leuke sowieso
Maar desondanks wel willen meeten. Ik vind dat apart.quote:Op zondag 7 december 2014 22:55 schreef aeque het volgende:
Geen moment eerlijk gezegd. Is Inolvi leuk en ziet ze er goed uit? Ja hoor. Ik vond zelfs haar accent schattig. Maar nee, geen moment gedacht van goh dit zou wel eens wat kunnen zijn. Maar misschien ook wel omdat we al langer praten.
Ja, je ziet er goed uit kan ook vriendschappelijk.quote:Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Hee, dat is lang geleden! Je ziet er goed uit!"
Is toch netjes? Lief misschien niet though.
Ik ook van jou Roykequote:
Dat maakt niet uitquote:Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Die zaten nog niet op fok toen ik ze leerde kennen.
Jij hebt die gedachte wel altijd?quote:Op zondag 7 december 2014 23:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar desondanks wel willen meeten. Ik vind dat apart.Ligt vast aan mij hoor.
quote:Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Die zaten nog niet op fok toen ik ze leerde kennen.
Nope ik zat al wel op fok toen ik hem leerde kennenquote:
Zo deed jij het ook bij mij.quote:Op zondag 7 december 2014 22:58 schreef Yvie_lu het volgende:
En 1 mindere.quote:Op zondag 7 december 2014 22:58 schreef Moppert het volgende:
[..]
1 hele leuke sowieso
Waarom is dat apart? Is toch niet raar dat ik niet met die gedachte deze ontmoeting aanging? Waarom zou ik dat tijdens de ontmoeting dan alsnog wel doen?quote:Op zondag 7 december 2014 23:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar desondanks wel willen meeten. Ik vind dat apart.Ligt vast aan mij hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |